تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان ولنجک

رنگ ها معجزه ای برای جلای روح هستند به همین دلیل بیشتر افراد برای تغییر دکوراسیون منزل نقاشی ساختمان را انتخاب می کنند. البته برای اینکه یک نقاشی ساختمان بی نقصی داشته باشید بهتر است قبل از هر کاری بهترین نقاش ساختمانی را انتخاب کنید. نقاشی ساختمان ولنجک یکی از مناطقی بالاشهر و خوش آب و هوای تهران است که نقاشی محمدی در آن به صورت ویژه فعال است و در آن انواع نقاشی را با استفاده از رنگ های پلاستیک، اکریلیک و آنتی باکتریال، جوتن و غیره انجام می شود. همچنین یکی از پرطرفدارترین مواردی که در نقاشی ساختمان ولنجک انجام می شود پتینه کاری ساختمان است. اگر می خواهید رنگی تازه به منزلتان بدهید و دیوارهای ساده و گچی خود را زیباتر کنید با نقاشی محمدی در نقاشی ساختمان در شمال تهران همراه باشید.

 

نقاشی آپارتمان در ولنجک

نقاشی آپارتمان در ولنجک

نقاشی ساختمان در ولنجک

نقاشی ساختمان یک هنر است و افراد خبره در این زمینه می دانند که باید رنگ آمیزی هر قسمت را با توجه به کاربردی که دارند انجام دهند، به عنوان مثال رنگ آمیزی پذیرایی با اتاق کودکان فرق دارد و باید در زمان انتخاب رنگ و حتی رنگ آمیزی به این نکات توجه نمایید. به عنوان مثال اگر فردی حساس هستید و می خواهید اتاق کودکتان همیشه تمیز باشد و در عین حال می خواهید رنگ آن شاد و سرزنده باشد می توانید از ترکیب دو رنگ استفاده کنید به این صورت که قسمت پایینی دیوار که احتمال دارد توسط کودک کثیف شود را رنگ تیره و قابل نظافت بزنید و برای قسمت بالا یک رنگ شاد و روشن و متناسب با رنگ پایین انتخاب کنید.

انواع نقاشی ساختمان در ولنجک

نقاشی ساختمان ولنجک مانند نقاشی ساختمان نیاوران انواع مختلفی دارد که افرادی که در نقاشی محمدی فعال هستند همیشه بهترین پیشنهادها را برای شما دارند به عنوان مثال اگر شما می خواهید دیوار ساده ای داشته باشید بهتر است که یک رنگ زیبا و متناسب با وسایل منزل انتخاب نمایید. همچنین اگر محیط شما کوچک است بهتر است از رنگ های شاد و روشن، رنگی را انتخاب کنید که محیط شما را بزرگتر نشان دهد. این موارد تنها گوشه ای از مواردی است که قبل از رنگ آمیزی در قالب مشاوره به کارفرما داده می شود.
به دلیل پوشش تمامی سلیقه ها و نیازهای کارفرمایان نقاشی محمدی سعی کرده است انواع رنگ ها را با بالاترین کیفیت انجام دهد که عبارتند از :

 

نقاشی ویلا در ولنجک

نقاشی ویلا در ولنجک

 

  • نقاشی با رنگ پلاستیک: اگر می خواهید که در کمترین زمان نقاشی ساختمان اجرا شود مانند نقاشی ساختمان در زعفرانیه بهتر است رنگ پلاستیک را انتخاب نمایید این نوع رنگ معمولا بدون بو است و به همین دلیل معمولا در زمان رنگ آمیزی با رنگ پلاستیک می توانید در منزل حضور داشته باشید. رنگ های پلاستیکی می تواند تمامی قسمت های دیوار و سقف را به صورت کامل پوشش دهد. این نوع از رنگ ها غیر قابل شستشو هستند البته نوعی از رنگ های نیمه پلاستیک هستند که در تبلیغات آنها به ویژگی قابل شستشو بودن اشاره می شود. در نقاشی ساختمان ولنجک معمولا برای رنگ کاری سقف و دیوارهای داخل کمد از رنگ پلاستیک استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات جامع تر در مورد نحوه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در نقاشی محمدی مطلب رنگ پلاستیک را مطالعه کنید

  • نقاشی با رنگ اکریلیک: این نوع از رنگ ها در سه دسته مات، براق و نیمه براق هستد که در نقاشی ساختمان ولنجک و نقاشی ساختمان قیطریه تجریش و الهیه استفاده می شوند. رنگ های اکریلیک به نسبت رنگ های پلاستیکی قابلیت بیشتری برای شستشو دارند. از مزیت های این رنگ می توان به مقاوم بودن در برابر رطوبت، اجرای سریع، بوی کمتر، پوشش دهی بالا و همچنین با دوام بودن اشاره کرد. برای سطح های فلزی و آستری اکریلیک می توانید از رنگ های ضد زنگ اکریلیک استفاده نمایید. بهتر است بدانید این رنگ به رنگ گیاهی معروف است و در دسته رنگ های شاد و سالم قرار دارد که در تهیه آن از سرب استفاده نشده است.

برای کسب اطلاعات جامع تر در مورد نحوه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک در نقاشی محمدی مطلب رنگ اکریلیک را مطالعه کنید

  • نقاشی با رنگ روغن: یکی از رنگ آمیزی هایی که از گذشته های دور طرفداران زیادی دارد نقاشی با رنگ روغن است. این رنگ دارای مزیت های زیادی است که مهمترین مزیت آن ضد آب بودن است که این امکان را به مشتری می دهد که هر زمانی که می خواهد دیوار و یا قسمت هایی که رنگ روغن شده اند را با خیال راحت بشویند. دلیل این قابلیت ساختار شیمیایی است که دارای پایه حلال نفتی است که باعث می شود در آب حل نشود. از مزیت های دیگر این رنگ می توان به پوشش دهی بالا و همچنین قابل استفاده بودن در مکان های فلزی و چوبی اشاره کرد. رنگهای روغن به سه دسته مات، براق نیمه براق تقسیم می شود.

برای کسب اطلاعات جامع تر در مورد نحوه نقاشی ساختمان با رنگ روغن در نقاشی محمدی مطلب رنگ روغن را مطالعه کنید

 

هزینه نقاشی ساختمان در ولنجک

هزینه نقاشی ساختمان در ولنجک

پتینه کاری در ولنجک

یکی از ویژگی های بارز تیم نقاشی محمدی این است که افراد ماهری در زمینه پتینه کاری در ولنجک دارد که این هنر را به بهترین وجه ممکن انجام می دهند. حال این سوال پیش می آید که پتینه کاری چیست؟ پتینه کاری یک هنر ایتالیایی است که شاخه های متفاوتی داشته که یکی از این شاخه ها مربوط به نقاشی ساختمان است که باعث می شود در پایان کار یک دیواری زیبا مانند کاخ ها و خانه های اشراف در زمان های قدیمی داشته باشید. پتینه کاری ها به دو صورت قدیمی و کلاسیک با توجه به سلیقه کارفرما انجام می شود. در نوع کلاسیک معمولا سعی می شود که در فضا یک سبک قدیمی و با اصالت ایجاد کنند و برای این کار بیشتر از طرح هایی با پتینه ورق طلا استفاده می شود. در مدل های پتینه مدرن معمولا از طرح های جدید مانند ابر و باد یا طرح فرشته استفاده می شود که این طرح در نقاشی ساختمان ولنجک بسیار طرفدار دارد و بیشتر در سقف ها اجرا می شود.

برای کسب اطلاعات جامع تر در مورد نحوه پتینه کاری در نقاشی محمدی مطلب پتینه کاری را مطالعه کنید

مزایای پتینه کاری در ولنجک

  • پتینه کاری در ولنجک مزیت های زیادی دارد که یکی از مهم ترین این مزیت ها این است که طرح های نامحدودی دارد و این امکان را می دهد که از طرح های قدیمی و ساده دور شوید.
  • در کنار آن می توانید عیوب دیگر مانند ترک ها و موج های موجود در سطح را بپوشانید.
  • می توانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید و نگران کثیف شدن سطح نباشید زیرا این پوشش خاصیت ضد آب دارند و می توانید به راحتی آن ها را تمیز نمایید و اگر بر اثر اتفاق یک قسمتی از آن آسیب دید می توانید تنها همان قسمت را در کمترین زمان ممکن ترمیم کنید.
  • از مزیت های دیگر این هنر می توان به عدم بوی نا مطبوع آن اشاره کرد و همچنین با توجه به زیبایی و بروز بودن از نظر اقتصادی بسیار با صرفه است.
  • معمولا هزینه پتینه کاری در ولنجک با توجه به سختی کار، کیفیت مواد اولیه و متراژ کار متفاوت است.
  • بهتر است بدانید پتینه کاری انواع مختلفی دارد مانند پتینه طرح آجر، طرح سنگ، طرح بتن، طرح ترک،سنگ مرمر، کاهگل، پتینه با طرح چرم، طرح های مختلفی از ابر و باد،پتینه فرشته و موتیف که از طلا کاری استفاده می شود اشاره کرد.
  • پتینه کاری در مکان های مختلف مانند روی دیوار، سقف، گچبری، ام دی اف، شیشه، چوب و حتی روی مبل قابل اجرا است.

نقاشی نمای ساختمان در ولنجک

اگر می خواهید در محله ولنجک نمای ساختمان خود را با کمترین هزینه زیبا کنید بهتر است قبل از هر کاری چند نمونه نقاشی نما در ولنجک را که توسط نقاشی ساختمان محمدی اجرا شده است را مشاهده کنید. در نقاشی نما دیگر مانند گذشته نیاز نیست که هزینه ای بابت داربست بپردازید زیرا معمولا نقاشی ساختمان با استفاده از طناب انجام می شود و همین مورد نیز باعث می شود که هزینه ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

نماهای ساختمانی که سیمان شده اند معمولا نمای بدی دارند و به طبع زیبا سازی نما با استفاده از سنگ گرانیتی، سرامیکی یا مرمر هزینه بالایی دارد اما می توانید با کمترین هزینه با استفاده از رنگ های زیبا به ساختمان خود جلوه ای خاص بدهید. معمولا برای نقاشی ساختمان از رنگ های روغنی که خاصیت نانو دارند و یا ضد UV هستند استفاده می شود. البته رنگ های دیگر استفاده می شود که با توجه به سلیقه، موقعیت جغرافیایی و موقعیتی که ساختمان در برابر تابش نور خورشید دارد انتخاب می شود. به عنوان مثال رنگ های اکریلیک معمولا دارای تنوع بالا و درخشندگی هستند اما معمولا در محیط های مرطوب که احتمال بارندگی زیاد است کمتر از این رنگ استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات جامع تر در مورد نحوه نقاشی نما در نقاشی محمدی مطلب رنگ نما را مطالعه کنید

نکات مهم برای نقاشی نمای ساختمان های ولنجک

در زمان انتخاب نقاشی نما چند نکته مهم وجود دارد که باید به آن دقت کنید:

  1. باید رنگی را انتخاب کنید که به مرور زمان پوسته پوسته نشود یا اینکه رنگ باید خاصیت غیر اشتعال پذیری داشته باشد.
  2. رنگ های ساختمان حتما باید قابلیت شستشو با آب را داشته باشند.
  3. ساختمان ها معمولا به مرور زمان ترک هایی در آنها ایجاد می شود حال شما باید رنگی را برای نمای ساختمان انتخاب نمایید که در برابر این تنش های احتمالی ساختمان مقاوم باشد.

 

نقاشی نمای ساختمان در ولنجک

نقاشی نمای ساختمان در ولنجک

بهترین نقاش ساختمان در ولنجک کیست؟

نقاشی ساختمان محمدی دارای نقاش های ماهر است که بیشتر کارفرمایان از نحوه کار آنها راضی بوده اند، این نقاش ها علاوه بر ماهر بودن در نحوه رنگ آمیزی و داشتن تجربه کافی دارای ویژگی های زیر هستند:

  • تمامی نقاش ها در نقاشی ساختمان محمدی افرادی خوش قول و مقرراتی هستند. در کمترین زمان خود را به محیط می رسانند و بعد از آن سعی می کنند تا قبل از زمان طی شده با کارفرما کار را آماده کرده و تحویل بدهند.
  • یکی از ویژگی های بارز نقاشی محمدی این است که دارای مجوز فعالیت است و افراد می توانند به تیم اطمینان کامل داشته باشند.
  • نقاشی تنها یک شغل نیست یک هنر است که باید نقاش ها برای موفق شدن در آن اطلاعات خود را بروز کنند و شناخت کافی در مورد نوع رنگ های روز داشته باشند. همچنین به عنوان نقاش حرفه ای باید با رنگ های ترکیبی آشنا باشد تا اگر رنگ خاصی مد نظر کارفرما بود با بهترین کیفیت بتوانند آن رنگ را طراحی کنند.
  • تمامی نقاشان حرفه ای می دانند که باید هر رنگ را با توجه به همان محیط انتخاب کنند به عنوان مثال رنگ هایی که برای نشیمن خصوصی انتخاب می شود باید از بین رنگ های گرم باشد.
  • یکی از مواردی که همیشه افراد در زمان رنگ آمیزی گله مند هستند کثیف شدن محیط است به همین دلیل در نقاشی ساختمان ولنجک سعی شده است که در تمامی مراحل کار اصل نظافت رعایت شود.
  • مشتری مداری یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که برای برآورده شدن این هدف سعی می کنیم که به تمامی سلیقه ها احترام بگذاریم و تنها به عنوان یک مشاور و خدمتگزار در کنار کارفرما باشیم.
  • با توجه به تجربه ای که در زمینه نقاشی ساختمان در ولنجک داریم سعی می کنیم بهترین پیشنهادات را با توجه به سلیقه کارفرما برای هر قسمت از ساختمان به فرد بدهیم اما در نهایت این کارفرماست که باید تصمیم گیری نهایی را انجام دهد.
  • معمولا افراد به دنبال خلاقیت و نوآوری هستند و هدفشان از رنگ آمیزی ایجاد یک تحول زیبا در دکوراسیون است به همین دلیل با توجه به تجربه ای که نقاش های ماهر دارند می توانند طرح و رنگ های جذاب و خلاقی را خلق نمایند. نقاشی محمدی متشکل از چند تیم خبره است که می توانند در این راه بهترین همراه باشند.

ارتباط با نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱