تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

رنگ آمیزی درب چوبی لابی ، واحد و مجتمع

چه زمانی باید به رنگ آمیزی درب چوبی بپردازیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که شما بخواهید به رنگ آمیزی درب چوبی بپردازید. درب های چوبی بعد از گذشت زمان دچار معایب فراوانی می شوند. خرابی درب ها و یا مسدود کردن راه نفوذ حشرات موذی و … از جمله دلایل مهمی هستند که افراد تصمیم می گیرند به رنگ آمیزی درب منزل یا محل کار خود اقدام کنند.

از مهمترین نکات برای رنگ آمیزی درب ها این است که باید مشخص کنید که چه نوع رنگی مناسب کار شما بوده و چگونه باید این کار انجام شود. رنگ آمیزی درب چوبی نیاز به مهارت و تخصص دارد. بنابراین بهتر است در این زمینه از افراد حرفه ای و با تجربه استفاده کنید.

رنگ آمیزی درب چوبی واحد، مجتمع و لابی

انتخاب انواع رنگ های درب چوبی مناسب برای رنگ آمیزی بستگی به نوع رنگ آمیزی که می خواهید بر روی درب های خود انجام دهید می تواند متفاوت باشد. اگر درب های شما به گونه ای بوده که دارای طرح و نقوش هستند و قصد دارید که طرح و نقوش این درب ها به همین صورت حفظ شود و کمی برجسته تر به نظر آید توصیه می شود که از رنگ های روشن استفاده شود. منظور ما از رنگ روشن رنگ سفید نیست. بلکه باید از رنگ های مخصوص چوب که به نوعی بی رنگ هستند مانند سیلر، کیلر، جلا و همچنین شاپان و … استفاده کنیم. اما اگر قصد شما این است که این طرح ها به طور کامل محو شود بهتر است که ابتدا آن را بتونه کاری کرده و بعد از سمباده کاری رنگ آمیزی درب ها را شروع کنید.

 

بیشتر بخوانیم : رنگ کاری|ترکیب رنگ ها درنقاشی ساختمان

 

ما در گروه نقاشی ساختمان محمدی از افراد حرفه ای و متخصص در زمینه رنگ آمیزی ساختمان استفاده می کنیم و با تجربه و مهارتی که داریم می توانیم در رنگ آمیزی درب چوبی و سایر قسمت های ساختمان شما کار با ضمانت و با کیفیت بالا ارائه دهیم.

رنگ آمیزی درب چوبی واحد، مجتمع و لابی

مراحل رنگ آمیزی درب های چوبی

برای رنگ آمیزی درب های چوبی باید یک سری مراحل را به صورت دقیق و مو به مو اجرا کنیم تا در نهایت کاری با کیفیت بالا تحویل مشتری دهیم. کارهایی که باید قبل از رنگ آمیزی انجام دهیم به قرار زیر است.

  • بتونه كاری

اگر قصد ما این است که تمامی طرح هایی که در روی درب چوبی وجود دارد پوشیده شود یا این که عیب و ایرادی که بر روی آن است کاملاً محو شود بهتر است که ابتدا به بتونه کاری درب اقدام کنیم. با کمک بتونه می توان تمام خلل و فرج و ترک هایی که در سطح درب ها نمایان است را گرفت تا سطحی کاملاً هموار و صاف به وجود آید.

  • سنباده زنی

مرحله بعد از بتونه کاری، سمباده زنی است. بعد از بتونه کاری با کمک سمباده ای نرم و مخصوص بر روی بتونه ها سمباده زده تا سطحی صاف و دقیق به وجود آید. با این کار بتونه فقط در سطح خلل و فرج و ترک ها می ماند و بتونه روی سطح چوب کاملا برداشته می شود.

  • رنگ زدن

بعد از این که مراحل بالا را قبل از رنگ آمیزی درب انجام دادیم نوبت به رنگ زدن می رسد. در این مرحله با کمک ابزارهایی مانند پارچه پرزدار، قلم مو و … به رنگ آمیزیی درب های چوبی اقدام می کنیم.  نکته مهم این است که رنگ آمیزی درب ها باید با دقت بالا صورت گیرد. رنگ آمیزی ما نباید به گونه ای باشد که یک قسمت از سطح چوب را آنقدر رنگ بزنیم که شرّه ایجاد کند یا این که یک سطحی را آنقدر کم رنگ کنیم که رنگ زیرین نمایان باشد. افرادی که در گروه نقاشی ساختمان محمدی مشغول به کار هستند در این زمینه دارای مهارت کافی بوده و می توانند کاری با کیفیت بالا تقدیم شما کنند.

بیشتر بخوانیم : رنگ آمیزه نرده و پنجره فلزی

رنگ آمیزی درب چوبی واحد، مجتمع و لابی

 

تاثیر رنگ آمیزی درب ها بر دکوراسیون منزل

تاثیری که رنگ آمیزی درب چوبی بر روی دکوراسیون  منزل دارد بر کسی پوشیده نیست. رنگ آمیزی چوب مخصوصاً درب ها چوبی به گونه ای که با دکوراسیون داخلی منزل تناسب داشته باشد می تواند بر زیبایی معماری داخلی منزل شما بیفزاید. نکته ای که در این زمینه باید دقت کنید این است که این امر را با توجه به چیدمان و معماری منزل خود به گونه ای انجام دهید که بیشتری همخوانی و تطابق را داشته باشد.

استفاده از رنگ های تند و گرم به صورت برش های تیز و تند توصیه نمی شود زیرا سبب آزار و اذیت بصری در افرادی که در منزل سکونت دارند می شود. استفاده از رنگ های خیلی گرم در فضای داخلی زیاد توصیه نمی شود. بهتر است رنگ های ملایم بیشتر به کار برده شود. رعایت توازن در به کار بردن رنگ های گرم و سرد می تواند دید بصری خوبی به فضای داخلی منزل شما دهد.

 

بیشتر بخوانیم: نکات نقاشی درب و پنجره

 

درب های چوبی داخل منزل را می توان با سایر دکور چوبی که در منزل وجود دارد ست نمود یا این که یک تضاد رنگ بین در و دیوار دو طرفش به وجود آورد. برای نمونه اگر رنگ دیوارها رنگ روشن است می توان از رنگ قهوه ای تیره یا بالعکس برای رنگ آمیزی درب چوبی استفاده نمود تا تاثیرگذاری بیشتری در زیبایی فضای داخلی منزل شما داشته باشد.

خدمات رنگ آمیزی درب های چوبی توسط گروه نقاشی ساختمان محمدی

گروه نقاشی ساختمان محمدی انواع خدمات مربوط به رنگ آمیزی درب چوبی و رنگ آمیزی مجتمع مسکونی را با بهترین کیفیت و با ضمانت کامل انجام می دهد. تمامی رنگ هایی که ما به کار می بریم از برندهای با کیفیت است بنابراین از بابت کیفیت رنگ ها و نتیجه کار خیالتان راحت باشد.

اگر درب های چوبی منزل شما دچار پوسیدگی ، ساییدگی شده اند و یا خلل و فرجی در آن ها پیدا شده است می توانید با صرف هزینه ای بسیار کم آن ها را مجدداً نو کنید. ما در گروه نقاشی ساختمان محمدی این درب ها را بازسازی می کنیم به گونه ای که مانند روز اولشان شود. همچنین شنا می توانید نمونه کار نقاشی و رنگ آمیزی پارکینگ و لابی را در اینجا مشاهده بفرمایید

 

بیشتر بخوانیم: آموزش رنگ کاری درب آهنی

 

تجربه ۲۰ ساله ما در امر نقاشی ساختمان می تواند گویای مهارت و تخصص و همچنین ضمانت کار ما باشد. روش کار ما به این صورت است که رنگ آمیزی درب چوبی شما هم می تواند در منزل شما انجام شود و  هم اگر نیاز باشد درب را به کارگاه برده و در آنجا رنگ آمیزی می کنیم و مجدداً برای شما نصب می نماییم. رنگی که در کار رنگ آمیزی درب های چوبی به کار می بریم پلی استر و نیم پلی استر است.

 

 

نمونه کار رنگ آمیزی و ترمیم درب های چوبی

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱