تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی دیوار با غلطک طرح دار

رنگ آمیزی و نقاشی دیوار

انجام رنگ آمیزی دیوار یکی از ساده ترین روش های تغییر دکوراسیون و تمیز کردن منزل می باشد که می تواند خانه ی شما را زیبا کند و یک دیوار کهنه و کثیف را چشم نواز کند. یکی از روش های رنگ کردن دیوار استفاده از غلطک می باشد که یک روش جدید استفاده از غلطک طرح دار می باشد که در این مقاله قصد داریم با آن بیشتر آشنا شویم.

نقاشی دیوار با غلطک طرح دار

استفاده از غلطک در نقاشی کردن دیوار امروزه توانسته جای استفاده از قلم مو را بگیرد و بیشتر مردم به دلایل مزایایی که این ابزار دارد از آن استفاده می کنند. مزایایی مثل آسان بودن انجام کار، تمیز تر شدن نتیجه ی کار، شره نکردن رنگ، یکدست شدن پوشش رنگ، ایجاد تنوع زیاد با استفاده از غلطک طرح دار و … باعث انتخاب بیشتر غلطک نسبت به قلم مو برای رنگ آمیزی ساختمان شده است. غلطک تشکیل شده است از یک دسته با منحنی کاربردی و  یک استوانه که پوشش مخصوص، بسته به نوع رنگ مورد استفاده و کاربرد آن تشکیل شده است. برای آغشته کردن استوانه به رنگ از یک سینی مخصوص استفاده می شود که با استفاده از این سینی و روش صحیح آغشته کردن رنگ دیگر از غلطک شره نخواهد کرد. با استفاده از غلطک طرح دار شما قادر خواهید بود یک طرح زیبا بسته به سلیقه ی خود روی دیوار های منزل تان خلق کنید. در این نمونه از غلطک ها یک رول وجود دارد که با طرح های موجود روی آن قادر خواهید بود شکل های زیبا خلق کنید تا یک تغییر اساسی و دلنشین در خانه داشته باشید.

نقاشی دیوار با غلطک طرح دار

طرح های مختلف نقاشی خانه با غلطک طرح دار

  • طرح اتاق کودک

اتاق کودک هرچقدر زیبا و جذاب برای کودک طراحی شود فضای شاد و دلنشینی برای او خواهد داشت که باعث آرامش روحی و همچنین سرگرمی کودک خواهد شد. یکی از کار هایی که برای این طراحی می توان انجام داد نقاشی دیوار های اتاق کودک می باشد که با استفاده از غلطک طرح دار می توان طرح های کودکانه خلق کرد که با استفاده از رنگ های شاد و طرح های زیبا خلاقیت کودک را تقویت کرد.

  • طرح اتاق پذیرایی

پذیرایی یکی از جاهای مهم خانه است که محل نشستن و حضور مهمان ها می باشد به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند جلوه ی خوبی از خانه ی شما باشد. برای نقاشی اتاق پذیرایی شما می توانید از غلطک طرح دار استفاده کنید تا طرح های مختلفی را بر روی دیوار نقش بزنید. رنگ و طرحی که برای اتاق پذیرایی استفاده می شود متفاوت از سایر اتاق ها می باشد. با توجه به چیدمان اتاق پذیرایی می توانید رنگ و طرح مختلف را انتخاب کنید به طور مثال شما اگر طرح و رنگ تیره برای دیوار استفاده کنید می توانید از مبلمان رنگ روشن استفاده کنید و یا برعکس.

  • طرح اتاق خواب

اتاق خواب که محل استراحت در خانه می باشد باید طوری رنگ و طرح آن انتخاب شود که تا باعث آرامش و آرام شدن ذهن باشد. به طور کلی اتاق خواب آخرین محیطی است که شخص قبل از بسته شدن چشمانش برای خوابیدن می بیند و همچنین اولین صحنه بعد از بیدار شدن مشاهده می کند اتاق خواب است پس با توجه به روانشناسی رنگ باید در انتخاب رنگ و طرح آن دقت کنید. برای انتخاب رنگ و طرح مناسب با رده ی سنی کسی که در اتاق می خوابد می توان گزینه های زیادی را در نظر گرفت که قطعا سلیقه ی افراد مسن با جوان تر و همچنین با کودکان متفاوت خواهد بود. با استفاده از غلطک طرح دار می توانید در اتاق خواب طرح های زیبا و خوش آیند خلق کنید تا با طرح زیبایی که در زمان قبل از خواب و اول بیدار شدن خواهید دید تاثیر زیادی در روحیه و آرامش تان حتما خواهد داشت.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

مزایای غلطک طرح دار نسبت به کاغذ دیواری

  • با استفاده از غلطک طرح دار برای دیوار منزل اگر شما روزی قصد تغییر آن را داشتید به راحتی می توانید از روی همان رنگ دوباره رنگ جدید را بزنید و طرح جدید را داشته باشید ولی اگر از کاغذ دیواری استفاده کرده باشید برای زدن طرح جدید باید لایه ی قبل را کنده و زیر آن را پاک سازی کنید تا بتوانید کاغذ دیواری جدید را بچسبانید.
  • کاغذ دیواری استفاده شده اگر خوب چسب نخورده باشد و یا با گذشت زمان ممکن است از روی دوار خود به خود کنده شود ولی اگر شما از رنگ با کیفیت استفاده کرده باشید با گذشت زمان اگر کثیف هم شده باشد می توانید به راحتی آن را تمییز کنید.

تفاوت غلطک طرح دار با کاغذ دیواری

در استفاده از کاغذ دیواری درست است تعداد طرح های بسیار متفاوت و زیادی وجود دارد اما شما امکان ترکیب آن ها به سلیقه ی خود را ندارید ولی در زمان استفاده از غلطک طرح دار برای نقاشی ساختمان شما قادر خواهید بود از ترکیب چند رنگ به دلخواه استفاده کنید.

دستمزد نقاشی دیوار با غلطک طرح دار

با توجه به این که استفاده از غلطک طرح دار برای نقاشی ساختمان طرفداران زیادی پیدا کرده است طرح های مختلفی به بازار ارائه شده است که دستمزد انجام آن با توجه به طرح های روی غلطک متفاوت خواهد بود. دستمزد نقاشی دیوار با غلطک طرح دار به صورت متری محاسبه می شود که با توجه به متراژ ساختمان متغیر خواهد بود.

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱

 

فروش غلطک طرح دار

فروش غلطک طرح دار