تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی محل کار و شرکت

فرآیند نقاشی محل کار و شرکت

خیلی مواقع شده برای رفتن به محل کار یا شرکت، لباس ­های مناسب می ­پوشید به رنگ بندی لباس خود و تمیز بودن آنها اهمیت می ­دهید، و با لباسی مناسب و آراسته در محل کار خود حاضر می ­شوید. از این کار حس خوبی دارید و با نشاط هستید، اما با گذشت زمان و چندین ساعت از کار حس خستگی به سراغتان می­ آید و محیط برایتان استرس آور خواهد شد. هر زمان که این احساس به سراغ شما آمد، پیشنهاد می­ کنیم وقت را تلف نداده و تغییراتی را در محل کار خود ایجاد کنید.

نقاشی محل کار

یکی از مسائل مهم در تغییر دکوراسیون فضا، نقاشی محل کار یا شرکت شما است. اکثر افراد به رنگ­هایی که در هنگام نقاشی محل کار خود از آنها استفاده می­ کنند را جدی نمی­ گیرند، تنها به رنگ سفید بسنده خواهند کرد. اما توصیه می­ کنیم برای ایجاد نشاط و شور، علاوه بر سفید از رنگ های بانشاط و پر انرژی بکار ببرید.

 

تاثیر مستقیم رنگ با جذب مشتری

شاید باور این موضوع کمی برایتان سخت باشد، اما جالب است بدانید که یکی از مسائلی که سبب می­ شود که مراجعه کننده دوباره به شما مراجعه کند، تصویری بوده که در محل کار شما در ذهنش ثبت خواهد شد. در هنگام نقاشی محل کار رنگ­هایی را انتخاب کنید که آرامش را به محیط القا نماید، و مشتری با حضور در آن فضا احساس امنیت و آرامش خیال کند. رنگ محل کار شما تنها نباید بسته به سلایق شما انتخاب شود، انتخاب رنگ برای شرکت یا محل کار، اصولی دارد که با رعایت آن مسئولیت پذیری شما در ذهن مراجعه کننده ثبت می­ شود.

بیشتر بخوانیم : نقاشی و رنگ آمیزی سالن آرایشی

فصل مناسب جهت نقاشی محل کار

محل کار یکی از مکان­هایی است که نمی ­توان آن را زمان زیادی تعطیل کرد. بنابراین اگر بخواهید به نقاشی محل کار یا نقاشی شرکت خود بپردازید، باید سرعت عمل شما بالا باشد و این پروسه خیلی سریع انجام گیرد. حال در کنار سرعت عمل، اینکه رنگ­ها زود خشک شوند هم مسئله مهمی است. از این رو، پیشنهاد می­ کنیم فرآیند نقاشی شرکت خود را به فصل گرم سال مانند بهار و تابستان موکول کنید. شما می­ توانید در زمان نقاشی محل کار در این فصل­ ها پنجره­ ها را باز کرده تا علاوه بر اینکه سطوح رنگ آمیزی شده زودتر خشک شوند، بوی رنگ هم در محیط باقی نمی­ ماند.

 

رنگ قابل شستشو انتخاب کنید

از آنجایی که محل کار و شرکت جزء مکان­هایی است که تردد در آنجا زیاد صورت می­گیرد، همچنین امکان لکه و کثیفی هم بر روی سطوح تا حد زیادی وجود دارد، توصیه می­کنیم در زمان نقاشی محل کار از رنگ­های استفاده کنید که دارای قابلیت شستشو هستند و کمتر آلودگی را به خود جلب می­کنند. رنگ­های قابل شستشو عبارت­اند از:

  • مولتی کالر: رنگی شیک و اسپرت است و بسیاری از افراد برای نقاشی ساختمان خود از این رنگ استفاده می­کنند. مولتی کالر تنوع بسیار دارد و می­توان گفت، یکی از ایده آل ترین رنگ­ها برای محیط کار خواهد بود. زیرا این رنگ­ها علاوه بر اینکه قابل شستشو هستند، باکتری و میکروب را به خود جذب نمی­کنند.
  • رنگ اکریلیک: حلال رنگ اکریلیک آب بوده و از این رو، خیلی سریع خشک می­شوند. این نوع رنگ تنوع بسیاری دارد و بعد از رنگ­های روغنی و پلاستیکی وارد بازار شده اند. اکریلیک فاقد بوی نامطبوع بوده و شما می­توانید حتی در زمان نقاشی محل کار در آنجا سکونت داشته باشید.
  • رنگ کنیتکس: کنیتکس یکی دیگر از انواع رنگ­های قابل شستشو است که ویژگی­های بسیاری دارد. یکی از بارزترین آنها مقاوم بودن این رنگ، در برابر هر شرایط جوی خواهد بود. از این رو، علاوه بر محیط داخلی برای فضای خارجی یا نمای ساختمان هم بکار می­رود.
  • آستر: کاربرد این رنگ در مرحله ابتدایی یا زیرسازی است. رنگ­های آستری قابل شستشو بوده و لکه­ها خیلی سریع از روی آن تمیز می­شوند. مرحله زیرسازی در نتیجه نهایی کار بسیار تاثیر دارد، بنابراین سعی کنید برای زیرسازی از رنگ­های آستری با کیفیت بکار ببرید.

به لوازم محل کار توجه کنید

پیش از شروع نقاشی محل کار ، اولین کاری که باید انجام دهید این است تمام وسایل را به یک اتاق منتقل کنید یا بر روی آنها پلاستیک بکشید تا لکه­ های رنگ بر روی آنها پاشیده نشود. هر چقدر هم که سعی دارید وسایل را از محل عبور و در دست و پا دور کنید. زیرا لوازم که دست و پا گیر باشند راندمان کار را پایین می­آورد.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان ۱۰۰ تختخوابی

پاک کردن گرد و غبار

برای اینکه رنگ آمیزی بهتر انجام شود، قبل از رنگ آمیزی باید سطوح را به خوبی تمیز کنید و اجازه ندهید گرد و غبار بر روی آنها باقی بماند. به کمک یک پارچه تمیز این کار را انجام داده و آن را فراموش نکنید. زیرا سطحی که کثیف بوده و گرد و غبار داشته باشد، رنگ بر روی سطح نتیجه مطلوبی به نمایش نمی­گذارد.

 

نقاشی محل کار با اسپره

اگر وقت کافی برای نقاشی شرکت خود را ندارید و باید خیلی سریع فرآیند نقاشی را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اسپره­ های رنگ کننده است. این اسپره­ها، یک راه حل کاربردی برای تمام افرادی بوده که زمان کافی برای نقاشی محل کار خود را نخواهند داشت. اسپره­های رنگ کننده، علاوه بر اینکه سرعت کار شما را بالا می­برند، به راحتی قابل استفاده هستند و به کمک آنها هیچ ردی از قلمو بر روی دیوار باقی نمی­ماند.

بیشتر بخوانیم: نقاشی و رنگ آمیزی مجتمع اداری تجاری

نکته مهم

اگر خودتان نقاشی محل کار را بر عهده گرفته ­اید، حتما در هنگام استفاده از اسپره­ های رنگ کننده از دستکش و عینک­های محافظتی استفاده کنید. زیرا احتمال پاشیده شدن رنگ بر روی لباس و چشم شما وجود دارد. و همچنین نکاتی که باید در نقاشی ساختمان رعایت کنید را بیاد داشته باشید.

 

انتخاب رنگ متناسب با محیط کار

رنگی که برای محل کار یا شرکت انتخاب می­شود بسیار حائز اهمیت است. به طور مثال، شرکتهایی که فعالیت و جنب و جوش در آن زیاد بوده، بهترین انتخاب رنگ­های سرد و آرامش بخش می­باشد. برای مکان­هایی که فعالیت کمتر است می­توان از رنگ­های گرم و نشاط آور بکار برد. برای محیطی که خلاقیت و نوآوری در آن باید صورت گیرد، می­توانید از رنگ­های مانند قرمز، بنفش و سبزآبی استفاده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که تا حدممکن رنگ سفید را به تنهایی در محل کار بکار نبرید، زیرا این رنگ به تنهایی تا حدودی کسالت آور است.

بیشتر بخوانیم: نقاشی و رنگ آمیزی مجتمع اداری تجاری

کار را به کاردان بسپارید

برای اینکه نتیجه خوبی از نقاشی محل کار یا شرکت خود بگیرید، توصیه می­کنیم پروژه نقاشی محل کار را به یک استاد کار نقاشی ساختمان با تجربه واگذار کنید. زیرا نقاش ساختمان با توجه به تجربه و تخصصی که دارد، رنگ آمیزی محیط را با دقت زیاد و در کمترین زمان ممکن انجام می­دهد. امروزه شرکت­های خدماتی زیادی در شهرهای مختلف تاسیس شده­ اند که خدمات ساختمانی و تعمیرات را بر عهده می­گیرند. این شرکت­ها به کمک افراد حرفه­ ای برای نقاشی ساختمان و محل کار خدمات را به بهترین نحو ارائه می­دهند.

 

رنگ کاری|ترکیب رنگ ها درنقاشی ساختمان

در آخر، معجزه رنگ­ها و تاثیرشان را در محل کارتان جدی بگیرید. رنگ­ها نقش زیادی در زندگی روزمره را دارند. مخصوصا محل کار مکانی است که ما در روز ساعات زیادی را در آن سپری می­کنیم. برای اینکه در کسب و کار خود نتیجه مطلوبی بگیریم، روحیه و احساس ما در زمان کار بسیار نقش بسزایی را ایفا می­کند. بنابراین، اگر محیط کار شما کسل آور شده، دست بجنبابید و نقاشی محل کار خود را شروع کنید.