تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در اندیشه

نقاشی ساختمان در اندیشه

برای نقاشی ساختمان در حومه تهران به سراغ شهر اندیشه می رویم. اندیشه یکی از محله هایی است که در منطقه شهریار قرار دارد. هر چند کوچه های این محله فراز و نشیب هایی دارد اما خانه ها و ساختمان های مجللی در کوچه های این محله به چشم می خورد که دارای معماری زیبا و خیره کننده ای هستند. رنگ یکی از آشناترین ابزار در نقاشی ساختمان است که با تنوع بالایی که دارد توانسته تاثیر زیادی بر زیبایی نمای خارجی و فضای داخلی انواع ساختمان های قدیمی و نوساز این محله داشته باشد.

نقاشی ساختمان در اندیشه

اساتید ما در نقاشی ساختمان محمدی با بهره گیری از به روزترین تکنیک ها و ابزارهای نقاشی ساختمان رنگ آمیزی داخلی و نمای خارجی انواع ساختمان های نوساز و بازسازی خانه های قدیمی محله اندیشه را به عهده می گیرند.

 

نقاشی نمای خارجی ساختمان های اندیشه

محله اندیشه با داشتن کوچه های مرتب و نام گذاری منظمی که دارد و بافت شهری مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده، به عنوان یکی از خاص‌ترین محله­ های شهر شناخته می شود. هنگامی که اقدام به نقاشی نمای خارجی ساختمان های این محله می کنیم باید رنگ و طرحی که برای نما بکار برده می شود با سایر ساختمان های همجوار همخوانی داشته باشد تا نظم کوچه ها حفظ شود. از آنجاییکه نمای خارجی ساختمان به شدت در معرض آلودگی ها قرار دارد و از برف و باران و تابش نور خورشید ایمن نمی باشد، رنگ هایی که برای پوشش نما بکار می رود باید استانداردهای لازم را داشته باشند و در برابر تمام عوامل خارجی مقاومت بالایی از خود نشان دهند. خوشبختانه رنگ هایی که در حال حاضر وارد بازار شده اند تمام این ویژگی ها را دارا می باشند. رنگ نمای ساختمان و سطوح خارجی باید توسط افراد متخصص و با تجربه اجرا شود زیرا این افراد ابزار و دانش کافی برای انجام این کار را بدست آورده اند. قبل از رنگ آمیزی نما، لازم است تا مراحل زیرسازی ساختمان انجام شود تا رنگ اجرایی کاملا یکنواخت بر روی سطح بشیند و زیبایی کار نمایان شود.

کارشناسان رنگ نقاشی ساختمان محمدی رنگ هایی مثل کنیتکس، نانو، اکریلیک، رزین اکریلیک، اپوکسی و غیره را برای پوشش خارجی ساختمان بسیار مناسب می دانند.  رنگ نما انواع مختلفی دارد که با توجه به متریال زیرکار، نوع آب و هوای منطقه و سلایق افراد بکار گرفته می شود. رنگ نمای ساختمان در زیباسازی ورودی منزل، محله و حتی بافت شهر بسیار اهمیت دارد. بنابراین اساتید نقاش ما تمام موارد را قبل از اجرا در نظر می گیرند و رنگ مناسب را به مشتریان پیشنهاد می کنند.

نقاشی و رنگ آمیزی منزل در اندیشه

نقاشی و رنگ آمیزی منزل در اندیشه

بازسازی خانه های قدیمی محله اندیشه

هر چند در محله اندیشه بافت قدیمی کمتر به چشم می خورد اما با این حال در بعضی کوچه ها شاهد خانه هایی با بافت قدیمی تر هستیم. بازسازی این خانه ها تغییر و تحول بزرگی در چشم انداز زیبای این محله دارد و باعث می شود نظم و هماهنگی بیشتری در چهره کوچه ها و همینطور محله ایجاد شود. ساکنین اندیشه که در خانه هایی با بافت نسبتا قدیمی زندگی می کنند می توانند با مشاورین ما تماس بگیرند و از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوند.

تیم نقاشی ساختمان محمدی بعد از بازدید از محل، مدت زمان اجرای بازسازی، مصالح مورد نیاز و هزینه های کامل را برآورد می کنند و تیم حرفه ای موجود جهت نقاشی ساختمان در شهریار با بهترین ابزار و جدیدترین تکنیک ها متفاوت ترین اجرا را ارائه می دهند. بازسازی خانه ها و ساختمان های قدیمی موارد زیادی را در بر می گیرد و فقط مختص رنگ نمای خارجی و داخلی نمی باشد. برای مثال حتی کاشی های آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی نیز با رنگ های مخصوص، قابل رنگ آمیزی هستند. در این روش بدون نیاز به تعویض کاشی ها و دردسرهای کندن آن و صرف وقت و هزینه بالا، با استفاده از رنگ های مخصوص می توان تغییری زیادی در فضا ایجاد کرد.

 

رنگ آمیزی داخلی ساختمان های محله اندیشه

رنگ آمیزی داخلی ساختمان یکی از مراحل مهمی است که زیبایی خاصی به فضا می بخشد و بدون آن خانه جذابیت چندانی ندارد. رنگ های متنوع زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای طیف رنگی گسترده ای هستند و مزیت های بالایی دارند. معمولا برای درب و پنجره ها و نرده ها رنگ روغن بهترین گزینه است زیرا هم خاصیت ضد خوردگی دارد و هم قابل شستشو و مقاوم است. اما به این دلیل که بوی نامطبوعی دارد و برای سلامتی انسان و محیط زیست مضر است،  برای رنگ آمیزی دیوارها از آن کمتر استفاده می شود. در عوض رنگ های دیگری نظیر: رنگ آکریلیک، مولتی کالر، رنگ های دکوراتیو و غیره کاربرد فراوانی در نقاشی داخلی دارند و بواسطه درخشش خاصی که در محیط ایجاد می کنند بسیار مورد استقبال ساکنین محله اندیشه قرار گرفته اند.

نقاشی ساختمان در اندیشه

علاوه بر همه این ها نقاشان نقاشی ساختمان محمدی با استفاده از تکنیک های جدیدتری مثل استفاده از غلطک های طرح دار، ایجاد طرح با شابلون های مختلف و غیره رنگ و بوی متفاوتی به فضای داخلی ساختمان های محله اندیشه می بخشند. آن دسته از افراد که رنگ های ساده را نمی پسندد می توانند با استفاده از طرح های متنوع غلطک های طرح دار فضای دل انگیزی را خلق کنند. غلطک های طرح دار با داشتن طرح های متفاوت و زیبا جایگزین خوبی برای کاغذ دیواری می باشند ضمن اینکه بسیار به صرفه تر است و در زمان کوتاه تری اجرا می شوند. اساتید با تجربه ما در نقاشی ساختمان محمدی تمام مراحل نقاشی ساختمان را به عهده می گیرند و با استفاده از به روزترین تکنیک های نقاشی ساختمان بهترین و حرفه ای ترین اجرا را به تمام ساکنین محله اندیشه ارائه می دهند.

 

قیمت نقاشی ساختمان در اندیشه

نقاشی ساختمان معمولا بر اساس متراژ محیط محاسبه می شود. اما قبل از اندازه گیری دقیق و بازدید از محل نمی توان قیمت مشخصی را عنوان کرد.  عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت تمام شده کار تاثیر گذار است. بنابراین هیچ نقاش ساختمانی نمی تواند قبل از اجرای کار بطور دقیق هزینه های مصرفی و دستمزد خود را اعلام کند.

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱