تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی و رنگ آمیزی مجتمع و ساختمان در سعادت آباد – شهرک غرب

نقاشی ساختمان سعادت آباد و شهرک غرب

نقاشی ساختمان سعادت آباد و شهرک غرب

سعادت آباد و شهرک غرب دو محله مرفه نشین تهران که به دلیل داشتن آپارتمان ها و برج های لوکس و مدرن شهرت دارند. سعادت آباد در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا علاوه بر ساختمان های مجلل، می­توان به آب و هوای عالی، دسترسی به بزرگراه ها، ترافیک روان و غیره این منطقه شمال غربی تهران اشاره کرد.

شهرک غرب یکی دیگر از مناطق مرفه و گران تهران که به دلیل ساختاری شبیه به کشورهای غربی به شهرک غرب شهرت یافت. زمانی که در سعادت آباد و شهرک غرب گردش می­کنید در کنار شکوه آپارتمان ها و ویلاها، نقاشی ساختمان سعادت آباد و نقاشی ساختمان در شهرک غرب توجه شما را جلب خواهد کرد. رنگ های به کار رفته در آپارتمان ها و ویلاها به نحوی انتخاب شده که نشان از ثروت ساکنین دارد. نقاشی که بر اثر گرما و آلودگی تهران همواره ثابت بوده و موجب شده توریست ها و گردشگران برای گردش، این مناطق از تهران را انتخاب کنند.

فروشگاه های محلی، مجتمع های تجاری های­لوکس، بوستان های زیبا و جذاب از دیگر دلایلی است که سبب شده بسیاری از افراد مرفه و ثروتمند ویلاها و ساختمان های سعادت آباد و شهرک غرب را خریداری کنند.

طراحی داخلی ساختمان های سعادت آباد و شهرک غرب

طراحی داخلی مهمترین نقش را در خرید آپارتمان و ویلا در سعادت آباد و شهرک غرب داشته در این بخش از مقاله به طراحی داخلی ساختمان در این دو محله می پردازیم. دکوراسیون هر ساختمانی در این دو منطقه از تم های شکیل با طیف رنگی دلنشین می باشد که ترکیب رنگی از سبک های مدرن الهام گرفته که توسط نقاشان حرفه­ای و تیم های خبره خدمات رنگ ساختمان انجام می شود.

اگر در یکی از این دو محله زندگی می­کنید و مایلید با تغییری جزئی تحولی چشمگیر را در محیط پیرامون خود تجربه کنید پیشنهاد می­کنیم از خدمات حرفه ای و ضمانت شده نقاشی ساختمان سعادت آباد و شهرک غرب بهره مند شوید تا با توجه به دکوراسیون داخلی و ویژگی هایی که محیط ساختمان از لحاظ نور دارد طرحی متفاوت و جذاب را پیاده سازی گردد.

نقاشی و رنگ آمیزی تعدادی از واحدهای مجتمع اداری تجاری رویال واقع در بلوار دریای سعادت آباد – شهرک غرب توسط گروه نقاشی ساختمان محمدی انجام شده است. در این پروژه تعدادی واحد با انواع رنگ های اکریلیک، روغنی و پلاستیک رنگ آمیزی شده و تعدادی از واحدها هم که قبلا رنگ آمیزی شده بودند، بازسازی و رنگ آمیزی مجدد شده است.

عکس نمونه کار نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی مجتمع تجاری و اداری رویال سعادت آباد شهرک غرب

نقاشی ساختمان شهرک غرب

همانطور که می­دانید میزان نور در ساختمان در انتخاب رنگ با طیف روشن و تیره طراحی داخلی تاثیرگذار می­باشد. به طور مثال در ساختمان های نوساز شهرک غرب که عموماً به سبک مدرن ساخته می­شوند، میزان نور اتاق ها بر اساس استفاده و کاربریشان تنظیم شده به گونه­ای که در اتاق های خواب روشنایی کمتر و اتاق های پذیرایی، نشیمن و آشپزخانه روشنایی بیشتری دارند. از آنجاییکه کیفیت نقاشی ساختمان شهرک غرب برای مالکین این محله اهمیت ویژه ای دارد توجه به نور و رنگ بسیار حائز اهمیت است، زیرا عمده آپارتمان ها و ویلاهای این منطقه تازه­ساز بوده و بر پایه معماری مدرن ساخته شده­اند.

با این حال انتظار می رود از رنگ های مقاوم، شکیل و قابل نظافت در این منطقه استفاده شود تا در تمام بخش ها یکپارچگی و جذابیت به خوبی حس شود. همچنین در این زمینه پتینه کاری را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر نقاشی اتاق ها شامل دکوراسیون و لوازم منزل نیز می شود. می توانیم در این زمینه خلاقانه ترین نمونه های اجرایی را به متقاضیان پیشنهاد داد تا پا را چند گام به جلوتر نهاد و جلوه های خیره کننده به این ساختمان های زیبا داد که قطعا این تجربه شگفت را هرگز فراموش نخواهند کرد.

نقاشی ساختمان سعادت آباد

برای نقاشی ساختمان در سعادت آباد در ابتدا بهتر است بگوییم رنگ های به طور کلی در دو دسته روشن و تیره تقسیم بندی می­شوند. رنگ های تیره با جذب نور بالا موجب کاهش روشنایی و رنگ های روشن با بازتاب نور به افزایش روشنایی و نور محیط کمک می­کند. این نکته را در هنگام رنگ آمیزی برای اتاق های مختلف حتما در نظر بگیرید. اما چه رنگی برای نقاشی ساختمان سعادت آباد مناسب است و می توان آنچه را که شایسته است به این ساختمان های مجلل و مدرن بخشید؟ هر فردی به رنگ خاصی علاقه دارد، پس قبل از انتخاب رنگ برای نقاشی ساختمان های این محله ابتدا سلایق ساکنین را جویا شوید، تا بتوانند در محیط زندگی خود احساس آرامش کنند، زیرا رنگ در روحیات و رفتار افراد موثر بوده و به آن­ها انرژی مثبت می­دهد.

هنگامی که رنگ مورد نظر را انتخاب کردید نوبت به بررسی طیف رنگی متناسب با دکوراسیون داخلی می­رسد. برای انتخاب درست رنگ، به رنگ پرده ها، فرش، پارکت، دکوریجات و نور مستقیم یا غیر مستقیم آفتاب در اتاق ها توجه داشته باشید. توصیه می کنیم با کمک تیم های نقاشی این انتخاب را انجام دهید. نقاشان با تجربه در این تیم ها علاوه بر شناخت رنگ و شناخت ترکیب رنگ های ساختمانی، خروجی ضمانت شده ای را ارائه می کنند که می توان در صورت بروز هر گونه خرابی اقدام به دریافت خدمات جهت ترمیم و بازسازی نمود.

عکس نمونه کار نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی واحدهای مجتمع اداری تجاری رویال سعادت آباد – شهرک غرب

توسط گروه نقاشی ساختمان محمدی

بهترین روش  نقاشی ساختمان فاخر و لوکس

در حال حاضر انواع رنگ و تکنیک های رنگی در نقاشی ساختمان سعادت آباد و شهرک غرب به کار می­رود که شامل رنگ پلاستیک، روغن، اکریلیک، نانو، مولتی کالر، کینیکس و پتینه کاری می باشد. رنگ پلاستیک که قدیمی­ترین رنگ به شمار می­رود می توانید در قسمت های کم تردد و یا سقف اتاق ها استفاده کنید که به راحتی عیوب دیوار و ناهمواری ها را پوشش می دهد تا کمتر دیده شوند. رنگ کنیتکس یکی از نمونه های پرکاربرد در نمای ساختمان ها است، زیرا نمای ساختمان را به خوبی پوشش می­دهد، قابلیت شستشو داشته، در مقابل عوامل جوی، آفتاب های سوزان، سرما و گرما مقاوم است و سال های متمادی پا برجا باقی می ماند. برای نقاشی ساختمان فاخر و لوکس چنین رنگ هایی بسیار مناسب است که می توان با توجه به متراژ، نوع معماری ساختمان و نیاز مالک برای زیبایی محل زندگی بهترین گزینه را انتخاب و اجرا نمود.

بهترین نقاشان ساختمان سعادت آباد و شهرک غرب

همانطور که در این مقاله اشاره کردیم برای نقاشی ساختمان فاخر و لوکس نیاز به بهترین نقاشان ساختمان دارید. نقاشی ساختمان محمدی با تجربه چند ساله با توجه به موارد زیر انجام می شود:

  1. شناخت بهترین رنگ ها و ترکیب رنگ های تخصصی
  2. آشنایی با نقاشی ساختمان در محله های مختلف تهران
  3. شناخت معماری های مختلف و انتخاب رنگ متناسب
  4. روانشناسی رنگ و پیاده سازی رنگ در دکوراسیون مدرن و کلاسیک

شناخت و تجربه دو اصل مهم در رنگ آمیزی ساختمان بوده که نقاشان را قادر می­سازد نه تنها ارزش معماری ساختمان را با آن افزایش دهند، بلکه محیطی لوکس و مجلل را ایجاد نمایند. به طور کلی می­توان گفت نقاشی ساختمان محمدی همه متدهایی که برای رنگ آمیزی نیاز دارید، مانند هماهنگی نور و رنگ دکوراسیون را به طور تخصصی می­دانند و بر اساس تخصص و مهارت آن را انجام می دهند.

عکس نمونه کار نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی مجتمع تجاری و اداری رویال سعادت آباد شهرک غرب

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱

نقاشی ساختمان محمدی با بیش از ۱۵ سال تجربه آماده رنگ آمیزی مدرن ساختمان شما میباشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱