تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

رنگ آمیزی منزل با رنگ سال ۲۰۲۱

رنگ آمیزی منزل با رنگ سال ۲۰۲۱ 

تصمیم برای رنگ آمیزی منزل می تواند تاثیر مثبتی بر تغییر دکوراسیون داشته باشد. به وجود آمدن ایده های جدید برای طراحی داخلی بعد از اجرای رنگ آمیزی یکی از پیامد های تصمیم شماست. رنگ آمیزی می تواند ضمن دادن جلوه ای تازه به منزل، تمیزی بیشتری را برای دیوارها و سقف ایجاد کند، و بخش مهمی از خانه تکانی محسوب می شود. به کمک رنگ آمیزی شما می توانید تغییرات اساسی را در منزل خود داشته باشید، و با انجام گرفتن آن حال و هوای تازه ای در فضای خانه خود جاری کنید.

رنگ آمیزی منزل با رنگ سال 2021 

رنگ آمیزی مدرن منزل

علاقه به سبک مدرن و استفاده از آن در طراحی داخلی منزل، موجب پدید آمدن فضای هنری با جذابیت بالا می شود. در کنار سبک های کلاسیک و سنتی، سبک مدرن ویژگی های منحصر به فردی دارد، که با کنار هم قرار دادن عناصر لازم محیطی زیبا و چشم نواز را به وجود می آورد. رنگ آمیزی منزل یکی از عوامل موثر در طراحی سبک مدرن است.

رنگ آمیزی روش های مختلفی دارد، که برخی از آن جزو روش های مدرن و ابتکاری است. به طور مثال رنگ اکریلیک یکی از جدیدترین روش های رنگ آمیزی مدرن منزل است. ساختار رنگ های اکریلیک به گونه ای است که درخشش فوق العاده ای را در محيط ایجاد می کند.

رنگ آمیزی با اکلیل یکی دیگر از روش های جدید رنگ آمیزی است. تهیه این رنگ و اجرای آن به مهارت نیاز دارد، و تکنسین متخصص می تواند در این زمینه کمک کند. یکی از روش های مدرن رنگ آمیزی منزل ایجاد سایه روشن است. با این شیوه طیف گسترده ای از رنگ به وجود می آید، که از یک جهت، به طور مثال از بالا به پایین یا برعکس از شدت رنگ کاسته می شود. برای طراحی مدرن بهتر است مرز بین درجه رنگ از بین برود و سایه ها در هم محو شود، اما وجود مرز رنگی هم می تواند حالتی فانتزی و متفاوت را ایجاد کند.

برای کسانی که به کاغذ دیواری علاقه مند هستند، شیوه ای در رنگ آمیزی منزل وجود دارد که در آن از الیاف سلولزی استفاده می شود، این یکی از جدیدترین روش های رنگ آمیزی است، که بعد از اتمام کار به صورت کاغذ دیواری دیده می شود، این شیوه به رنگ آمیزی بلکا مشهور است.

 

نقاشی منزل با رنگ سال ۲۰۲۱ 

انتخاب یک رنگ مشخص در هر سال ایده ی جالب و هیجان انگیزی است. افراد با توجه به یک رنگ به طراحی پوشاک، لوازم ورزشی، و دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف و … می پردازند. موسسه پنتون برای سال ۲۰۲۱ رنگ متفاوتی را در نظر گرفته است. رنگ سال ۲۰۲۱ خاکستری و زرد انتخاب شده است. این دومین باری است که دو رنگ به صورت ترکیبی از طرف کارشناسان این موسسه اعلام می شود. محققان با سفر به کشورهای مختلف و توجه به حال و هوای جاری در جهان رنگ سال را تعیین می کند.

نقاشی منزل با رنگ سال 2021 

با چالش هایی که در زمینه سلامتی در سال ۲۰۲۰ به وجود آمد، رنگ خاکستری سیمانی که نمادی از سختی و استواری است، انتخاب شد. استفاده از این رنگ در رنگ آمیزی منزل می تواند، پیام مقاومت و ماندگاری در میان مشکلات موجود باشد. رنگ زرد برگرفته از درخشش و نور طلایی خورشید، امید رسیدن به روزهای روشن را نوید می دهد. بکارگیری این رنگ در دکوراسیون منزل و ترکیب آن با رنگ خاکستری زیبایی و جذابیت خاصی را در نگاه مخاطب ایجاد می کند.

هوشمندی که در انتخاب این دو رنگ به کار رفته قابل تحسین است، ترکیب رنگ خاکستری و زرد می تواند طراحی مدرن و خلاقانه ای را به ارمغان بیاورد.

به طور کلی رنگ خاکستری از انعطاف پذیری زیادی برخوردار است، و می تواند در کنار رنگ های مختلف جلوه زیبایی را به وجود آورد. رنگ آمیزی منزل با رنگ خاکستری دست شما را برای استفاده از وسایل دکوری گوناگون باز می گذارد،. شما با نقاشی کردن دیوارها با کمک رنگ خاکستری، زمینه ی لازم را برای جلوه بخشیدن به سایر عناصر هنری باز می گذارید.

رنگ خاکستری و سفید از جمله رنگ هایی هستند که طراحان مختلف تلاش می کنند، حتما آن را در دکوراسیون های داخلی به کار بگیرند، و با توجه به اینکه سبک مدرن تمایل بیشتری به این گونه رنگ ها دارد، استفاده از آن در طراحی جلوه ای مدرنیته را ایجاد خواهد کرد.

پیشنهاد دکوراسیون منزل با رنگ 2021 

پیشنهاد دکوراسیون منزل با رنگ ۲۰۲۱ 

استفاده از رنگ خنثی در رنگ آمیزی منزل و دیوارها بالاترین محبوبیت را دارد. در کنار آن می بایست مبلمان  و سایر عناصر دکوراتیو رنگ قوی و با تناژ بالاتری داشته باشد.

رنگ خاکستری در دسته رنگ های خنثی است، به این معنی که حالت میانه ای دارد، نه به اندازه رنگ های پر تحرکی مثل قرمز ذهن را به چالش می کشد، و نه تا حد رنگ های سرد مانند یخی محیط را ساکن و فاقد روح می کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱