تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک برای ایجاد نمایی زیبا و تمیز بهترین گزینه محسوب می­شود که تأثیر مثبت و مستقیمی روی روحیات افراد و حتی خریداران ساختمان دارد. علاوه بر کاهش هزینه های سنگ تراشی یا بازسازی نما، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و نگهداری آن آسان­تر است. همانطور که می دانید ساختمان های سیمانی پس از مدت زمان محدودی از ساخت، خراب و یا از بین می روند. برای حل این مشکل بهترین پیشنهاد نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک است.

اما چرا رنگ اکریلیک برای نمای ساختمان مناسب است؟ مزایا و معایب رنگ اکریلیک برای نما چیست؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات توصیه می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به طور کامل با رنگ اکریلیک بیشتر آشنا شوید.

نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک چیست؟

شیوه زندگی انسان­ها روی محیط پیرامون تاثیر به سزایی دارد که در حال حاضر تاثیرات مخرب زندگی بشر بیشتر بر روی محیط زیست بوده از این رو تکنولوژی سعی دارد راه­هایی برای حفظ محیط زیست ارائه دهد که یکی از این راه حل­ها استفاده از رنگ اکریلیک می باشد. اکریلیک نوعی پلاستیک پلیمری و محلول در آب است که فاقد مواد مضر بوده و به طبیعت و محیط زیست آسیب نمی­رساند. در واقع عدم وجود فرآورده های نفتی در اکریلیک آن را سازگار با محیط زیست کرده است.

از آنجا که اکریلیک در آب حل می­شود در بازار می توانید برای نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک غلظت های متنوع آن را خریداری کنید و با استفاده از آب طیف رنگی دلخواه­تان را به دست آورید. توجه داشته باشید که در ترکیب آب و رنگ زیاده روی نکنید، زیرا اگر آب بیش از حد مجاز اضافه شود سبب کاهش کیفیت نقاشی ساختمان خواهد شد. برای نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک توصیه می کنیم از غلطک استفاده کنید زیرا رنگ آمیزی با قلمو روی دیوار ردی را به جای خواهد گذاشت.

 

مزایا و معایب رنگ اکریلیک برای نما

رنگ اکریلیک همانند تمامی مصالح ساختمانی دارای ویژگی هایی است که موجب شده مهندسان و معماران بر اساس آن تصمیم بگیرند که نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک انجام شود و با تکنیک های حرفه ای در نما اجرا شود. در ادامه به طور مجزا مزایا و معایب رنگ اکریلیک را به طور مختصر شرح می دهیم.

نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

مزایا و ویژگی های برتر اکریلیک

همانطور که ذکر شد رنگ اکریلیک به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی و فرآورده­های نفتی با محیط زیست سازگار است. از دیگر مزایا این رنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ اکریلیک به سرعت خشک می شود و دیگر نیاز نیست مدت طولانی برای خشک شدن آن صبر کنید.
  • ضد آب بودن رنگ اکریلیک بهترین مزیت آن به شمار می رود، زیرا در محیط های مرطوب به مرور خراب نشده و برای مدت طولانی ثابت می ماند.
  • تکنولوژی مدرن با ارائه ترکیبات بدون بو کارایی رنگ اکریلیک را افزایش داده به گونه ای که حساسیتی در افراد ایجاد نمی کند.

معایب رنگ اکریلیک

حال که با مزایای رنگ اکریلیک آشنا شدید بهتر است کمی هم از معایب آن بگوییم تا بهترین گزینه را برای استفاده از آن انتخاب نمایید.

  1. یکی از مزایا رنگ اکریلیک خشک شدن سریع پس از رنگ آمیزی بود. اگر از نتیجه کار رضایت نداشته باشید باید بلافاصله با آب رنگ را بشویید، زیرا پس از خشک شدن نمی توانید رنگ را به راحتی پاک کنید.
  2. همچنین باقی ماندن لکه روی سطوح مشکل دیگری است که خشک شدن سریع رنگ، عامل آن است.
  3. به دلیل عدم وجود روغن در ترکیبات رنگ اکریلیک آلودگی و دوده به سادگی از روی آن پاک نمی­شود و در نتیجه به مرور زمان حالتی مات می گیرد.
  4. جالب است بدانید تیف رنگ اکریلیک پس از رنگ آمیزی کمی تغییر کرده و تیره تر می شود. پس بهتر است رنگ دلخواه خود را به نقاشان حرفه ای ساختمان بسپارید تا با توجه به دیدگاه شما بهترین را پیشنها دهند.
نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک روی چه سطوحی قابل اجرا است؟

 رنگ اکریلیک بر روی سطوح مختلف به راحتی قابل اجرا است که می توان سطوح را در سه دسته طبقه بندی کرد که به شرح زیر می باشد:

  1. نمای خارجی و دیوارهای داخلی ساختمان: در انتهای ساخت و ساز ساختمان رنگ آمیزی نمای خارجی و دیوارهای داخلی ساختمان انجام می­شود که عموماً دیوارها مد نظر بتونی، گچی و یا آجری هستند. ترکیبات جدید در رنگ اکریلیک باعث شده روی تمامی موارد گفته شده قابل اجرا باشد.
  2. سطوح فلزی: درب، پنجره و نرده های ساختمان از جنس فلز هستند که در اثر رطوبت به مرور زمان زنگ می زنند و فرسوده می شوند. برای جلوگیری از زنگ زدگی پیشنهاد می کنیم درب و پنجره را با رنگ اکریلیک رنگ آمیزی کنید، زیرا در اکریلیک مواد ضد زنگ وجود داشته و عایق خوبی در برابر آب و رطوبت است.
  3. مصنوعات چوبی: مصنوعات چوبی دسته دیگری است که رنگ اکریلیک آن­ها را از باران، برف و آفتاب حفاظت می کند و به راحتی بر روی چوب و مصنوعات چوبی قابل اجراست.

 

چرا نقاشی ساختمان محمدی؟

کارهایی مانند نقاشی، گچ کاری، برق کاری ساختمان نیاز دارد تا یک فرد مجرب و حرفه­ای کار را انجام دهند تا علاوه بر تضمین کیفیت، امنیت ساختمان نیز افزایش یابد. برای نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک توصیه می کنیم با تیم نقاشی ساختمان محمدی تماس بگیرید. اساتید و استادکاران حرفه ای نقاشی ساختمان با سال ها تجربه در کنار رنگ آمیزی با کیفیت اطالاعات جامعی در زمینه نقاشی نمای ساختمان با رنگ اکریلیک دارند و به خوبی می دانند برای چه شرایط آب و هوایی اکریلیک مقرون به صرفه­ترین گزینه است. اگر می خواهید بنای شما نمایی شیک و جذابی داشته باشید توصیه دوستانه ما به شما آن است که با مشاوران محمدی تماس بگیرید تا به کمک تجربه و دانش نقاشان برتر تهران رنگ آمیزی منحصر به فردی را برای نما تجربه کنید.

در این مقاله سعی بر آن بود به طور مختصر به معرفی رنگ اکریلیک، مزایا و معایب آن بپردازیم تا قبل از هر اقدامی با شناخت کامل اقدام به رنگ آمیزی نمای ساختمان کنید. گروه نقاشی محمدی با داشتن افراد مجرب در تمامی مراحل خرید و رنگ کاری همراه شما است تا بتوانید نمایی لوکس و مدرنی را برای ساختمان پیاده سازی کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱