تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان نیاوران

خدمات رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان نیاوران

جهت نقاشی ساختمان نیاوران گروه نقاشی ساختمان محمدی با بیش از ۱۵ سال سابقه در امر رنگ آمیزی منازل ، ادارات و شرکت ها با دارا بودن نقاشان مجرب و حرفه ای و داشتن نمونه کارهای معتبر و حرفه ای آماده خدمت رسانی   و نقاشی منزل همشهریان ساکن این منطقه می باشد.

نقاشی ساختمان نیاوران

نقاشی ساختمان لاکچری در نیاوران

وقتی صحبت از رنگ آمیزی لاکچری می شود در واقع با این رنگ آمیزی ها سر و کار نداریم و بیش تر به هنر نقاشی ساختمان نزدیک می شویم و با تزیینات ساختمان که زیبایی خیره کننده دارد کار را پیش می بریم.

نقاشی ساختمان لاکچری در نیاوران

رنگ آمیزی اشرافی گونه که حس منحصر به فرد بودن را با خود دارد و منزل و محل کار را به شکل فوق العاده ای زیبا می کند و این نوع از رنگ آمیزی ها که در طبقه اشراف و ثروتمند دیده می شود. این نوع رنگ آمیزی بیشتر در نقاشی ساختمان در شمال تهران بیشتر به چشم می خورد.

رنگ های نانو ، رنگ های دکوراتیو ، رنگ های اپوکسی سه بعدی در کف ، رنگ های جوتن و غیره بر روی دیوار ، گچ بری ها و درب ها زیبایی و لوکس بودن را در منزل به رخ می کشد.

بیشتر بخوانید: نقاشی ساختمان در ولنجک

خدمات نقاشی ساختمان نیاوران

نقاشی محمدی با در نظر گرفتن سطح مورد رنگ آمیزی و همچنین سلیقه شما آماده اجرای انواع نقاشی ساختمان با رنگ های پلاستیک ، روغنی ، اکرولیک ، بلکا ، مولتی کالر ، کنتکس ، اپوکسی ، پتینه و رنگ نما می باشد.

انجام کار در اسرع وقت

انجام نقاشی منزل یا محل کار شما در کوتاه ترین زمان

کیفیت بالا

استفاده از رنگ و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت

نیروی مجرب

به کارگیری نیروی متخصص و با تجربه

 

نمونه کار نقاشی ساختمان در نیاوران و نقاشی ساختمان در تجریش قیطریه و الهیه

 

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱