تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران

نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران

سبک های مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد و هر فردی میتواند با توجه به نیاز و سلیقه خود سبک مورد نظر را انتخاب نماید. یکی از مواردی که می توان در تمامی سبک ها مشاهده کرد وجود کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری چندین سال است که پا به عرصه طراحی و دکوراسیون داخلی گذاشته است و از همان ابتدا به دلیل زیبایی و تنوعی که داشت مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. این روزها استقبال از کاغذ دیواری بیش از هر زمان دیگری احساس می شود از اینرو نقاشی ساختمان محمدی نیز در صدد این است که با نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران به همشهریان عزیز خود بهترین خدمات را ارائه دهد.

با ما همراه باشید تا  بیشتر با نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران آشنا شویم.

نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران

خرید کاغذ دیواری

قبل از اینکه خریدار اقدام به خرید کاغذ دیواری کند باید ابتدا سبکی که می خواهد را انتخاب کند سپس طبق همان خرید کاغذ دیواری را انجام دهد. نقاشی ساختمانی محمدی برای اینکه مطابق میل تمامی سلیقه ها باشد نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران را مطابق با سبک انتخابی انجام می دهد. گاهی برخی از افراد در زما انتخاب کاغذ دیواری بر سر دو راهی انتخاب نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری می مانند، حال وظیفه خود می دانیم در مورد مزایا و معایب هر کدام به صورت جداگانه توضیحاتی را در اختیار مشتریان و همراهان گرامی قرار دهیم. البته معمولا با توجه به مزایای بیشتر کاغذ دیواری ها خرید کاغذ دیواری را به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • کاغذهای دیواری را می توانید در کمترین زمان و به راحتی نصب کنید.
  • معمولا رنگ آمیزی ساختمان با مشکلاتی مانند بوی رنگ و یا کثیف شدن محیط همراه است که این مشکلات در مزان نصب کاغذ دیواری وجود ندارد.
  • کاغذهای دیواری اغلب قابل شستشو هستند و می توانید به راحتی آنها را تمیز کنید.
  • قطعا زمانیکه به قصد خرید کاغذ دیواری به بازار می روید متوجه تنوع زیاد کاغذهای دیواری خواهید شد.
  • به نسبت رنگ های ساختمانی بسیار مقاوم تر هستند و اگر کاغذ دیواری کیفیت خوبی داشته باشد می توانید تا سال ها از آن با همان کیفیت اولیه استفاده نمایید.

نصب کاغذ دیواری

قیمت نصب کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان محمدی برای رفاه حال مشتریان عزیز تصمیم دارد با مناسب ترین قیمت نصب کاغذ دیواری را با بهترین کیفیت ارائه دهد. اگر تصمیم به رنگ آمیزی ساختمان دارید می توانید به خودتان دست به کار شوید اما مطمئن باشید خروجی همچون افراد حرفه ای و با تجربه نخواهید داشت.

همچنین اگر قصد دارید با کاغذ دیواری زیبایی منزل خود را دو چندان کنید باید حتما از افراد خبره و با مهارت کمک بگیرید. زیرا نصب کاغذ دیواری نیاز به مهارت و تبحر و شناخت الگوهای نصب دارد. گاهی افراد تازه کار با پایین ترین قیمت، نصب کاغذ دیواری را انجام می دهند تا بتوانند مشتریان زیادی را جذب کنند اما نقاشی ساختمان محمدی با توجه به سابقه ای که در زمینه نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران دارد دارای نصابان حرفه ای است.

البته عوامل دیگری بر قیمت نصب کاغذ دیواری تاثیر گذار هستند که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

عرض رول: از موارد مهمی که در زمان نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران از مشتری سوال می کنند عرض کاغذ دیواری است. عرض رول های کاغذ دیواری معمولا ۵۰،۷۰ و ۱۰۶ سانتی متری است که هر کدام یک دستمزدی برای نصب دارند. هر چه عرض رول کاغذ دیواری بالاتر باشد نصب آن سخت تر می شود به همین دلیل اجرت کار نیز بیشتر است.

زیرسازی: اگر دیواری که قصد دارید بر روی آن کاغذ دیواری نصب کنید ناهموار است باید قبل از نصب زیرسازی های لازم انجام شود. حال نیاز و یا عدم نیاز به زیرسازی بر قیمت نصب کاغذ دیواری تاثیر می گذارد.

متراژ: طبیعی است که هر چه متراژ محیطی بیشتر باشد زمان بیشتری برای نصب نیاز دارد در نتیجه قیمت نصب کاغذی دیوری بیشتر می شود.

فروش کاغذ دیواری

فروش کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق کودک ، اتاق خواب

نقاشی ساختمان محمدی با توجه به سال ها حضور در عرصه ی نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران برای احترام بیشتر به مشتریان عزیز و اینکه بتوانند به راحتی کاغذ دیواری خود را انتخاب کنند لاین های مختلفی را برای فروش در نظر گرفته اند. از اینرو فرد در زمان خرید می تواند به هریک از لاین های فروش کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق کودک، اتاق خواب مراجعه کند. دلیل این کار این است که به اندازه کافی افراد در زمان خرید کاغذ دیواری درگیر تنوع بالا مدل و سبک ها می شوند به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب مکان مورد نظر را انتخاب کنند و طبق همان کاغذ دیواری های مناسب را انتخاب کنند.

 

فروش پوستر سه بعدی

از سبک های جدید کاغذ دیواری ها که این روزها بسیار باب شده است فروش پوستر سه بعدی است. پوسترهای سه بعدی دیوار پوشی هستند که به صورت یک تکه یک تصویر زیبا را نمایش می دهند و با ویژگی که دارد می تواند حس زنده بودن تصویر را بیشتر نماید. این روزها نقاشی ساختمان محمدی که به صورت گسترده نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران را انجام می دهد و دلیل آن ویژگی های مهمی این دیوار پوش ها است، این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • گستردگی طرح های پوسترهای سه بعدی را می توان به اندازه سلیقه تمامی افراد دانست
  • رنگ بندی های زیبا این نوع از دیوار پوش ها باعث شده است که هر فرد با هر سلیقه ای رنگ مورد نیاز خود را از بین طیف وسیع رنگ بندی موجود انتخاب نماید.
  • ماندگاری و دوام بالا از مهم ترین ویژگی ها در پوسترهای سه بعدی است و شاید بتوان به جرات گفت یک دلیل از فروش پوستر سه بعدی وجود این ویژگی است.
  • می توانید در صورت کثیفی و یا حتی بعد از مدتی این دیوار پوش را با یک دستمال تمیز نمایید.

خرید کاغذ دیواری

فروش آلبوم های کاغذ دیواری آراکس، کاپریس، تلما، بونی و باردیک

اگر قصد خرید کاغذ دیواری را دارید باید به فروشگاه هایی مراجعه کنید که فروشندگان و مشاوران آن در زمینه نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران با سابقه هستند و می توانند با توجه به تجربه ای که دارند بهترین خدمات و الگو ها را ارائه دهند. تیم نقاشی محمدی بعنوان با سابقه ترین فروشگاه ها در زمینه نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران که در طول این سال ها با سلیقه افراد اقشار مختلف آشنایی دارند و پس از انجام پروژه شما را به دیدن زیبا ترین دکوراسیون داخلی دعوت خواهند کرد. از اینرو می توانند مشاوره های لازم را به مشتریان بدهد تا همانی را که می خواهند انتخاب کنند.

در سال های اخیر متوجه شدیم فروش آلبوم های کاغذ دیواری آراکس، کاپریس، تلما، بونی و باردیک بسیار زیاد است و بسیاری از افراد کارهای خود را از بین این آلبوم ها انتخاب می کنند و دلیل آن کیفیت بالایی است که کاغذهای دیواری دارند. در زیر به چند ویژگی مهم این آلبوم ها که باعث بالا رفتن فروش آلبوم های کاغذ دیواری آراکس، کاپریس، تلما، بونی و باردیک شده است اشاره کرده ایم:

  • تنوع سبک های این کاغذ دیواری ها بسیار زیاد است و می توانید به راحتی و بدون سردر گم شدن بین آلوم های مختلف طرح مورد نظر را انتخاب کنید.
  • این آلبوم ها معمولا دارای طرح های متنوع، متناسب با مکان های مختلف است. پس با خیال راحت کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق خواب و حتیی اتاق خواب کودک را از بین انها انتخاب نمایید.
  • کیفیت بالا این آلبوم ها باعث شده است که نصب و فروش کاغذ دیواری در تهران بیشتر مربوط به این چند آلبوم باشد.

 

برخی از طرح های جدید کاغذ دیواری ۲۰۲۰

جهت دیدن کاتالوگ های کاغذ دیواری اینجا کلیک کنید

طرح های جدید کاغذ دیواری 2020

 

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱