تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان رباط کریم

ارائه خدمات نقاشی ساختمان در رباط کریم

نقاشی ساختمان رباط کریم خدمت دیگری است که توسط یکی از بهترین و باتجربه ترین شرکت های فعال در زمینه رنگ آمیزی ساختمان های قدیمی و نوساز رباط کریم یعنی نقاشی ساختمان محمدی انجام می گیرد. نقاشی ساختمان در حومه تهران عمدتا شامل جنبه های مهمی چون قیمت نقاشی ساختمان،انتخاب جنس مواد مناسب و درجه یک و همچنین نحوه انتخاب نقاش ماهر است که پیش از سپردن نقاشی ساختمان باید به آن دقت کنیم.

نقاشی ساختمان رباط کریم

انواع نقاشی ساختمان در رباط کریم

رنگ پلاستیک:

رنگ پلاستیکی رایج ترین نوع رنگ برای نقاشی ساختمان در شهریار و نقاشی ساختمان در رباط کریم است که اکثر مردم برای رونق دادن فضای داخلی خانه از آن استفاده می کنند. رنگ پلاستیکی نسبت به سایر رنگ ها ارزان تر است. خاصیت رنگ پلاستیکی به گونه ای است که می توان در طی چند مرحله دیوارها را رنگ زد، چرا که این رنگ ها به سرعت خشک می شوند و با هر مرحله رنگ آمیزی، سطوحی یکدست و زیباتر را ایجاد می کنند. توجه داشته باشید که رنگ پلاستیکی برای سطوحی نظیر درب و پنجره که ممکن است با آب تماس پیدا کند، مناسب نیست.

رنگ روغنی:

رنگ های روغنی یک قدم نسبت به رنگ های پلاستیک جلوتر هستند و آن داشتن قابلیت شست و شو است. این رنگ برای مناطق مسکونی مرکز شهر و خانه های نزدیک ترمینال و ایستگاه های اتوبوس مناسب است، چرا که دود و آلاینده های هوا روی سطوح مختلف خانه از جمله دیوارها می نشیند و باعث چرک شدن و تیرگی رنگ می شود.

رنگ اکریلیک:

رنگ های اکریلیک خواص مشابه رنگ های روغنی دارند، با این تفاوت که بو ندارند و فاقد مواد نفتی هستند، بنابراین اگر دلتان می خواهد از رنگ های روغنی استفاده کنید و جلوه ی زیباتری به منزلتان بدهید، رنگ های اکریلیک گزینه ی بهتری هستند. در استفاده از رنگ آکریلیک دقت کنید که این رنگ برای درب و پنجره ها مناسب نیستند و باید از رنگ های روغنی استفاده شود.

نقاشی ساختمان رباط کریم

خدمات ویژه نقاشی ساختمان محمدی

بازدید رایگان از محل شما

بازدید و محاسبه و اندازه گیری متراژ و برآورد هزینه ها برای مشتریان هزینه ای ندارد و با تجربه ای که در نقاشی ساختمانی داریم اندازه و مقدار مصالح مصرفی را به درستی برآورد می کنیم تا اسراف مصالح را به حداقل برسانیم و هزینه ها را تقلیل دهیم.

مصالح از شما ، کار ازما

یکی از دیگر راه های نقاشی ساختمان ارزان این است که مشتری تمام مصالح و ابزار را فراهم کند و ما فقط به صورت دستمزدی کار را در مدت معین تحویل دهیم هزینه ی کار روزمزدی در بسیاری از پروژه ها ارزان تر از کنترات و متراژی در میاید در این صورت مشتری مختار است مصالح را بدلخواه خود انتخاب کند و برندها را با هم بررسی کند و یا شاید بتواند با خرید نقدی تخفیف هم بگیرد.

تحویل فوری و کار شبانه روزی

در مواردی که مشتریان از نظر وقت و زمان فرصت کمی دارند و یا مجبور به رنگ آمیزی در مدت معینی هستند نقاشی ساختمانی محمدی این امکان را دارد که کار را شبانه روزی انجام دهد تا در زمان هم برای مشتری صرفه جویی شود و از هزینه هایی که مشتری ممکن است بخاطر طول کشیدن مدت زمان کار متحمل شود جلوگیری کند.

۳۰ درصد تخفیف!

نقاشی ساختمانی محمدی جهت مشتری مداری و رضایت مشتریان خود، برای رنگ آمیزی و نقاشی منازل همشهریان ساکن رباط کریم تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است و تا ۳۰ درصد زیر قیمت های مصوب اتحادیه رنگ آمیزی منزل شما را انجام می دهد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱