تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در مرکز تهران

نقاشی ساختمان در مرکز تهران

در حال حاضر نقاشی ساختمان در مرکز تهران و در محله‌های قدیمی شهر، زیبایی های خود را به دلیل مدرن شدن سریع شهر در حال از دست دادن است، و نقاشان ساختمان در مرکز تهران سعی در به تصویر کشیدن دوباره آن هستند. برخی از ساختمان‌های قرن نوزدهمی شهر از بین رفته‌اند و بسیاری از نقاشان می‌خواهند آن‌ها را از طریق آثار هنری خود به یاد آورند. تهران مکانی قدیمی با تاریخی غنی است و برخی از بناهای تهران توسط شاهان قاجار ساخته شده است. در طول انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷، این هنر با هنر اسلامی ادغام گردید و زیبایی های دل فریبی را به وجود آورد و علیرغم چالش ها، ایرانیان از مهارت های خلاقانه خود برای حفظ میراث فرهنگی شهر از طریق نقاشی ساختمان استفاده می کنند.

معماری سنتی تهران به دلیل تخریب برای برج سازی های جدید در حال ناپدید شدن است، به همین دلیل است که تعداد فزاینده‌ای از نقاشان ساختمان در تهران در جذابیت تاریخی محله‌های قدیمی آن تلاش می‌کنند. هدف آنها نه تنها به تصویر کشیدن زیبایی معماری سنتی تهران، بلکه کمک به حفظ آن است.

تهران پایتخت ایران و بزرگترین شهر آن است. این شهر دارای تاریخ غنی است و معماری سنتی آن گواهی بر آن است. با این حال، شهر به سرعت در حال مدرن شدن است و بسیاری از ساختمان های قدیمی در حال تخریب هستند تا راه را برای برج سازی های جدید باز کنند. این امر منجر به جنبش رو به رشد نقاشی ساختمان در مرکز تهران شده است که سعی در حفظ معماری سنتی شهر از طریق هنر خود دارند.

 

افزایش تعداد نقاشان ساختمان در مرکز تهران گواهی بر میراث فرهنگی غنی این شهر است. علیرغم شلوغی بیش از حد تهران و مدرن شدن سریع، این نقاشان سعی دارند زیبایی معماری سنتی شهر را که به دلیل تخریب برای برج سازی های جدید در حال از بین رفتن است، به تصویر بکشند. هنر آنها نه تنها زیبایی معماری سنتی تهران را به تصویر می کشد، بلکه به حفظ آن نیز کمک می کند.

امروزه با توجه به ساخت و سازهای انجام شده محیط خانه می تواند زیبایی های از معماری و نقاشی قدیم ایران را در خود جای دهد. نقاشی ساختمان در قسمت های مختلف تهران دارای جنبه های متفاوتی مثلا نقاشی ساختمان در حومه تهران با نقاشی ساختمان در شمال تهران متفاوت است اما باید این را نیز بدانیم بعد از نقاشی ساختمان نیز رنگ کاری آن نیاز به مراقبت دارد.

چگونه ازرنگ دیوارها مراقبت نماییم

با توجه به هزینه های امروزی بهتر است نکات زیر رابرای مراقبت ازرنگ دیوارها و سطوح منزل یا شرکت خود رعایت نمایید.

به عنوان مثال حتماً بعد از نقاشی ساختمان چیتگر حوصله بخرج دهید، اجازه دهید تارنگ دیوارها سطوح وسقفها کاملاً خشک شود، به دیوارها دست نمالید، تابلو یا تزیینات رابعداز خشک شدن کامل آنها نصب نمایید.

دیوارها راحدود دو سال یکبار بشویید و تمیز کنید تا عمر رنگ آنها حفظ شود. برای نحوه تمیز کردن وشستن دیوارها باتوجه به جنس متفاوت رنگها حتماً از نقاش کاربلد مشورت بگیرید.

هنگام تمیز کردن دیوارها در نقاشی ساختمان در مرکز تهران دقت فرمایید ازمواد شوینده حلال رنگ، مواد ساینده وهرگونه برس شستشوی زبرکه باعث آسیب به رنگ دیوارها وایجاد لکه میگردد خودداری نمایید. بهتر است ازابر ومواد شوینده که حلال رنگ نیستند استفاده نمایید.

همیشه مقداری رنگ مورد استفاده شده برای نقاشی ساختمان در اکباتان نگه دارید شاید زمانی به آن نیاز پیدا کردید.

استفاده از رنگ‌های گرمی نظیر شکلاتی کم‌رنگ نقاشی ساختمان هم نتیجه مطلوبی خواهد داشت نقاشی ساختمان در شرق تهران چرا که این رنگ به القای حس امنیت خاطر و آرامش کمک می‌کند. یکی از متداول‌ترین رنگ‌های مورد استفاده در سرویس‌های بهداشتی، سفید استخوانی است. زیرا به راحتی می‌توان سایر لوازم حمام از قبیل پرده‌ها، حوله‌ها، دمپایی‌ها و سایر امکانات را با آن مطابقت داد. از این ‌رو آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد. رنگ سال قبل فیروزه‌ای؛ رنگی که میرعامل شرکت پنتون درباره آن گفته بود: «فیروزه‌ای رنگ محبت و شفا، ایمان و حقیقت است و با الهام از رنگ آب و آسمان، نشاط‌ آور و آرامش ‌بخش و در جهان امروز برای فرار از مشکلات روزمره، رنگی بسیار امیدوار‌کننده است.»‌اما وضعیت نابسامان اقتصاد جهانی و ناامیدی حاکم بر جوامع در سال ۲۰۱۲، رنگی جسورانه‌تر و خشن‌تر را طلب می‌کرد؛ رنگ نارنجی مایل به قرمز!

 

این تن نارنجی، رنگی پرانرژی و جسورانه است و همان انرژی‌ای که ما برای دوباره شارژ شدن و حرکت کردن به جلو نیاز داریم را در خود دارد. نارنجی نه تنها علامت انرژی و زندگی است بلکه نشانه‌هایی از قدرت و پشتکار دارد یعنی همان چیزی که باید امسال بین انسان‌‌ها طنین‌ انداز شود تا بتوان به تغییراتی که چشم انتظارشان هستیم دست یابیم.

مدیرعامل کالر پنتون (لیتریک ایزمن) همچنین گفته است: «نارنجی می‌تواند افکار دلگرم‌کننده را در بازسازی ساختمان ما زنده و به فعالیت تشویق‌مان کند تا بتوانیم به سمت هدف‌های بهتری که در نظر داریم، حرکت کنیم.»

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در غرب تهران

اما هنوز هم شاید متقاعد نشده باشید که چگونه می‌تواند رنگی را تعیین کرد که بیانگر وضعیت یک سال باشد؟

باید بگوییم کارشناسان مؤسسه پنتون هرسال به دنبال رنگی میگردند که تحت‌تأثیر صنایع مختلف است. آنها با رنگ نما استفاده از بررسی روند وقایع جهان و نیز روان‌شناسی حالت روانی انسان‌ها در سال پیش‌رو به این تشخیص می‌رسند که کدام رنگ می‌تواند رنگ سال باشد. خیلی جالب است بدانید که رنگ سال قبل از اینکه مد، فیلم، تکنولوژی، هنر، طبیعت و حالت‌های اجتماعی و اقتصادی افراد قرار بدهد، خودش از آنها الهام می‌گیرد.تحقیقات شگفت انگیز جدید نشان می دهد که رنگ در خانه و در قسمت های مختلف آن و همچنین کمک می کند تا محیطی سالم تر و شادابتر داشته باشیم. محققان دریافته اند که استفاده از رنگ های مختلف می تواند تأثیر مثبتی بر روی فشار خون، کاهش استرس و افزایش انرژی داشته باشد. همچنین رنگ ها می توانند موجب یک خواب راحت برای ما باشند .

 

برای مثال رنگ قرمز توانایی انتقال سلول های انرژی زا شوند و آنها را افزایش دهند. یکی دیگر از ویژگی های این رنگ افزایش نفس برای ورزشکاران و دوندگان است. حالا حتماً علت استفاده از زمین قرمز در بیشتر مسابقات دو و میدانی را متوجه شده اید.

اما در مورد رنگ آبی،در مورد این رنگ تحقیقات نشان می دهد که موجب کاهش درد مخصوصاً در بیمارانی که از رماتیسم رنج می برند می شود. چند مورد از خواص رنگ ها را برایتان نوشتیم شما هم خیلی راحت می توانید این رنگ ها را به خانه اضافه کنید و از ویژگی های آن استفاده کنید.