تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در حومه تهران و شهر شهریار نگین سرسبز غرب تهران که سرشار از باغات و مزارع کشاورزی است، پس شایسته است آن همه طراوت و سرسبزی با رنگ های زنده و زیبای ساختمان ها و اماکن مسکونی تلفیق شود. نقاشی ساختمان در شهریار نقش مهمی در رنگ آمیزی قاب تصویر این شهر دارد. در ادامه با رنگ های کاربردی نقاشی ساختمان شهریار بیشتر آشنا می شویم.

نقاشی ساختمان شهریار

نقاشی ساختمان شهریار با رنگ روغنی

رنگ های روغنی یک قدم نسبت به رنگ های پلاستیک جلوتر هستند و آن داشتن قابلیت شست و شو است. این رنگ برای مناطق مسکونی مرکز شهر و خانه های نزدیک ترمینال و ایستگاه های اتوبوس مناسب است، چرا که دود و آلاینده های هوا روی سطوح مختلف خانه از جمله دیوارها می نشیند و باعث چرک شدن و تیرگی رنگ می شود.

بنابراین نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارد که هزینه بر خواهد بود، پس در نتیجه رنگ های روغنی و سایر رنگ های قابل شست و شو برای این مناطق بیشتر توصیه می شود، چرا که تنها با یک دستمال و محلول های تمیز کننده می توان رنگ ساختمان را نو کرد.

امروزه با تولید رنگ های جدید و کاربردی تر، شرکت های نقاشی ساختمان در شهریار از رنگ روغن بیشتر برای رنگ آمیزی چارچوب درب و پنجره های فلزی استفاده می کنند. اگر خودتان قصد دارید با رنگ روغن خانه تان را رنگ کنید، در نظر داشته باشید که این رنگ به دلیل اینکه دیرتر خشک می شود تنها یک مرحله در روز می توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در پرند

نقاشی ساختمان شهریار با رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیکی رایج ترین نوع رنگ برای نقاشی ساختمان در شهریار است که اکثر مردم برای رونق دادن فضای داخلی خانه از آن استفاده می کنند. رنگ پلاستیکی نسبت به سایر رنگ ها ارزان تر است، علاوه بر آن رنگ آمیزی اتاق ها با رنگ پلاستیک، بسیار راحت می باشد و تنها با یک چتکه هم می توان رنگ خانه را تغییر داد.

خاصیت رنگ پلاستیکی به گونه ای است که می توان در طی چند مرحله دیوارها را رنگ زد، چرا که این رنگ ها به سرعت خشک می شوند و با هر مرحله رنگ آمیزی، سطوحی یکدست و زیباتر را ایجاد می کنند. توجه داشته باشید که رنگ پلاستیکی برای سطوحی نظیر درب و پنجره که ممکن است با آب تماس پیدا کند، مناسب نیست، زیرا ترکیبات این رنگ، آب را جذب و در نتیجه باعث خرابی و زشت شدن ظاهر ساختمان در شهریار می شود.

پیشنهاد می کنیم اگر کودک خردسال در منزل دارید امکان ایجاد خط و نقاشی بر روی دیوار وجود دارد، توصیه می کنیم از رنگ پلاستیک برای نقاشی ساختمان در این زمینه، چشم پوشی کنید.

نقاشی ساختمان در شهریار با رنگ بلکا

رنگ بلکا به عنوان یکی از رنگ های فانتزی و زیبا در نقاشی ساختمان های شهریار مورد استفاده قرار می گیرد. جنس سولوزی و الیاف پنبه ای رنگ بلکا، پوشش ضخیمی در سطح دیوارها ایجاد می کند که رنگ آمیزی را خیلی راحت تر می کند، چراکه نیازی نیست قبل از رنگ زدن، ایرادهای دیوار را بگیرید یا لکه گیری کنید.

ترکیبات موجود در رنگ بلکا همچون عایق حرارتی عمل می کنند و همین امر باعث کاهش هزینه در مصرف سیستم های گرمایشی و سرمایشی می شود، پس بی جهت نیست که رنگ بلکا طرفداران زیادی دارد. تنوع بالا، قابلیت شست و شو، بو نداشتن و هزینه ی ارزان نقاشی ساختمان در شهریار، از ویژگی های قابل توجه بلکا است.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در اندیشه

نقاشی ساختمان در شهریار با مولتی کالر

مولتی کالر یکی از انواع رنگ های مورد استفاده شرکت های نقاشی ساختمان در شهریار می باشد که در فضاهای پر رفت و آمد بسیار کابردی است. ترکیبات این رنگ به گونه ای است که دود و آلاینده های هوا را جذب نمی کند، بنابراین با استفاده از این رنگ دیگر نیاز نیست نگران تمیزکاری دیوارها باشید.

رنگ های مولتی کالر همچون رنگ های پلاستیکی، مدت کوتاهی بعد از رنگ آمیزی خشک می شوند و هیچگونه بویی ندارند با این تفاوت که این رنگ ها کمی ضخیم تر هستند و بر روی سطوح مختلف قابل اجرا می باشند.

نقاشی ساختمان در شهریار با رنگ آکریلیک

رنگ های آکریلیک خواص مشابه رنگ های روغنی دارند، با این تفاوت که بو ندارند و فاقد مواد نفتی هستند، بنابراین اگر دلتان می خواهد از رنگ های روغنی استفاده کنید و جلوه ی زیباتری به منزلتان بدهید، رنگ های آکرلیک گزینه ی بهتری هستند. در استفاده از رنگ آکریلیک دقت کنید که این رنگ برای درب و پنجره ها مناسب نیستند و باید از رنگ های روغنی استفاده شود.

نقاشی ساختمان در شهریار با رنگ نانو

بی شک تکنولوژی نانو، بهترین دست آورد بشر می باشد که قابلیت تغییر چیدمان ملکول ها و اتم ها را در ریزترین سایز ممکن می دهد، این فناوری، روی نقاشی ساختمان در شهریار هم تأثیر گذاشته و با ساخت انواع رنگ های نانو جلوه ی مدرن تری به ساختمان های شهریار داده است. در ساخت رنگ های نانو، محدودیت های رنگ های دیگر رفع شده، بنابراین می توان از آن به عنوان عایق دما و رطوبت استفاده کرد.

ترکیبات رنگ های نانو کاملا سازگار با محیط زیست می باشند و هیچ ضرری برای طبیعت ندارند. این رنگ ها علاوه براین که قابل شست و شو هستند، در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم می باشند، بنابراین کاربرد آن در نقاشی ساختمان شهریار امری بدیهی است.

نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار با رنگ آنتی باکتریال

رنگ های آنتی باکتریال شکل جدیدی از تکنولوژی در صنعت رنگ سازی را نشان می دهند و این نوع رنگ به دلیل خاصیت ضد باکتری، نقاشی ساختمان در شهریار را تحت تأثیر قرار داده است.

رنگ های آنتی باکتریال از ترکیباتی ساخته می شوند که از رشد و تولید باکتری، قارچ و کپک ها روی سطوح رنگ آمیزی شده جلوگیری می کنند، همین امر باعث شده تا شرکت های نقاشی ساختمان، از رنگ های آنتی باکتریال برای نقاشی ساختمان بیمارستان ها، مراکز درمانی و بهداشتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در رباط کریم

کاربرد کنیتکس در نقاشی ساختمان شهریار

کنیتکس، یکی از جدید ترین و کاربردی ترین رنگ ها در نقاشی ساختمان می باشد که به علت مقاوم بودن در برابر آب باران، هزینه ی مناسب و استفاده راحت و رنگ آمیزی سریع، در پروژه های نمای خارجی ساختمان و فضای داخلی منازل استفاده می شود. توجه داشته باشید که کنیتکس انواع مختلفی دارد که این رنگ را برای سطوح مختلف، کاربردی می کند در ادامه انواع رنگ های کنیتکس و کاربرد آنها را معرفی می کنیم:

  • کنیتکس روغنی: این نوع کنیتکس برای داخل خانه و نمای بیرون ساختمان مناسب است، اما به دلیل داشتن رقیق کننده های نفتی، قبل از خشک شدن قابل اشتعال است، پس در زمانی که از آن استفاده می شود، احتیاط کنید!
  • کنیتکس پلاستیک: این نوع، مانند رنگ های معمولی پلاستیکی بدون بو و رقیق کننده های نفتی است، اما به دلیل اینکه رطوبت را جذب می کند برای نمای بیرون ساختمان مناسب نیست و تنها در داخل خانه کاربرد دارد.
  • انواع کنیتکس اکرولیک: این نوع برای رنگ آمیزی داخل و نمای ساختمان استفاده می شود، چرا که آبگریز و قابل شست و شو می باشد.

پتینه کاری ایده ای نو در نقاشی ساختمان شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار، انواع مختلفی دارد که هر کدام زحمت زیادی برای استاد نقاش به همراه دارد، جدا از اینکه مشتری ها باید وسایل خانه و فرش ها را جمع کنند تا رنگی نشوند. پتینه هنر جدیدی در حرفه ی نقاشی ساختمان می باشد که برای استفاده از آن نیازی به جمع کردن فرش ها و غیره نیست، به همین جهت طرفداران زیادی پیدا کرده است.

فرق عمده پتینه با سایر رنگ ها بسیار واضح است، به طوری که با چشم قابل رؤیت می باشد. پتینه در واقع شابلون هایی است که با غلتک در عرض چند دقیقه روی دیوار زده می شوند و از همین جهت شبیه کاغذ دیواری می باشند.

کیفیت رنگ، مات و براق بودن و برجسته بودن رنگ پتینه، نمای داخل خانه را جلوه می دهد، به علاوه که دیگر نیاز نیست متحمل هزینه های سنگین کاغذ دیواری شوید. در پتینه کاری، طرح و الگوهای متنوعی وجود دارد که بر حسب صلیقه شخصی از آنها استفاده می شود.

کاربرد اپوکسی در نقاشی ساختمان شهریار

اپوکسی از جذاب ترین متریال های مورد استفاده در ساخت و ساز می باشد که در رنگ و کف پوش ساختمان ها کاربرد دارد. اپوکسی به دلیل چسبندگی بالا و مقاومت الکتریکی، شیمیایی، گرمایی و مکانیکی، به عنوان کف پوش در فضاهای بزرگی مثل سالن های ورزشی، فرودگاه، پارکینگ و راه پله استفاده می شود.

بی شک این کفپوش در مقایسه با کفپوش های چوبی و سرامیکی، هزینه ها را کاهش می دهد، بخصوص که استفاده از آن بسیار راحت است.

نقاشی ساختمان در شهریار با شرکت خدمات نقاشی محمدی

شرکت خدماتی محمدی، با پرسنل خبره و مجرب در زمینه نقاشی ساختمان و با استفاده از ابزارهای مختلف، بهترین ایده های رنگ آمیزی را با مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن روی ساختمان های شهر پیاده می کند.

نقاش ساختمان حرفه ای professional house painter - professional results that get noticed

خدمات نقاشی ساختمان محمدی

  • رنگ نمای ساختمان
  • رنگ آمیزی منزل
  • رنگ آمیزی ویلا
  • رنگ آمیزی سوله و کارخانجات صنعتی
  • رنگ آمیزی بیمارستان و اماکن بهداشتی پتینه کاری
  • رنگ لوله های بزرگ آب
  • کنیتکس
  • اپوکسی
  • رنگ آمیزی پارکینگ با اپوکسی
  • کفپوش اپوکسی اماکن ورزشی
  • کاسماتیک

نمونه کار نقاشی سالن زیبایی بانوان در میدان معلم شهریار

نقاشی سالن زیبایی بانوان در شهریار

نقاشی آرایشگاه زنانه در شهریار

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱