تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان غرب تهران

نقاشی ساختمان غرب تهران

ممکن است شما هم از دیوارهای سفید منزل یا محل کارتان خسته شده باشید. یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها برای بهبود ظاهر آپارتمان رنگ کردن ساختمان است.

از اینکه بخواهید خودتان دست به قلم شوید، نفرت دارید؟

نقاشی ساختمان غرب تهران

نقاشی ساختمان غرب تهران

اگر ساکن مناطق غرب تهران از جمله پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، کن و وردآورد هستید، استادکاران و نقاشان حرفه ای ساختمان در غرب تهران، نقاشی ساختمان تهران را برای شما آسان کرده اند. می توانید با مشاوره و دریافت خدمات مناسب و ارزان قیمت، کار خود را آسان نمایید. با این روش خواهید دید رنگ ها به طور چشمگیری می تواند مُدل و سبک طراحی خانه شما را تغییر دهند. رنگ ساختمان را به کمک اسپری، قلم مو و یا غلطک میزنند. از ترکیب رنگ ها می توان به نتایج خیره کننده ای دست پیدا کرد.

اما اگر خودتان قصد رنگ آمیزی منزلتان را دارید باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت تا کار شما را در نقاشی ساختمان ساده تر کند. نکاتی که ممکن است ندانید و با دانستن آن ها کمک شایانی به خود در رنگ آمیزی منزل نمایید. حتما از خواندن این مقاله استفاده های زیادی خواهید برد.

بیشتر بخوانیم: نقاشی رنگ آمیزی مجتمع شهرک غرب

نکات مهم نقاشی ساختمان

اصولا از نقاشی ساختمان برای زیبا و شکیل جلوه دادن بنا ها استفاده می شود. نوسازی فضای داخلی و خارجی ساختمان یک ضرورت ات، چرا که بخش اعظم ساختمان را دیوارها تشکیل داده اند و دید بیشتری در ساختمان دارند. هرچند اثاثیه لوکس و گران قیمت داشته باشید، اما اگر ساختمان رنگ مناسب نداشته باشد، لوازم شما هیچ جلوه ای نخواهد داشت. نوع رنگ را، بسته به شرایط جغرافیایی و نوع کاربرد در سازه های مسکونی، تجاری و یا اداری باید تخصیص داده شود.

نکات نقاشی ساختمان

آماده کردن اتاق

در ابتدا پس از خالی نمودن اتاق مد نظر، با پارچه های برزنتی کف اتاق را بپوشانید. ممکن است این کار در یک نگاه کار ساده و یا بیهوده ای به نظر آید اما بهتر است بدانید گام مهم در نقاشی ساختمان، رعایت اصول نقاشی و تمیزی کار کردن است. چکیدن قطرات رنگ بر روی زمین و سختی پاک کردن پس از آن اهمیت این نکته را بر شما آشکار خواهد کرد. دقت داشته باشید همه شکاف های موجود در دیوار را بگیرید یا مرمت نمایید، کلید و پریزهای برق را بپوسانید تا رنگی نشوند.

 

استفاده از پرایمر

استفاده از پرایمر ها مهم ترین بخش کار جهت به دست آوردن رنگ یکنواخت و یک دست بر روی دیوار است. پرایمر پایه ایست برای شروع نقاشی با کیفیت ساختمان. بعد از این که سوراخ، ترک و نواقص دیوار را برطرف نمودید بهتر است از پرایمرهای رنگی که به رنگ اصلی نزدیک تر است به عنوان زیر کار و یا آستر استفاده نمایید. اجازه دهید پرایمر کاملا خشک شود و پس از آن وارد مرحله نقاشی شوید.
قلم مو و غلتک با کیفیت تهیه کنید.

هر چقدر لازم است جهت دریافت کیفیت بیشترِ حاصل از نقاشی ساختمان برای خرید ابزار خوب و مناسب هزینه کنید. از جمله ابزاری که لازم است، می توان به: قلم مو، غلتک، نردبان، پارچه برزنت مخصوص کف و دستکش اشاره کرد. نردبان و غلتک های دسته دار سبب سهولت دسترسی به نقاطی است که، شما دسترسی عادی نمی توانید داشته باشید. این امر از صدمه وارد شدن به بدنتان جلوگیری خواهد کرد.

 

قلم مو و غلطک را از قبل آماده کنید

سعی کنید قلم مویی برای نقاشی استفاده میکنید نرم باشد. نرم بودن قلم مو باعث میشود رگه روی رنگ ایجاد نشود از طرفی اگر از غلطک استفاده می کنید؛ حتی اگر نو باشد قبل از استفاده آنرا بشوید، تا پرزهای اضافی آن گرفته شود و خللی در رنگ آمیزی تان ایجاد نشود. در صورت به وجود آمدن رگه و خط های ناخواسته سعی کنید از نرم کننده های مخصوص رنگ نقاشی ساختمان استفاده کنید.

 

رنگ مورد نظر را تست کنید

اطمینان حاصل نمایید رنگی که خریده اید با رنگ مد نظرتان یکی باشد. برای این کار می توانید مقداری از رنگ را روی دیوار زده و اجازه دهید خشک شود. در نور روز و شب آن را ببینید. این تست به شما کمک می کند تا ماهیت اصلی رنگی که بنظر زیبا یا زشت می آید را بهتر تشخیص دهید. با این کار به رنگ ایده آل خود دست می یابید و با خاطری آسوده شروع به نقاشی ساختمان کنید.

 

رنگ آمیزی قسمت های مختلف

قسمت های متفاوت ساختمان مانند: راه رو، راه پله ها، پارکینگ، استخر و نمای بیرونی ساختمان هر کدام رنگ های مخصوص به خود را دارند. با توجه به محل مورد نظر از رنگ های ضد آب، ضد حریق، مقاوم و غیره باید استفاده نمایید.

 

انتخاب رنگ نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب

هیچ گاه رنگ دیوار اتاق های خود را سفیدِ سفید و یا بژ نکنید. اجازه دهید رنگ های مختلف احساس خاص بودن و رضایت به شما دهند. شما می توانید از رنگ های تیره برای تاریک و یا عمیق نشان دادن یک بخش اتاق استفاده کنید. استفاده از این رنگ در صورتی اصولی است که، اتاق های خیلی بزرگ با سقف های بلند دارید. اگر اتاق کوچک و یا سرویس بهداشتی کوچکی دارید که نور طبیعی کمی دارند، سعی کنید از رنگ های روشن و سبک تر استفاده کنید. قانون رنگ های روشن، بزرگ و باز نشان دادن محیط های بسته کوچک و کم نور است. این نوع رنگ آمیزی بر اساس روانشناسی رنگ و ضوابط حرفه ای متخصصان رنگ انجام می شود.

بعنوان مثال سعی کنید از رنگ سفید یک دست در اتاق خواب خود استفاده نکنید. رنگ های هیجانی مانند قرمز یا رنگ های بنفش بسته به سلیقه افراد می توان استفاده نمود. رنگ های نارنجی و قرمز برای آشپزخانه افرادی که پرخور هستند اصلا مناسب نیست. با دیدن رنگ نارنجی یا قرمز افراد احساس گرسنگی مفرط نموده و میل به هرچه بیشتر خوردن غذا پیدا می کنند. سعی کنید سرویس بهداشتی رنگ آبی روشن یا سفید و رنگ هایی از این قبیل داشته باشند. چرا که حس خوب تمیزی، آرامش و پاکیزگی را ایجاد می کنند. در هر حال، قدرت رنگ ها و تاثیر آن بر روحیات انسان را دست کم نگیرید.

 

تفاوت رنگ براق و مات

رنگ براق برای برجسته تر نشان دادن سطوح و رنگ های مات برای تخت بودن قسمت مورد نظر استفاده می شود. می توان با این ترکیب رنگ شما فضایی با خطای دید و یا طرحی جدید ایجاد نمایید. این روش نقاشی در نگاه ها، زیبا جلوه خواهد کرد. می توانید از رنگ های براق در سرویس بهداشتی نیز استفاده نمایید تا پاکیزگی را بیشتر القا کند. در رنگ آمیزی اتاق ها انتخاب رنگ همواره با شماست. می توانید هر چهار دیوار را یک رنگ بزنید.

در صورتی که از یکنواختی و تشابه رنگ لذت نمی برید، می توانید با رنگ های مختلف که با سلیقه شما یکی است اتاق را نقاشی کنید. بد نیست در این زمینه از افراد خبره مشورت بگیرید، چرا که جایگاه رنگ های روشن و تیره و یا نوع رنگ را در فضای داخلی ساختمان و حتی محل قرار گرفتن رنگ، رو به نور و یا پشت به نور را بهتر می توانند تشخیص دهند.

 

رنگ سقف

برای رنگ سقف پیشنهاد می کنیم از رنگ های پلاستیک استفاده نمایید. زیرا این رنگ ها نور را منعکس نمی کنند و سقف اتاق را دل باز و بزرگ تر نشان می دهد. از جمله مزایای انتخاب رنگ پلاستیک برای سقف قیمت پایین و به صرفه آن نسبت به رنگ های مات و یا روغنی است.

 

تهیه رنگ به میزان لازم

هیچ چیز ناخوشایند تر از تمام شدن رنگ در میان کار نیست. کار نیمه تمام باشد و شما مجبور شوید با صرف هزینه و زمان مجدد به دنبال تهیه رنگ و ملزومات آن باشید. به همین دلیل بهتر است، قبل از اینکه شروع به کار کنید ابعاد و متراژ دیوارها و میزان رنگ مصرفی را محاسبه و تهیه نمایید. در صورت لزوم می توانید به فروشگاه های رنگ و ابزار متراژ اتاق ها و محل مورد نظر را بدهید و به میزان نیاز رنگ تهیه کنید.

نقاشی ساختمان با قلمو

استفاده از قلم مو بجای غلطک

قبل از اینکه از غلطک استفاده کنید نقاطی مانند کناره ها، کج های اتاق و سقف را با قلم مو رنگ زده سپس نقاطی که آزاد هستند را با غلطک رنگ کنید. چرا که استفاده از غلطک در این قسمت ها سخت و دشوار است.

 

سخن پایانی گروه نقاشی محمدی

مواردی که در بالا در خصوص نقاشی ساختمان گفته شد، برای آن دسته از عزیزانی است که می خواهند تجربه شخصی برای نقاشی ساختمان داشته باشند. امیدواریم به نتایج عالی در آخر کار دست یابید. اما صرف هزینه و زمان، برای شروع کاری که در آن تجربه ندارید و یا تجربه کمی دارید،ریسک بالایی است و ممکن است برایتان خسته کننده باشد.

 

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱