تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با رنگ نانو

نقاشی ساختمان با رنگ نانو

نقاشی ساختمان یکی از راه های دیزاین طراحی داخلی است که این روزها مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. رنگ های مورد نیاز در نقاشی ساختمان نیز مانند هر مده دیگری تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی قرار گرفته است و این روزها می توان رنگ های با کیفیت تری مشاهده کرد. نقاشی ساختمان محمدی یکی از گروه های حرفه ای نقاشی ساختمان هستند که در اکثر کارهای خود از رنگ های نانو استفاده می کنند.

با ما همراه باشید تا بیشتر با نقاشی ساختمان با رنگ نانو آشنا شوید.

نقاشی ساختمان با رنگ نانو

نقاشی ساختمان با رنگ نانو در نقاشی ساختمان محمدی

تا به حال حتما واژه نانو به گوشتان خورده است، تکنولوژی نانو این روزها در قسمت های مختلف استفاده می شود و این روزها می توان حضور پر رنگ آن را در نقاشی ساختمان های مدرن، کلاسیک و قدیمی نیز مشاهده کرد. ظاهر این رنگ مشابه رنگ های معمولی است اما این رنگ برخلاف رنگ های دیگر که نیاز به آب یا بنزین به عنوان حلال دارند به صورت مایع هستند و هیچ نیازی به حلال ندارد. این رنگ دارای خصوصیات خاصی است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • رنگ نانو برای قسمت های مختلف مانند دیوار، سقف و کف استفاده می شود. جالب است بدانید این رنگ را می توانید برای تمامی این قسمت ها به صورت عایق کاری استفاده نمایید.
  • می توانید به عنوان یک عایق برای حرارت استفاده کنید و با استفاده از آن در قسمت های مختلف می توان میزان صرفه جویی در انرژی را بالا ببرید.
  • رنگ های نانو قدرت چسبندگی بالایی دارد به همین دلیل می توان آنها را در سطوح مختلف مانند سطوح چوبی، فلزی، سیمانی و غیره استفاده کرد.
  • بسیار بادوام هستند و بر خلاف رنگهای دیگر بسیار تا مدت ها می توان با همان طراوت اولیه از آن استفاده کرد. البته اگر می خواهید رنگ نانویی که استفاده میکنید ماندگاری بیشتری داشته باشد باید سعی کنید زیرسازی آن را به صورت حرفه ای انجام دهید.
  • تا به حال دیده که بسیاری از رنگ های بی کیفیت بر اثر هوازدگی ظاهر بدی پیدا می کنند اما این رنگ ها در برابر هوازدگی بسیار مقاوم هستند، از اینرو رنگ های نانو در برابر باکتری ها و آلاینده هایی که در هوا وجود دارند بسیار مقاوم هستند.
  • نقاشی ساختمان با رنگ نانو را می توان در تمامی قسمت ها چه داخل ساختمان و چه رنگ آمیزی نمای ساختمان استفاده کرد و نگرانی برای شرایط جوی نداشته باشید، زیرا این رنگ ها در برابر باران و برف مقاوم هستند.
  • می توانید از رنگ نانو به صورت مات و براق استفاده کنیم. اگر می خواهید بر روی رنگ نانو از رنگ های دیگر مانند مولتی کالر استفاده کنید می توانید از نوع براق استفاده نمایید.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان با رنگ نانو

کاربردهای اصلی رنگ نانو

رنگ های ساختمانی معمولا برای طراحی و زیبایی دکوراسیون استفاده می شود، مدل های قدیمی یک لایه نازک روی دیوار را می پوشانند اما در نقاشی ساختمان با رنگ نانو که از رنگ های جدید و با کیفیت استفاده می کنند می توانند لایه ضخیم تری ایجاد کنند که باعث می شود حالت عایق بودن داشته باشد. این عایقی که با استفاده از رنگ نانو بر روی دیوار ایجاد می شود تا حد زیادی از هدر رفتن گرما جلوگیری می کند و دما داخلی را تا حد زیادی متعادل نگه می دارد. اگر قصد دارید رنگ ساختمانی که استفاده می کنید عایق خوبی باشد بهتر است نوع براق آن را انتخاب نمایید.

در ابتدا زمانی که این رنگ با مزایای زیادی که دارد وارد بازار شد بیشتر افراد احساس کردند باید برای اجرای آن ها از ابزارهای خاص استفاده کنند و یا نیاز به دانش اولیه است اما باید بدانید این رنگ نیز مانند رنگ های دیگر اجرا می شود. تیم حرفه ای نقاشی ساختمان محمدی از گروه های حرفه ای هستند که از این رنگ به دلیل کیفیت بالایی که دارد بسیار استفاده می کنند.

بیشتر بخوانیم: رنگ های مخصوص سقف

ویژگی های رنگ ساختمانی نانو

در نقاشی ساختمان با رنگ نانو که توسط تیم حرفه ای نقاشی ساختمان محمدی اجرا می شود انواع مختلفی وجود دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

ضد خوردگی:

اولین ویژگی رنگ های نانو ین است که می توان آن را در سطوح مختلف استفاده کرد و مطمئن باشید که این رنگ بر روی سطوح مختلف سازگار است و نیازی به نگران رنگ زدگی آن در قطعات فلزی باشید زیرا این رنگ، فلز را در برابر رطوبت و اکسید شدن با آب، هوا و همچنین مواد شیمیایی بسیار مقاوم است. شما همچنین می توانید از این رنگ جهت رنگ کاری درب آهنی نیز استفاده کنید. دقت داشته باشید بهترین رنگ هایی که برای رنگ فلز استفاده می شود باید به صورت ک عایق باشد ماندگاری فلز را بالا برود.

ضدآب:

یکی از دلایل تولید رنگ های نانو این است که رنگی که در برابر آّب بسیار مقاوم باشد کم در بازار موجود است حال با استفاده از رنگ های نانو می توان انواع اقلام مختلفی مانند شیشه، پوشاک و مواردی از این دست را به صورت ضد آب کرد. خاصیت ضد آب نقاشی ساختمان با رنگ نانو بسیار هیجان انگیز است زیرا بعد از استفاده از این رنگ ها دیگر نیازی نیست به صورت مداوم درگیر شستشو سطوح باشید. این ویژگی باعث صرفه جوی در زمان و هزینه می شود.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان با رنگ دکوراتیو

آنتی باکتری:

یکی از عیوب رنگهای معمولی این است که میکروب ها بر روی آنها می مانند و خیلی سریع رشد می کنند این در حالی است که رنگ های نانو خاصیت ضد باکتری دارند و از رشد آنها تا حد زیادی جلوگیری می کنند. معمولا از رنگ های نانو ضد باکتری در قسمت های مختلف درمانی استفاده میشوند همچنین در قسمت هایی در مکان های عمومی که احتمال برخورد با دست زیاد است مانند دستگیره های درب، نرده ها در مکانهای مختلف مانند مترو و اتوبوس ها کاربرد دارد. به تازگی با توجه به این ویژگی بیشتر کارشناسان بهداشت به افراد توصیه می کنند که در مکان هایی مانند آشپزخانه ها، کارخانه های تولید مواد غذایی، سیستم های تهویه مطبوع و همچنین در قسمت هایی که بسته بندی مواد غذایی صورت می گیرد باید از رنگهای نانو استفاده کنند.

عایق حرارتی:

یکی از مهمترین ویژگی های این رنگ این است که در برابر حرارت عایق بسیار خوبی هستند به همین دلیل در صنعت هواپیما سازی و هوانوردی بسیار کاربرد دارد. معمولا فلزها حرارت را بسیار جذب می کنند حال برای بالا نرفتن دمای بیش از اندازه فلزها از این رنگ ها استفاده می کنند.

ضد خراش:

یکی از معایب رنگ های معمولی این است که اگر هر جسمی به آنها برخورد کند احتمال خراش افتادن زیاد است و فرد باید مدام آن را ترمیم کند. حال رنگ های نانو با ویژگی ضد خراش بودن می تواند همان کیفیت اولیه را داشته باشد و سایش روی آن تاثیر نداشته باشد.

 

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

 

خود ترمیم شوندگی:

در ترکیب رنگ های نانو یک سری کپسول های میکرو وجود دارد که در زمان خرابی رنگ هایی که درون آن است آزاد می شود و خود را ترمیم می کند. در اصلی این ویژگی برای سطوح فلزی بیشتر طراحی شده است.

ضد انعکاسی:

یکی از کاربردهای مهم رنگ های نانو شفاف در ساخت عینک است. بهتر است بدانید این رنگ ها معمولا بازتاب بسیار کمی دارند. یکی از قسمت هایی که باید رنگ خاصیت ضد انعکاسی داشته باشد پنل های خورشیدی هستند از اینرو از رنگ های نانو استفاده می شود که معمولا از نوع بی رنگ است که در برخی از موارد به درخواست مشتری از رنگدانه های مختلف در آن استفاده می شود.

نوشتن ناپذیر :

یکی از مشکلاتی که اکثر رنگ های معمولی دارند این است که زمانی که خواسته یا ناخواسته نوشته ای بر روی آنها باشد برای پاک کردن آنها باید هزینه های زیادی پرداخت شود حال رنگ های نانو این مشکل را برطرف کرده است. در نقاشی ساختمان رنگ نانو برای اتاق کودکان می توان از این رنگ ها استفاده کرد.

نقاشی ساختمان با رنگ نانو

بیشتر بخوانیم : نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

قیمت رنگ نانو

نقاشی ساختمان محمدی، رنگ نانو را برای افرادی که یک هزینه معقول و مناسب برای نقاشی ساختمان می خواهند استفاده می کنند زیرا این رنگ ها از دو جنبه هزینه را برای فرد کاهش می دهد که در زیر به آن اشاره کرده ایم:

  • اولین علت این است که با استفاده از نقاشی ساختمان با رنگ نانو می توانید در گام نخست که خرید و اجرا رنگ است هزینه کمی پرداخت کنید.
  • دومین علت مراقبت های بعد از اجرا رنگ نانو است. معمولا بعد از اجرای رنگ معمولی فرد برای ترمیم و تمیز کردن آن نیاز است فرد هزینه زیاد بپردازد اما در مورد نقاشی ساختمان با رنگ نانو این هزینه ها وجود ندارد و فرد می تواند با استفاده از یک دستمال نم دار و تمیز سطوح مختلف را تمیز نماید.

 

نقاشی ساختمان با رنگ نانو در تیم نقاشی محمدی

با توجه به مزیت هایی که رنگ نانو دارد معمولا نقاشی ساختمان محمدی در نقاشی ساختمان، رنگ نانو را به مشتریان جهت صرفه اقتصادی و ماندگاری بالا پیشنهاد می دهد. این شرایط به خصوص در مواقعی است که افراد بخواهد قسمت های مختلف مانند دیوارهای ساختمان، نمای ساختمان، کف استخر، سقف ساختمان، کف ساختمان، اتاق های مخصوص فعالیت های فنی، اتاق های زیر شیروانی، عایق کاری کانکس، کانال های تهویه و حتی کانتینرها رنگ آمیزی کنند.

دلیل اولویت پیشنهاد بر اجرای این رنگ ها این است که دیگر قرار نیست فرد دردسرهای زیادی را برای تمیز کاری دیوارها و یا نمای ساختمان متحمل شود بلکه با استفاده از آب و یا صابون می تواند دیوارها را مانند روز اول تمیز و براق کنند. همچنین در نماهایی که از رنگ های نانو استفاده می کنند بعد از یک بارش باران نما کاملا تمیز می شود.

 

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱