تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ۲۰۲۱

ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ۲۰۲۱

رنگ می تواند تأثیرات مثبت و منفی را از جهات مختلف در فضای یک اتاق بگذارد. به همین دلیل انتخاب صحیح رنگ، کلید اصلی در رنگ آمیزی اتاق­ ها به ویژه پذیرایی به شمار می رود. اشلی بانبری، طراح ارشد رنگ در Pratt & Lambert Paints، معتقد است: “اتاق پذیرایی ما فضایی است كه چند منظوره است. جایی که ما وقت خود را با خانواده در آن می­گذرانیم و همچنین جایی است که از مهمان ها پذیرایی می­کنیم، بنابراین انتخاب رنگی که فضایی متناسب با سبک زندگی شما ایجاد کند مهم است.” در این مقاله به ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ۲۰۲۱ می­پردازیم تا بتوانید با سبک­ های مدرن و جذاب سال بهترین رنگ آمیزی را برای اتاق پذیرایی داشته باشید.

در حالی که برخی از رنگ­ های اتاق پذیرایی، مانند سفید مینیمالیستی و خاکستری کم رنگ، سال به سال همچنان محبوب هستند، اما پاتریک اودانل، سفیر بین المللی مارک در Farrow & Ball، می گوید روندهای رنگ آمیزی تمایل به بازتاب جهان اطراف دارد به عنوان مثال، امسال شاهد تغییر جهت دادن سبک های رنگ آمیزی ساختمان به رنگ های گرم هستیم که این تغییر به دلیل افزایش احساس آرامش در محیط زندگی و کار افراد به وجود آمده است.

آیا کنجکاو هستید که بدانید کدام سبک ­های رنگ آمیزی برای اتاق پذیرایی در سال ۲۰۲۱ ترند شده­ اند؟ پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید، زیرا در ادامه ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ۲۰۲۱ را بیان می­کنیم تا بتوانید جلوه ­ای خاص و منحصربه ­فردی را در اتاق پذیرایی اجرا کنید.

ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی 2021

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

یک رنگ با درجه ­های مختلف

استفاده از یک رنگ با درجه های مختلف ایده ای جالب برای رنگ آمیزی اتاق پذیرایی می­باشد. یک رنگ از درجه های روشن شروع می­شود و تا درجه تیره پیش می­رود. از آن جا که عموماً اتاق پذیرایی از نور خوبی برخودار است می­توانید با کمک درجه های مختلفی از یک رنگ، نور را به طور شگفت انگیزی در تمام اتاق یک دست کنید. برای این کار می­توانید دیوارهایی که نور بیشتری به آن­ها می­تابد را با درجه روشن رنگ آمیزی کنید، زیرا طیف­های روشن رنگ را به خوبی بازتاب می­کنند.

در بخش­هایی که نور به میزان کمتری وجود دارد طیف رنگی تیره را به کار ببرید تا با جذب نور در پارت­های تاریک شاهد روشنایی باشید. توجه داشته باشید در زمان رنگ آمیزی به این سبک نباید اختلاف رنگ تیره و روشن زیاد باشد. اختلاف رنگ یک یا دو درجه بهترین انتخاب خواهد بود، زیرا اختلاف بیشتر از این، جذابیتی که این سبک دارد را از بین خواهد برد.

 

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

ایجاد تضاد رنگی

ایجاد تضاد رنگی را می توان در درجه تیره و روشنی، گرم و سرد بودن یک رنگ داشته باشید. برترین ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ۲۰۲۱ را می توان به جرأت در رنگ های گرم و سرد دانست. با به کارگیری رنگ­ های گرم و سرد علاوه بر آن که احساس امنیت خواهید کرد، حس آرامش در آن محیط موجب می­شود خستگی یک روز کاری سخت را با قرار گیری در این محیط­ های گرم و صمیمی، از تن بیرون کنید. هنگامی که مهمان­ های خود را به اتاق پذیرایی با رنگ های متضاد گرم و سرد دعوت می­کنید صمیمیت و آرامش محیط، آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. همانطور که می­دانید رنگ­ ها در روحیه و رفتار افراد تاثیر می­ گذارد پس با انتخاب این سبک در اتاق پذیرایی می توانید مهمان­ ها را به محیطی خاص و متفاوت دعوت کنید.

 

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی

استفاده از رنگ خاص برای هر بخش

از ترکیب رنگ­ ها نترسید و با اطمینان کامل برای هر بخش اتاق پذیرایی رنگی خاص و هماهنگ با سایر پارت­ ها انتخاب کنید. در اتاق پذیرایی عموماً تلویزیون و شومینه وجود دارد. اگر در پشت تلویزیون رنگ­ های روشن و بالای شومینه رنگ های تیره را انتخاب کنید علاوه بر جداسازی آن­ها، اتاق پذیرایی را از سادگی و یکنواختی خارج کرده و دکوراسیونی مدرن را رقم خواهید زد. زرد و خاکستری رنگ سال ۲۰۲۱ معرفی شده است که با ترکیب این دو رنگ در کنار زیبایی، اتاقی مطابق با مد روز را خواهید داشت.

توجه داشته باشید قبل از رنگ کاری به این سبک حتماً به هماهنگی رنگ ها توجه داشته باشید به طور مثال رنگ سفید را می توانید با هر رنگی ترکیب کنید اما رنگ نارنجی و یا قرمز را نمی توانید با هر رنگ ترکیب کنید. برای این که ترکیب رنگی فوق ­العاده جذابی را داشته باشید توصیه می کنیم با نقاشی ساختمان محمدی در ارتباط باشید تا بتوانید رنگ های مناسب را با هم ترکیب کنید.

 

چرا نقاشی ساختمان محمدی؟

در این مقاله سه سبک رنگ آمیزی اتاق پذیرایی بیان شد تا بتوانید بهترین ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ۲۰۲۱ را بشناسید و مطابق با سلیقه­ شخصی خود سبکی را انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که هر کدام از سبک­ها زمانی جذابیت خواهند داشت که باکیفیت­ ترین رنگ را به صورت اصولی بر روی دیوارها پیاده کنید. برای رسیدن به این هدف باید از افراد حرفه ­ای و کارآزموده که شناخت کاملی نسبت به رنگ ها دارند کمک بگیرید.

تیم نقاشی ساختمان محمدی با سال­ها تجربه و فعالیت رضایت بخش در کنار شما است تا بتوانید ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ۲۰۲۱ را به گونه ای دلخواه اجرا کنید و فضایی لوکس و مجلل را در سال جدید میلادی رقم بزنید. آشنایی با رنگ و طیف های رنگی نقاشان گروه محمدی، در کنار تجربه ایشان سبب می­شود ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی که در ذهنتان تصور می کنید به واقعیت بدل شود.

نقاشی ساختمان قیطریه، تجریش و الهیه

نقاشی ساختمان قیطریه، تجریش و الهیه

ایده رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ۲۰۲۱ را با سبک رنگ آمیزی به روش های مختلف معرفی شد تا با معرفی سه سبک فوق ­العاده خاص بتوانید فضایی دلنشین و آرامش بخش را برای اتاق پذیرایی در نظر بگیرید. نقاشی ساختمان محمدی علاوه بر رنگ آمیزی، ایده های ناب و خلاقانه بی­نظیری را پیشنهاد می­دهد.

اگر می خواهید اتاق پذیرایی متفاوت داشته باشید از تیم نقاشی ساختمان محمدی که افتخار همکاری با بهترین اساتید نقاشی ساختمان در تهران را دارند کمک بگیرید. می توانید با ارسال تصاویر سطوح در واتسپ یا تلگرام، ارائه اطلاعاتی همچون متراژ، خرابی دیوار، عمر بنا، هدف شما از نقاشی ساختمان و میزان مبلغی که در نظر دارید، بهترین برآورد قیمت، زمان و انجام پروژه را دریافت کنید. با شما هستیم تا در سال های پیش رو مدرن و متفاوت زندگی کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱