تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان جنت آباد

آشنایی با خدمات نقاشی ساختمان جنت آباد

یکی از خدمات و اموری که به شدت بر زیبایی دکوراسیون داخلی و همچنین نمای بیرونی ساختمان تاثیر زیادی می‌ گذارد؛ نقاشی ساختمان می باشد. در واقع می ‌توان با بودجه ای مناسب و نسبتا کم، زیبایی فضا را دو چندان کرد و یک تغییر اساسی در منزل و یا محل کار خود ایجاد نمود. اکنون در صورتی که شما ساکن جنت آباد تهران هستید؛ و به دنبال شرکت خدماتی نقاشی ساختمان جنت آباد می‌ گردید؛ پس روی نقاشان و متخصصین گروه نقاشی ساختمان محمدی حساب کنید.

نقاشی ساختمان جنت آباد

انواع نقاشی ساختمان جنت آباد

در گذشته، تنوع رنگ و مدل نقاشی ساختمان آنچنان بالا نبود که صاحب خانه ‌ها بتوانند متناسب با سلیقه خودشان، نوع سبک دکوراسیون داخلی منزلشان و یا بودجه ای که کنار گذاشته اند؛ مناسب ترین رنگ و مدل نقاشی ساختمان را انتخاب کنند. اما امروزه تنوع نقاشی ساختمان آنقدر بالا رفته که دست صاحب خانه ‌ها جهت انتخاب بهترین و شیک ‌ترین مدل نقاشی ساختمان باز شده است.

البته یکی از دلایل گستردگی تنوع انواع نقاشی ساختمان، ذهن خلاق و مهارت نقاشان می باشد. یک نقاش خلاق می ‌تواند با روش ‌های جالب زیباترین و مناسب ‌ترین طرح ‌ها را بر روی دیوار ساختمان پیاده سازی کند.

حال در صورتی که شما هم قصد درخواست خدمات نقاشی ساختمان جنت آباد را دارید؛ پیشنهاد می‌ کنیم که در ادامه با انواع نقاشی ساختمان جنت آباد آشنا شوید و هر یک از آن ها را که مورد پسندتان بود اعلام کرده و اجرای آن را از صفر تا صد به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید: نقاشی ساختمان قیطریه تجریش و الهیه

نقاشی ساختمان با تکنیک آبرنگی

در نقاشی ساختمان در شمال تهران تکنیک آبرنگی یکی از مناسب ترین روش‌ ها برای نقاشی ساختمان مدرن می باشد. در صورتی که این روش نقاشی بسیار ساده اما جالب و چشمگیر می باشد. برای اجرای آن کافی است رنگ‌ ها را به طور جداگانه با مقدار زیادی آب حل کرد و سپس به صورت پاششی طرح مدرنی را بر روی دیوار ایجاد کرد؛ البته با استفاده از قلم مو هم می ‌توان طرح های زیبا و ساده ای را خلق کرد که این دیگر بستگی به مهارت و هنر نقاش دارد.

تیم نقاشی محمدی به عنوان برترین شرکت نقاشی ساختمان جنت آباد می ‌تواند زیباترین طرح ها را بر روی دیوار پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و … خلق کند.

 

نقاشی ساختمان با تکنیک شابلون

یکی از انواع نقاشی ساختمان جنت آباد استفاده از روش شابلون می باشد. شابلون ‌های متعددی در بازار وجود دارد که بسته به سبک دکوراسیون داخلی منزل باید انتخاب شود. به طور مثال شابلون ‌هایی با طرح های هندسی، مناسب خانه های مدرن هستند و شابلون هایی که طرح های سنتی و با ظرافت دارند؛ بیشتر برای خانه های کلاسیک استفاده می ‌شود.

برای اجرای چنین تکنیکی تیم نقاشی محمدی ابتدا دیوار را متناسب با رنگ دلخواه صاحب خانه رنگ آمیزی کرده و سپس با شابلون طرح های جالبی را ایجاد می‌ کند.

نقاشی ساختمان با شابلون

لازم به ذکر است که استفاده از تکنیک شابلون نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد؛ به همین خاطر بهتر است که این خدمات را از سوی با تجربه ترین شرکت نقاشی ساختمان جنت آباد دریافت نمایید.

 

نقاشی ساختمان بلکا:

یکی از انواع نقاشی ساختمان جنت آباد که توسط گروه نقاشی محمدی ارائه می ‌شود؛ نقاشی با رنگ بلکا می باشد. این رنگ جایگزین کاغذ دیواری است. زیرا رنگ بلکا پوشش سلولزی دارد و حاوی الیاف های طبیعی است. همانطور که در عکس زیر می ‌بینید؛ دیوار با الیاف ‌های طبیعی به شکل زیبایی پوشش داده شده است.

نقاشی ساختمان های کلاسیک با رنگ پتینه:

 یکی از رنگ ‌های مناسب و طرحدار برای خانه های کلاسیک، رنگ پتینه می باشد. با استفاده از رنگ پتینه می ‌توان طرح دیوار را به یک اثر هنری تبدیل کرد. این مدل رنگ برای خانه ‌های مدرن پیشنهاد نمی ‌شود.

نقاشی ساختمان جنت آباد

نقاشی ساختمان مدرن در جنت آباد با سبک کالر واش

کالر واش یکی از سبک ‌های رایج در بین نقاشان و همچنین هنرمندانی است که بر روی بوم نقاشی کار می ‌کنند. این سبک از نقاشی ساختمان مدرن در جنت آباد بیشتر برای ساختمان های مدرن به کار گرفته می ‌شود. زیرا طرح های هندسی به صورت نامنظمی با استفاده از برس بر روی دیوار کشیده شده است. در این سبک از نقاشی ساختمان دست شما برای انتخاب رنگ ‌ها باز است اما نقاش باید مهارت بالایی در ایجاد طرح ‌های مدرن داشته باشد تا دست آخر یک اثر هنری و شاهکاری خلق شود.

در صورتی که برای نقاشی ساختمان مدرن جنت آباد و یا نقاشی ساختمان در ولنجک به دنبال یک تیم حرفه ‌ای و خلاق می ‌گردید؛ ما می ‌توانیم گزینه ی مناسبی برای شما باشیم.

 

نقاشی ساختمان نیاوران با تکنیک سایه روشن

یکی دیگر از سبک ‌های رایج برای نقاشی ساختمان، سبک سایه روشن می باشد. برای اجرای این سبک نقاش پایین دیوار را رنگی با تیرگی بالا انتخاب کرده و هر چه به قسمت بالا نزدیک تر می‌ شود؛ از تیرگی آن کم می ‌کند تا حالتی سایه مانند بر روی دیوار ایجاد شود. البته این سبک نقاشی بیشتر برای خانه‌ های مدرن اجرا می ‌شود.

نقاشی ساختمان با غلطک طرح دار

نقاشی ساختمان با غلطک طرحدار

 غلطک ‌های طرح دار یکی از ابزارهای مناسب برای ایجاد انواع طرح ‌های مدرن و کلاسیک بر روی دیوار می باشد. خوبی این روش این است که همزمان که کار رنگ آمیزی انجام می‌ شود؛ طرح‌ های زیبایی هم بر روی دیوار شکل می‌ گیرد.

هزینه نقاشی ساختمان جنت آباد چقدر است؟

هزینه نقاشی ساختمان جنت آباد همچنین نقاشی ساختمان زعفرانیه به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع رنگ (رنگ پلاستیک، اکریلیک، مولتی کالر، روغن، بلکا و …) متراژ دیوار، طرح و سبک مورد نظر، هزینه ایاب و ذهاب و … می ‌باشد. البته هزینه های اعلام شده به صورت متر مربع بوده و در نهایت هیچگونه تغییری پیدا نمی کنند؛ چرا که کاملا از سوی نرخ اتحادیه تعیین شده است.

اکنون اگر برای اجرای نقاشی ساختمان به دنبال تیمی حرفه ای و هنرمند می ‌گردید و می ‌خواهید خدمات درخواستی خود را، در کمترین زمان ممکن آن هم با قیمتی طبق اتحادیه دریافت کنید؛ روی تیم نقاشی محمدی همه جوره حساب کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱