تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان قیطریه تجریش و الهیه

نقاشی ساختمان قیطریه تجریش و الهیه

 رنگ آمیزی ساختمان یکی از مراحل پایانی و نازک کاری است که جذابیت دکوراسیون را نمایان می کند. در این مرحله همه چیز بستگی به انتخاب رنگ ها و تکنیک های نقاشی ساختمان دارد. هر چند کاغذ دیواری و سایر متریال ها در حال رقابت با رنگ های ساختمانی هستند اما تنوع و خلاقیتی که با رنگ قابل اجرا است توانسته همچنان رنگ آمیزی ساختمان را محبوب و ماندگار نگه دارد.

در این مقاله قصد داریم نگاهی به نوع نقاشی ساختمان در شمال تهران بخصوص نقاشی ساختمان های مناطق لوکس و اعیان نشین قیطریه تجریش و الهیه بیاندازیم و شما را در انتخاب بهتر رنگ و سبک نقاشی راهنمایی کنیم.

نقاشی ساختمان قیطریه، تجریش و الهیه

نقاشی ساختمان قیطریه

قیطریه از محله هایی است که در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد و نفوذ جمعیت و ساخت و ساز در آن رو به افزایش است. این محله که در شمال پایتخت واقع شده به دلیل آب و هوای عالی، محبوبیت زیادی بین مرفه نشینان تهران دارد. وقتی وارد منطفه قیطریه می شوید ساختمان های بلند و فروشگاه ها و رستوران های لوکس و لاکچری توجه شما را به خود جلب می کنند. همانطور که در معماری این ساختمان ها از بهترین متریال استفاده شده قطعا هنگام نقاشی و رنگ آمیزی این بناها نیز بایستی از بهترین و با کیفیت ترین نوع رنگ متناسب با فضای داخلی و خارجی استفاده کرد.

 در ساختمان های لوکس قیطریه رنگ دیوار اتاق پذیرایی و اماکن پر رفت و آمد که برای برگزاری مهمانی و مراسمات استفاده می شوند، اهمیت بالایی دارد. ترکیب رنگ هایی مانند سفید و نقره ای، طلایی برنز، بنفش و طلایی و غیره برای خانه های مجلل و اشرافی بسیار مناسب است. اما اگر سبک دکوراسیون داخلی، سنتی باشد استفاده از رنگ های سبز، آبی، زرد و خاکستری را پیشنهاد می کنیم مانند نقاشی ساختمان در نیاوران. رنگ ها دارای تنوع زیادی هستند که نقاشان ساختمان با استفاده از ترکیب رنگ دقیق  این تنوع را نامحدود کرده اند. علاوه بر این، تکنیک های پیاده سازی این هنر خلاقانه و زیبا بسیار مهم است که برای هر سبکی پیشنهادات ویژه به درستی اجرا شود. پتینه کاری، نقاشی ساختمان با شابلون و غلطک های طرح دار از نمونه های جذاب و پرطرفدار هستند که نمای متفاوتی در بخش های داخلی ساختمان ایجاد می کنند. همچنین برای مکان هایی مثل رستوران ها و فروشگاه های لاکچری قیطریه می توان از این تکنیک ها با ترکیب رنگ های فوق العاده استفاده کرد و بر جذابیت این اماکن افزود.

نقاشی ساختمان لاکچری در قیطریه

نقاشی ساختمان الهیه

الهیه یکی از مناطق اعیان نشین و لوکس شمال تهران است که پنت هاوس ها و ساختمان های دیپلماتیک زیادی در آن واقع است که اتباع خارجی در آنجا اقامت دارند. با توجه به اینکه این منطقه با مناطق دیگری مثل تجریش، کاووسیه، قیطریه همسایه است لازم است در نقاشی ساختمان های الهیه دقت زیادی به خرج داد. می توان از شیوه نقاشی کلاسیک برای رنگ آمیزی داخلی استفاده کرد چرا که هر چه نقاشی به سبک کلاسیک نزدیک تر باشد بیشتر لوکس و لاکچری بنظر می رسد. طرح هایی که در این سبک بکار می رود محیط را شیک و مدرن نشان می دهد. البته اجرای این سبک دشوار و هزینه بر نیز می باشد. بنابراین برای اجرا به یک تیم حرفه ای و متخصص که در این زمینه تجربه چندی ساله دارند نیاز است. همانطور که انتخاب طرح در گرانقیمت نشان دادن ساختمان موثر است، انتخاب رنگ مناسب هم تاثیر زیادی دارد و می تواند فضایی شیک و متفاوت خلق کند. رنگ ها و طرح انتخابی باید کاملا با سبک و تم دکوراسیون همخوانی داشته باشند تا زیبایی محیط دو چندان شود.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در جنت آباد

رنگ های خاکستری، توسی، سبز زیتونی، قهوه ای سوخته، آبی کلاسیک، سورمه ای، طلایی، فیروزه ای و برنز از بهترین رنگ ها در سبک نقاشی لوکس به شمار می روند که با توجه به سلیقه مشتری می توان ترکیب زیبایی از این رنگ ها ایجاد کرد و بخش های مختلف ساختمان های اعیان نشین الهیه را بطور کلی دگرگون کرد.

نقاشی ساختمان تجریش

تجریش یکی از محله های نوستالژیک شمال تهران بوده و در منطقه یک قرار دارد. بیش تر ساختمان های این منطقه نوساز و ویلایی هستند که دارای متراژ بالایی می باشند. همچنین با رشد جمعیت شاهد آپارتمان های و برج های نوساز مسکونی و تجاری زیادی در تجریش هستیم که هر کدام به نوعی بر چهره این محله تاثیر گذارند. نقاشی ساختمان تجریش به شیوه های متفاوت انجام می شود زیرا سبک های متنوعی در ساخت و ساز محله به چشم می خورد. برای خانه های ویلایی که متراژ بالا دارند می توان با استفاده از اصول ترکیب رنگ، رنگ های جذاب و متنوعی خلق کرد و بدون محدودیت در بخش های مختلف ساختمان از آن ها استفاده کرد.

نقاشی ساختمان الهیه

متراژ بالای خانه های ویلایی تجریش باعث می شود دست نقاش و مالک در انتخاب رنگ و تکنیک ها باز باشد و خلاقیت بیشتری ارائه داد. برج های بلند و لوکس که در دل تجریش در حال خودنمایی هستند با رنگ هایی مثل کنیتکس، رنگ نانو، رنگ اکریلیک و غیره می توانند ظاهری کاملا متفاوت و فاخر را تجربه کنند و چشم هر بیننده ای را خیره کنند. برای بخش های داخلی برج های این محله می توان رنگ هایی مثل مولتی کالر، آکریلیک و غیره را پیشنهاد داد که طیف رنگی گسترده ای دارند و انتخاب های زیادی به مشتری می دهند. البته برای برج ها و مجتمع های تجاری در تجریش بهتر است رنگ هایی بکار گرفته شود که با نوع خدمات و محصولات ارائه شده و همینطور سلیقه متقاضی رنگ مطابقت داشته باشد.

همچنین برای آپارتمان های نوساز تجریش می توان رنگ های متالیک را پیشنهاد داد. این رنگ های ایده آل که در فضاهای لوکس و مدرن کاربرد دارند، امکان آن را فراهم می کنند که با روش های مختلف رنگ آمیزی بر روی دیوارها اجرا شوند. رنگ متالیک که ظاهری فلز گونه را در فضا به وجود می آورد می تواند با براق یا مات بودن خود حس های متفاوت و مثبتی از قدرت و اقتدار را در افراد ایجاد کند. البته بهتر است این رنگ را بر روی بخشی از دیوارها بکار بگیرید تا جلوه خاص تر خود را بهتر حفظ کند.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در ولنجک

از آنجاییکه نقاشی ساختمان و اصول ترکیب رنگ و اجرای تکنیک های مختلف، امری تخصصی است لازم است این کار را به افراد با تجربه و حرفه ای بسپارید تا نتیجه دلخواهتان را بدست آورید. ما در تیم نقاشی ساختمان محمدی بهترین اساتید نقاش ساختمان را به شما معرفی می نماییم که تاکنون پروژه های بزرگ و موفقی در سطح استان، بخصوص مناطق شمالی تهران اجرا کرده اند. تمامی کارهای اجرایی توسط اساتید برجسته ی نقاشی محمدی قابل ضمانت می باشد. جهت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و برحسب متراژ، محله، نیاز محیط، میزان رنگ مورد نیاز، ترمیم یا بازسازی دیوارها و نوع رنگ قیمت های اولیه نقاشی ساختمان برآورد شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱