تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان لاکچری

نقاشی ساختمان لاکچری

نقاشی ساختمان لاکچری عنوانی است که به نقاشی های خاصی و بی نظیر استادکاران صنعت نقاشی ساختمان اطلاق می شود.

نقاشی ساختمان لاکچری

از انواع نقاشی ساختمان می توان نقاشی ساختمانی با رنگ پلاستیک که صرفا برای تمیز کردن آلودگی ها و چرک های دیوار است وبیش از هنر نقاشی نظافت و تمیزی مکان را به ارمغان می آورد و یا رنگ های روغنی که درترکیب رنگ های مختلف و با زیرسازی های اساسی اجرا می شوند و یا رنگ های حلال آب مانند اکریلیک و سایر رنگ آمیزی های درب و راه پله و غیره در این رنگ آمیزی های زیبایی و تمیزی را به ما می دهد.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان مدرن

وقتی صحبت از رنگ آمیزی لاکچری می شود در واقع با این رنگ آمیزی ها سر و کار نداریم و بیش تر به هنر نقاشی ساختمان نزدیک می شویم و با تزیینات ساختمان که زیبایی خیره کننده دارد کار را پیش می بریم.

نقاشی ساختمان لاکچری

در طول زمان وجود کاخ ها و سراهای شاهانه نشانگر اهمیت این نوع از نقاشی ساختمان برای افراد خاص و طبقه مرفه است و امروزه بسیاری از کسان هستند که به شیوه های بهتر و زیباتر از شاهان و ثروتمندان زندگی را می گزرانند و قوی سبقت را در تجملات از هم می ربایند.

رنگ آمیزی اشرافی گونه که حس منحصر به فرد بودن را با خود دارد و منزل و محل کار را به شکل فوق العاده ای زیبا می کند و این نوع از رنگ آمیزی ها که در طبقه اشراف و ثروتمند دیده می شود با وجود هزینه های گزاف افراد این طبقه در این زمینه با هم  رقابت می کنند وجود ویلاهای شیک و شکوهمند و رویایی مبین این امر است.

بیشتر بخوانیم: نقاشی خلاقانه ساختمان

رنگ آمیزی لاکچری

رنگ آمیزی لوکس ابتدا با طرح و ایده های لاکچری شروع می شود و شرکت های دیزاین و دکوراسیون توسط معماران و کارشناسان ایده های خاصی را طرح ریزی می کنند و برای اجرا به متخصصان نقاشی می دهند در این مرحله نوع رنگ های به کار رفته و ترکیب آن ها که در مواردی نیاز است که از ترکیب رنگ کامپیوتری استفاده شود  و محل هایی که به پتینه یا آینه کاری و غیره نیاز دارند را مشخص می کنند.

خانه لاکچری

رنگ های لاکچری

نوع رنگ های که برای نقاشی استفاده می شوند از نظر کیفیت و قیمت تفاوت چشمگیری با سایر رنگ های دارند ، اجرای پتینه در شکل های مختلف مانند ورق طلا ، کهنه سازی ، ایجاد بافت های پر زرق و برق روی دیوار و غیره از این نوع نقاشی هستند ترکیب رنگ و کاغذ دیواری ویا موتیف و پتینه که در مواقعی که طراح لزوم دانسته استفاده می شود.

رنگ های نانو ، رنگ های دکوراتیو ، رنگ های اپوکسی سه بعدی در کف ، رنگ های جوکر و هارمونی ، رنگ های جوتن و غیره بر روی دیوار ، گچ بری ها و درب ها زیبایی و لوکس بودن را در منزل به رخ می کشد.

بیشتر بخوانیم: نکاتی که باید در نقاشی نمای ساختمان رعایت کرد.

اکیپ نقاشی

گروهی که مسولیت نقاشی یک مکان خاص را به عهده می گیرد دارای سلیقه هنری و تجربه بسیار بالا و همچنین آشنا به جدیدترین طرح های نقاشی ساختمان می باشد و یک شرکت و گروه باید از هنرمندان توانمند و متخصص برای این گونه نقاشی ها استفاده کند یک نقاش لاکچری به رنگ روح و جلا می دهد و به اصطلاح رنگ را زنده می کند.

نظم و هماهنگی برای پیش بردن کار از دیگر ویژگی های استادکار نقاشی ساختمان است اکیپ ماهر و متخصص با برنامه ریزی کار را پیش می برد و در نهایت کار را آن گونه که شایسته است و انتظار می رود تحویل می دهد. جهت بازدید از نمونه کار های نقاشی ساختمان محمدی لطفا کلیک کنید.

رنگ آمیزی لاکچری

با ما لاکچری باش

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱