تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان
آوریل 18, 2022

رنگ درب چوبی لابی

رنگ درب چوبی لابی

در آپارتمان ها و برج های امروزی علاوه بر رنگ آمیزی ساختمان، درهای چوبی اولین اصل در تزئین ساختمان هستند و کیفیت آنها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

رنگ آمیزی درب های چوبی سالن و اتاق خواب درب های چوبی در چند رنگ در بازار موجود می باشد که پرطرفدارترین آنها درب های قهوه ای، مشکی، سفید، کرم و درب می باشد. برای حفظ رنگ اصلی درب ها باید رنگ مورد نظر توسط صنعتگر مجرب تهیه شود در غیر این صورت رنگ درب شما با رنگ اصلی یکسان نخواهد بود. اگر قصد رنگ آمیزی درب چوبی را دارید مراحل زیر را دنبال کنید و تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مراحل رنگ آمیزی درب های چوبی
رنگ مورد نظر را تهیه کنید و در صورت نیاز با متخصص در زمینه ترکیب رنگ مشورت کنید
درب را از لولا خارج کرده و در مکانی تمیز و تمیز قرار دهید
درب باید به دقت سمباده شود تا سطح کار کاملاً یکنواخت باشد
گرد و غبار سنباده را با یک پارچه مرطوب کاملاً تمیز کنید
رنگ را باید با قلم مو در دو تا سه مرحله به درب بزنید. باید در نظر داشته باشید که بعد از زدن اولین لایه رنگ، پس از خشک شدن کامل رنگ، تصمیم بگیرید که رنگ را با لایه دوم بزنید، زیرا اگر رنگ در هر مرحله کاملا خشک نشود، پوشش آن کامل است.
پس از خشک شدن کامل، رنگ آمیزی به پایان می رسد
اگر می خواهید دو رنگ به درب بزنید ابتدا رنگ زمینه را به تمام سطح درب بزنید سپس قسمت هایی را که نمی خواهید رنگ کنید با رنگ دوم با کاغذهای چسب مخصوص موجود در رنگ تمام فروشگاه ها بپوشانید.
رنگ دوم دلخواه را به قسمت های مورد نظر بزنید. در صورت لزوم دو تا سه لایه رنگ بزنید
پس از خشک شدن کامل رنگ، رنگ چسب را از درب جدا کنید.

رنگ آمیزی درهای چوبی در سالن و اتاق خواب
شاید رنگ آمیزی درب های چوبی آسان به نظر برسد، اما اگر می خواهید یک کار بی نقص و درجه یک داشته باشید، حتما با اساتید این حوزه مشورت کنید.

اگر درب چوبی شما خراشیده یا فرورفته است، حتما از استادکاران کمک بگیرید، زیرا با استفاده از درزگیرهای مخصوص و در صورت لزوم استفاده از رنگ های مخصوص چوب، مراحل کار پیچیده تر می شود.

براق بودن درهای چوبی در گذشته اهمیت زیادی داشت اما امروزه رنگ آمیزی درب هال مات است اما در رنگ آمیزی درب حمام و محیط های با رطوبت بالا رنگ های براق در برابر پوسیدگی مقاومت بیشتری خواهند داشت. .