تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان تهران

خدمات نقاشی ساختمان تهران

 نقاشی ساختمان از آن دسته مشاغلی است که همیشه پر رونق است. همه ساختمان های تازه ساز از مشتریان پروپاقرص این حرفه به شمار می روند. حتی اگر رنگ انتخاب اول برای پوشش دیوارها نباشد باز هم هیچ جایگزینی برای رنگ آمیزی درب و پنجره ها و نرده ها وجود ندارد. بطور کلی رنگ از گذشته تا کنون همیشه در همه جا نقش پر رنگی از خود به جا گذاشته است. با افزایش ساخت و سازها در تهران، نقاشی ساختمان رونق بیشتری پیدا کرده و متقاضیان خدمات نقاشی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

نقاشی ساختمان های امروزی به سادگی سال های قبل نیست بلکه بسیار پیچیده و تخصصی شده است. بطوریکه فقط افراد با تجربه و حرفه ای که دانش این کار را کسب کرده اند قادرند تکنیک های مربوط به نقاشی ساختمان را بدرستی اجرا کنند. حالا سوالی که مطرح می شود این است نقاش ساختمان حرفه ای یا نقاش خودآموز

نقاشی ساختمان تهران

نقاشی فضای داخلی ساختمان

اهمیت نقاشی فضای داخلی ساختمان تا اندازه ای است که طراحان داخلی انرژی و زمان زیادی را صرف می کنند تا بتوانند بهترین ایده ها را پیاده کنند. همانطور که زیبایی دنیای پیرامون ما وابسته به رنگ ها است، روشنایی مورد استفاده و رنگ آمیزی فضای داخلی ساختمان نیز از آیتم های مهم زیباسازی به شمار می رود. نقاشی ساختمان در تهران کاری متفاوت است چرا که معماری ساختمان های هر منطقه کاملا با هم تفاوت دارد. بنابراین با توجه به نوع ساخت و طراحی بنا باید اقدام به انتخاب رنگ های مناسب نمود. انتخاب رنگ مناسب برای فضای داخلی خانه یا محل کار یکی از دشوار‌ترین قسمت‌های کار به شمار می‌ رود، زیرا رنگ ها تاثیر خارق العاده ای در زندگی روزمره ما دارند که اگر اصول نقاشی ساختمان حرفه ای رعایت شود علاوه بر اینکه زیبایی محیط را تضمین می کنند آرامش درونی را نیز با خود بهمراه می آورند.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در مرکز تهران

همانطور که می دانید رنگ ها دارای انرژی هستند و به همان میزان که می توانند ارامش بخش باشند می توانند در بروز  عصبانیت ، خشم و پرخاشگری نیز موثر باشند. بنابراین در نقاشی فضای داخلی ساختمان باید برای هر بخش، رنگ های متناسب با کارایی آن انتخاب شود. برای مثال اتاق خواب به دلیل اینکه محل آرامش و استراحت است باید با رنگ های ملایم و آرامش بخش تزیین شود. البته باید روحیه افراد نیز در نظر گرفته شود چرا که هر فرد با توجه به خلق و خویی که دارد با رنگ های مناسب روحیه خودش به آرامش می رسد.

  • طبق اصول روانشناسی رنگ قرمز مزاج گرم دارد و براثر استفاده از رنگ قرمز ارتعاشات درمان کننده و تقویت کننده ای برقرار می شود. البته طراحان داخلی به هیچ عنوان این رنگ را برای پوشش تمام دیوار ها توصیه نمی کنند و فقط به صورت ترکیبی مجاز به استفاده از رنگ قرمز هستید.برای درک بهتر می توانید عکس نقاشی ساختمان مدرن در تهران را ببینید
  • رنگ زرد دارای مزاج گرم و خشک است و این رنگ علامت هوش، فهم، درایت زیاد و عشق ورزی می باشد. این رنگ برای فضاهای کم نور مثل راهرو ها بسیار مناسب است. رنگ نارنجی علامت انرژی می باشد. این رنگ از اختلاط دو رنگ قرمز و زرد حاصل می شود.
  • می توانید دیوار های نشیمن و یا پذیرایی تان را با نارنجی رنگ آمیزی کنید و فضایی سرشار از اعتماد بنفس را تجربه کنید.
  • رنگ سبز دارای مزاج معتدل است و به داشتن آرامش کمک می کند. از این رنگ می توانید در فضاهایی مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنید.
  • رنگ آبی موجب آرامش و تشعشعات صلح آمیز می باشد و دارای کیفیت خواب آور است. این رنگ اگر در اتاق خواب افرادی که دارای تنش بالا هستند استفاده شود، کمک می کند تا خواب آرام تری داشته باشند.
  • رنگ بنفش که از ترکیب قرمز و آبی بدست می آید معتدل است وگرایش به سردی دارد. این رنگ نیز برای رفع بی خوابی و نارسایی ذهن یک پیشنهاد تخصصی محسوب می شود. رنگ ها گستره فراوانی دارند و می توان بصورت ترکیبی از آن ها در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کرد.
عکس نمونه کار نقاشی ساختمان در اکباتان تهران

عکس نمونه کار نقاشی ساختمان در تهران

کارشناسان ما در نقاشی ساختمان دنیای رنگ با تسلط کامل بر اصول رنگ‌شناسی در معماری به شما کمک می‌کنند تا رنگ های مناسبی  برای فضای داخلی ساختمان خود انتخاب کنید.

نقاشی نمای خارجی ساختمان در تهران

نمای ظاهری هر بنا معرف سبک معماری داخلی آن است. بنابراین اگر قصد رنگ آمیزی نمای خارجی ساختمان تان را دارید حتما رنگ هایی را انتخاب کنید که با نوع معماری بنا هماهنگ باشد. از طرفی لازم است به نمای ساختمان های هم جوار نیز دقت کنید و رنگ هایی را  برگزینید که هم راستا با سایر بنا های اطرافتان باشد.

نقاشی نمای خارجی ساختمان دارای چندین مرحله است که باید همگی کامل و اساسی انجام شود تا کیفیت کار اجرایی تکمیل شود. استادکاران ما در نقاشی ساختمان دنیای رنگ، نقاشی نمای خارجی ساختمان در پنج مرحله انجام می دهند.

  • پاکسازی و ایمن‌سازی بخش‌های مختلف نما
  • شست و شوی نما
  • ترمیم، ‌ترک‌گیری و مرمت نمای ساختمان
  • اجرای پوشش آستر یا پرایمر
  • اجرای رنگ آمیزی اصلی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان

مرحله اول پاکسازی و ایمن‌سازی

ابتدا لازم است نمای ساختمان را از آلودگی ها پاک کرد و هر چیزی که روی نمای ساختمان بلا استفاده است باید پاکسازی شود. این کار باعث می شود سرعت کار رنگ آمیزی نما بالا رود.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در  غرب تهران

مرحله دوم شستشوی نمای ساختمان

 یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از اجرای نقاشی نمای ساختمان، شستشوی کامل نما است. با این کار ، گرد و غبار و آلودگی هایی که در طی سال ها باعث کثیف شدن نمای ساختمان شده است پاکسازی شود. اگر شستشوی نما دقیق انجام نشود کیفیت رنگ آمیزی نمای ساختمان هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد، رنگ کدر شده و  ممکن است به مرور زمان رنگ، روی نما پوسته پوسته شده و بریزد. استادکاران ما شستشوی نمای ساختمان را با ابزارهای مخصوص انجام می دهند

مرحله سوم ترمیم، ‌ترک‌گیری و مرمت نمای ساختمان

بعد از شستشوی کامل نمای ساختمان، باید  به نمای ساختمان اجازه دهیم تا خشک شود، سپس اقدام به ‌ترک‌گیری و‌ ترمیم سطح نمای ‌ساختمان کنیم.

قبل از اجرای نقاشی نمای ساختمان باید هر گونه ریختگی را ترمیم کنیم. استادکاران ما ترک ها را با چسب های مخصوص ترمیم می کنند. اگر به آسیب دیدگی های سطح نما بی توجهی شود احتمال اینکه خرابی ها بیشتر شود وجود دارد.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در شمال تهران

مرحله چهارم اجرای پوشش آستر یا پرایمر

استفاده از پوشش آستر قبل از رنگ‌آمیزی یکی از تکنیک های عالی برای رنگ‌آمیزی ساختمان است که کمک می‌کند کیفیت و ظاهر رنگ‌آمیزی بهتر شود.

اجرای پوشش آستر، به عنوان یک زمینه برای انجام رنگ آمیزی مناسب و با کیفیت بر روی سطح نما، انجام می‌شود. در واقع آستر اولیه کمک می‌کند تا رنگ آمیزی نمای ساختمان یکدست انجام شود.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در شرق تهران

مرحله پنجم نقاشی و رنگ آمیزی نهایی نمای ساختمان

پس از اجرای پوشش آستر بر روی سطح نمای ساختمان، نوبت اجرای مرحله اصلی یعنی نقاشی نمای ساختمان است. انواع رنگ نمای بیرونی ساختمان معمولا بر پایه آب هستند و به راحتی به کمک آب می‌توان این نوع رنگ‌ها را رقیق و یا با یکدیگر ‌ترکیب کرد. رنگ‌های دیگری نیز بر روی نمای ساختمان‌ها استفاده می شوند که حلال آن‌ها مواد شیمیایی است.

نقاشی ساختمان تهران کاری پیچیده و دشواری است و فقط افرادی که تجربه کافی در این زمینه دارند می توانند بخوبی از عهده این کار برآیند. ما در نقاشی ساختمان دنیای رنگ استادکاران نمونه و حرفه ای را استخدام کرده ایم تا با دانش و مهارت خود انواع نقاشی ساختمان تهران را به خوبی انجام دهند. علاوه بر این کارشناسان و متخصصین ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان در زمینه انتخاب انواع رنگ ها می باشند.

از جمله نمونه کارهای مجموعه ما می توان به نقاشی ساختمان و محوطه پارک سوار بیهقی و تیزر نقاشی ساختمان مدرسه اشاره نمود

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در حومه تهران

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱