تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

خرید کاغذ دیواری ارزان

خرید کاغذ دیواری ارزان

تنوع و کیفیت مطلوب کاغذ دیواری های جدید، سبب افزایش محبوبیت این محصول در سال های اخیر شده است. از طرفی نصب سریع و آسان و قیمت مناسب انگیزه استفاده از این محصول را افزایش داده. هر چند کاغذ دیواری بسته به نوع کشور سازنده و متریال مصرفی آن قیمت های متفاوتی دارد، اما ارزان بودن دلیل بی کیفیتی این کالا نیست.

خرید کاغذ دیواری ارزان

 

خرید کاغذ دیواری ارزان مناسب برای پذیرایی

پذیرایی مکانی است که افراد مختلف بعنوان میهمان در آن حضور می یابند، بنابراین توجه به دیزاین و دکوراسیون این بخش از خانه با نوعی حساسیت همراه است. بطور کلی نمی توان نوع خاصی از کاغذ دیواری را پیشنهاد داد، زیرا قبل از انتخاب بهتر است متراژ محیط، میزان نور و تم دکوراسیون را در نظر گرفت و با توجه به این موارد طرح و رنگ مناسب کاغذ دیواری را برگزید. خرید کاغذ دیواری ارزان برای پذیرایی این امکان را به شما می دهد تا هم زمان با تعویض پرده و مبلمان، کاغذ دیواری های جدید انتخاب کنید تا با دکوراسیون محیط همخوانی داشته باشد و تحول چشمگیری ایجاد کند. اگر پذیرایی شما چندان بزرگ نیست و نور کافی ندارد، با استفاده از ترکیب  کاغذ دیواری ساده و طرح دار براحتی می توانید فضا را بزرگتر و جذاب تر نشان دهید.

انتخاب طرح و رنگ محدودیت چندانی ندارد به شرط اینکه اصول لازم در نظر گرفته شود. اگر برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای پذیرایی دچار تردید هستید می توانید از مشاوران نقاشی ساختمان محمدی کمک بگیرید و بهترین پیشنهادات را دریافت کنید. مشاوران این شرکت با توجه به سبک دکوراسیون و نوع طراحی فضا، کاغذ دیواری هایی را به شما پیشنهاد می کنند که طرح و رنگ آن ها بخوبی معرف سبک دلخواهتان باشد. برای مثال رنگ های سفید و نقره ای و طوسی  به دکوراسیون مدرن جلوه زیبایی می بخشند و رنگ های گرم با طرح های خواستنی گرمای دکوراسیون کلاسیک و سنتی را چند برابر می کند.

 

جدیدترین کاغذ دیواری ها را در اینجا ببینید

خریدکاغذ دیواری ارزان برای اتاق خواب

زمانی که تصمیم می گیرید اتاق خوابتان را با کاغذ دیواری تزیین کنید، رنگ و طرح را اولویت قرار دهید. چرا که رنگ های ملایم و طرح های خلوت پیش زمینه آرامش هستند و به داشتن خوابی آرام و دور از تنش کمک می کنند. از مزیت های خرید کاغذ دیواری ارزان برای اتاق خواب این است که هر زمان احساس کردید طرح و رنگ دیوارها تکراری و کسل کننده شده و یا اینکه مایلید رنگ های متنوعی را تجربه کنید و کیفیت خوابتان را بهبود ببخشید، با پرداخت هزینه های مناسب، کاغذ دیواری جدیدی را جایگزین کنید.

هر چند اغلب رنگ های سرد و ملایم بعنوان رنگ های آرامش بخش برای اتاق خواب توصیه می شود اما گاهی می توان از رنگ های شاد و پرهیجان نیز استفاده کرد تا انرژی این رنگ ها شور و نشاط درونی را فعال کند. همچنین اساتید نقاشی ساختمان محمدی کاغذ دیواری های گلدار و آبرنگی را پیشنهاد خوبی می دانند. البته کاغذ دیواری ها طرح های متعدد و متنوعی دارند که بهتر است با سلیقه و نوع شخصیت افراد هماهنگ باشد.

اتاق خواب یکی از بخش های خصوصی خانه است و راحتی فرد به سایر موارد ارجحیت دارد. بنابراین می توانید طرح و رنگ دلخواهتان را آزادانه انتخاب کنید و از این انتخاب لذت ببرید.

خرید کاغذ دیواری اتاق خواب ارزان

کاغذ دیواری ارزان برای پشت تلویزیون

تلویزیون در اتاق نشیمن و پذیرایی جایگاه خاصی دارد، بنابراین دیواری که پشت تلویزیون قرار دارد مرکز توجه افراد است. یکی از راه های ساده برای زیبایی این دیوار، کاغذ دیواری است. تزیین دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری طرح دار و زیبا بهترین راه برای از بین بردن سادگی دیوار است. هر چند پوشش دیوار با کاغذ دیواری طرح دار خیلی شیک و جذاب است اما این نکته را هم بهتر است در نظر بگیرید که انتخاب طرح های شلوغ برای دیوار پشت تلویزیون خیلی زود باعث خسته شدن چشم می شود، پس بهتر است طرح هایی را انتخاب کنید که در عین سادگی در طولانی مدت شیک و درخشان بنظر برسند و جذابیت خود را از دست ندهند.

به طور کلی هر طرحی که برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون استفاده می کنید بهتر است تضاد زمینه و گل آن زیاد نباشد تا چشم را هنگام تماشای تلویزیون خسته نکند.

اگر این امکان را داشته باشید که رنگ کاغذ دیواری پشت تلویزیون را با پرده و کوسن ها ست کنید یک ترکیب فوق العاده به نمایش می گذارید که بسیار تحسین برانگیز است. کاغذ دیواری طرح سنگ برای افرادی که به سنگ های آنتیک دکوراتیو علاقمند هستند یک پیشنهاد عالی است چرا که هزینه بسیار پایین تری نسبت به سنگ دارد و خیلی سریع و آسان نصب می شود. طرح های هندسی و اسلیمی هم می توانند گزینه های پیشنهادی خوبی باشند به شرط اینکه شلوغ و پیچیده نباشند.

پرطرفدارترین کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون، نوع سه بعدی آن است. برجستگی این طرح ها تا حد زیادی به زیبایی فضا کمک می کند. اما با این وجود شلوغی بعضی  از طرح ها ممکن است به آشفتگی محیط دامن بزند و آرامش محیط را کمرنگ کند. اما طرح هایی هم وجود دارند که فضاهای کوچک را بزرگتر و عمیق تر نشان می دهند و باعث زیبایی و درخشش می شوند. اگر از کاغذ دیواری های ارزان برای فضای پشت تلویزیون بهره بگیرید، می توانید در مدت زمان کوتاه تری اقدام به تعویض آن کنید و از ایجاد تنوع بیشتر لذت ببرید.

برای دیدن کاتالوگ کاغذ دیواری اینجا کلیک کنید.

کاغذ دیواری شیک و ارزان

کاغذ دیواری ها زمانی شیک و خواستنی بنظر می رسند که متناسب با فضا و دکوراسیون انتخاب شده باشند. برای مثال اگر شما یک کاغذ دیواری گران قیمت با طرح و رنگ بسیار جذاب را در فضایی بکار ببرید که هیچ نوع هماهنگی با دکوراسیون نداشته باشد علاوه بر اینکه پول و زمان را هدر می دهید، زیبایی فضا و کاغذ دیواری را هم از بین می برید. بنابراین کاغذ دیواری زمانی شیک بنظر می رسد که درست و متناسب با دکوراسیون انتخاب شود. شیک بودن کاغذ دیواری اصلا به گران بودن آن وابسته نیست، بلکه می توانید طرح ها و رنگ های شیک و رویایی و خاص را با قیمت مناسب خریداری کنید و خانه تان را زیباتر جلوه دهید.

کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ نسبت به نقاشی ساختمان انتخاب های بیشتری به شما می دهند تا محیط اطرافتان را به سبک ایده آلتان طراحی کنید. برای مثال کاغذ دیواری هایی باطرح های اسلیمی برای دکوراسیون های سنتی بسیار مناسب اند و یادآور گنجینه های اصیل و کهن هستند. در مقابل طرح های اسلیمی، طرح های فانتزی و اسپرت قرار دارند که به هیچ سبکی وابسته نیستند و در هر مکانی استفاده می شوند. این طرح ها نیز تنوع زیادی دارند که بیشتر مورد استقبال افرادی قرار می گیرند که خود را محدود به هیچ سبک و چهارچوبی نمی کنند. هر یک از انواع کاغذ دیواری ها اگر با رعایت اصول انتخاب و استفاده شوند در نوع خود شیک و منحصر بفرد هستند.

نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران

کاغذ دیواری ارزان از کجا بخریم؟

نقاشی ساختمان محمدی که در کنار رنگ آمیزی ساختمان اقدام به نصب و فروش کاغذ دیواری ارزان کرده است، انواع کاغذ دیواری های شیک و زیبا را با قیمت های مناسب به مشتریان خود در تهران، کرج و حومه ارائه می دهد و متقاضیان را در انتخاب طرح و رنگ نیز راهنمایی می کند. کاغذ دیواری هایی که توسط تیم محمدی به فروش می رسد با داشتن قیمت مناسب  کیفیت مطلوبی دارند و قابل شستشو هستند.

 

اجرا و نصب انواع کاغذ دیواری در تهران، کرج و حومه

همچنین اساتید ما در نقاشی ساختمان محمدی کار نصب و اجرای انواع کاغذ دیواری را در تهران و حومه به عهده می گیرند و بهترین خروجی ها را ارائه می کنند. انواع کاغذ دیواری های شیک، مدرن وکلاسیک را می توانید با اطمینان و تضمین کیفیت و قیمت سفارش دهید.

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱