تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نکاتی که باید در نقاشی نمای ساختمان رعایت کنید

نکاتی که باید در نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان رعایت کنید.

در طی این مطلب به معرفی نکاتی خواهیم پرداخت که باید در جریان نقاشی نمای ساختمان رعایت کنید. با ما در ادامه همراه باشید.

اگر نمای بیرونی منزل شما کمی تاریخ­ گذشته (دِمُده شدن نما)، کمی کثیف و یا خسته کننده، به نظر می رسد؛ ممکن است شما در نظر داشته باشید تا آن را با پوشش تازه­ ای از رنگ، آراسته و تمیز کنید. زمانبندی می­ تواند همه چیز باشد هنگامی که زمان نقاشی نمای ساختمان فرا برسد، بنابراین مهم است که شرایط درست برای کار خودتان را تشخیص دهید.

آب و هوا را در نظر بگیرید

هنگامی که این زمان سال می رسد، تابستان و پاییز، به طور معمول بهترین ­ها هستند، زیرا شانس بیشتری برای روزهای خشک و آفتابی وجود دارد. هنگامی که شما به روز­های انتهایی پاییز می رسید، باید با دمای پایین­ تری در شب مواجه شوید، و شبنم و یا رطوبت  موجود در صبح بر این که تا چه میزان زمان در یک روز  می­تواند صرف انجام کار شود، تاثیر می گذارد.

بسیاری از شرکت های مجری نقاشی نمای خارجی ساختمان خوب (نقاشی ساختمان) زودتر رزرو می شوند، بنابراین اگر شما در مورد دادن خانه خود برای رنگ کردن می اندیشید، ماه ها قبل از آن چیزی که علاقه شماست باید تماس بگیرید. در نظر بگیرید که متخصصان قبل از رسیدن زمستان چندین کار را انجام می دهند:
• یک ارزیابی و تخمین در اختیار شما می گذارند بنابراین شما می توانید به بررسی و مقایسه قیمت بپردازید.
• یک بازرسی پیش از زمستان برای مسائلی و معضلاتی که ممکن است قبل از رسیدن هوای شدید زمستان نیاز به شناسایی داشته باشند، انجام دهید.
• کار خود را برای اوایل بهار ثبت کنید تا بتوانید روی قیمت گذاری بودجه خود کار کنید و در مورد برنامه های دیگر مربوط به تعمیر و نگهداری خانه برنامه ریزی نمایید.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان ۱۰۰ تختخوابی

نیازهای خودتان را در نظر بگیرید

اگر شما به دنبال فروش سریع خانه خود هستید یا دلیلی دیگری برای اتمام زودتر کار خانه داشته باشید، باید بدانید که انتظار چه چیزی را دارید. به عنوان مثال، اگر بهار باشد، هنوز می­ توانید نقاشان حرفه ای نمای بیرونی ساختمان را پیدا کنید که این کار را انجام می دهند، اما ممکن است به شما در مورد دمای هوای سردتر هشدار دهند، به این معنی که (در این دما) رنگ بخوبی و بدرستی به سطح خودش نخواهد ­چسبید.

به طور معمول، یک کار نقاشی نمای خوب نیاز خواهد داشت تا رسیدن دمای هوا به ۱۰ درجه سلسیوس (۵۰ درجه فارنهایت) منتظر بماند. اغلب جهت حذف توده های بوجود آمده و آلودگی های در نمای ساختمان ، یک شست و شوی کامل با فشار زیاد نمای ساختمان ضروری است.
اگر زمستان است و شما باید کار را به اتمام برسانید، با کسی که در نقاشی نمای ساختمان متخصص است مشورت کنید. شانس آن است که آنها ممکن است برای یافتن راهی برای کار با شما تلاش کنند، اما این کار ممکن است براساس آب و هوا خیلی طول بکشد. دمای کمتر و حضور رطوبت همیشه نگران کننده هستند. اوایل زمستان ممکن است درجه حرارتی به اندازه کافی معتدل را برای رنگ آمیزی ایجاد کند، اما هنگامی که شما در یک محیط برفی و در حال انجماد هستید، احتمالا ارزش ندارد پول خود را برای رنگ آمیزی خانه خود صرف کنید. با یک استادکار نقاشی ساختمان مشورت کنید تا زمان مناسب برای رنگ آمیزی خانه تان را تعیین کنید، چرا که آنها می توانند به شما توصیه های صوتی صحیح و عملی را برای محصول بهتر و در زمانبندی مناسب ارائه دهند.

 

نمونه کار های نقاشی ساختمان

رنگ نمای ساختمان - نقاشی نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان – نقاشی نمای ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید