تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

سبک های مختلف کاغذ دیواری های جدید

جدیدترین مدلهای کاغذ دیواری ۲۰۲۰

شاید شما هم جزء افرادی باشید که به دکوراسیون و فضای منزل خود بسیار اهمیت می­دهید، و مایلید همیشه این فضا شیک و جذاب به نظر برسد. در واقع، تنها منزل نیست که باید شیک باشد، آیا می­دانید که شیک بودن محیط کار هم تاثیر بسیاری در جذب مشتری خواهد داشت؟ اما برای اینکه فضای جذاب و ایده­ آلی داشته باشید، می­توانید کارهای زیادی انجام دهید. از نقاشی ساختمان گرفته تا نورپردازی و خیلی موارد دیگر. اما یکی از راه­های پرطرفدار برای دیزاین محیط که امروزه بسیار باب شده و طرفداران زیادی هم دارد، خرید کاغذ دیواری خواهد بود.

چرا کاغذ دیواری ۲۰۲۰ ؟

برخی با خود می­گویند، چرا تا وقتی که می­توانیم با رنگ آمیزی ظاهر جدیدی را به دیوارها بدهیم و سبب تغییر شویم، از کاغذ دیواری استفاده کنیم؟ بله، درست است میتوان با نقاشی ساختمان هم سبب تغییراتی در دکوراسیون شد، اما نصب کاغذ دیواری در تهران هم دارای مزایایی خواهد بود و یکی از اصلی­ ترین تکنیک­ ها در طراحی داخلی ساختمان است.

در ادامه شما را با مدلهای جدیدترین کاغذ دیواری ۲۰۲۰ آشنا خواهیم کرد:

جدیدترین کاغذ دیواری 2020 جدیدترین کاغذ دیواری 2020 جدیدترین کاغذ دیواری 2020 جدیدترین کاغذ دیواری 2020 جدیدترین کاغذ دیواری 2020 جدیدترین کاغذ دیواری 2020 جدیدترین کاغذ دیواری 2020 جدیدترین کاغذ دیواری 2020

بیشتر بخوانیم: کاتالوگ کاغذ دیواری

مزایای نصب کاغذ دیواری

  • پوشش تزئینی برای ساختمان­های مسکونی، تجاری و سایر ساختمان­ها
  • نصب آسان و سریع
  • عدم انتشار بوی نامطبوع و آزار دهنده
  • تنوع طرح و رنگ
  • اکثر آنها قابل شست و شو هستند.

 

انواع کاغذ دیواری بر اساس جنس

  • نانو: یکی از بهترین جنس­های کاغذ دیواری است. این نوع کاغذ، لکه و دوده به خود نمی­گیرد و حتی به عنوان یک عایق صدا شناخته شده.
  • PVC: ساخت این نوع کاغذ دیواری از پلاستیک ضد حساسیت است.
  • کاغذی: همان طور که از نام آن پیداست، جنس این کاغذ دیواری از کاغذ خواهد بود و خیلی زود پاره می­شود و عمر کمی دارد.

 

نصب کاغذ دیواری

برخی افراد نصب کاغذ دیواری را خودشان برعهده می­گیرند، شاید در دید اول نصب کاغذ دیواری بدون دردسر و آسان به نظر برسد، اما یکی از کارهایی خواهد بود که دقت و تجربه زیادی را نیاز دارد. بنابراین، برای اینکه کاغذ دیواری بر روی دیوار منزل یا محل کارتان صاف و بدون هیچ نقصی نصب شود، تاکید می­کنیم حتما از نیروی مجرب و ماهر کمک بگیرید و قبل از شروع کار، بر هزینه نصب کاغذ دیواری با نصاب به توافق برسید.

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱