تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی خلاقانه ساختمان

نقاشی دکوراتیو و خلاقانه ساختمان

برای نقاشی خلاقانه ساختمان می توان از ترکیب رنگ های مختلف بر روی دیوار استفاده کرد. اگر که اتاق های رنگارنگ را دوست دارید هیچ ایرادی ندارد خانه ای همچون بسته مداد رنگی داشته باشید. زیرا جز انرژی گرفتن و سر ذوق آمدن دلها پیامد دیگری نخواهد داشت.

نقاشی ساختمان دکوراتیو

از نقاشی دیوار با غلطک طرح دار استفاده کنید و نقش های مختلف را در ردیف های کنار هم قرار دهید. می توانید با استفاده از این نوع غلطک ها چشم نواز ترین نقاشی داخلی ساختمان را داشته باشید که حتی دیگر نیازی به استفاده از کاغذ دیواری هم نخواهد بود. اگر تاکنون به این ایده فکر نکرده اید نقاشی ساختمان محمدی به شما پیشنهاد می کند حتما برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید.

بیشتر یخوانیم: انواع نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با رنگ های دکوراتیو

استفاده از رنگ های دکوراتیو می تواند فضایی متفاوت و خلاقانه ای را به شما بدهد که رنگ های بافت دار تفاوت رنگ های معمولی با رنگ های دکوراتیو را در نگاهتان برجسته و ملموس خواهد کرد. رنگ های دکوراتیو اغلب رنگ های لاکچری و لوکسی هستند که برای زیبا سازی فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر ایده ای برای طراحی داخلی دکوراسیون ندارید و یا تمایل دارید از نقاشی ساختمان برای بازسازی ساختمان قدیمی خود استفاده کنید قطعا رنگ های دکوراتیو شما را غافلگیر خواهند کرد.

استفاده از شابلون را باید در اولویت نقاشی ساختمان برای آن دسته از عزیزان که همه مزایای رنگ های لوکس را باهم میخواهند و دوست هم ندارند زیاد سر کیسه را شل کنند. ایرادی ندارد، این آرزویی است که با صرف هزینه های کم هم محقق می شود. شابلون های متفاوتی در بازار وجود دارد که نقاشان ساختمان با بکار گیری این شابلون ها طرح مورد نظر مخاطب را بر روی دیوار اجرا می کنند که حس رضایت و دست یافتن به نتیجه ایده آل را در مشتری زنده می کند.

نقاشی ساختمان خلاقانه

نقاشی ساختمان با شابلون از جمله متدهای محبوب نقاشی ساختمان است می تواند گزینه پیشنهادی خوبی بجای استفاده از رنگ های گرانقیمت و دکوراتیو خواهد بود.

بیشتر بخوانیم: جدیدترین طرح های نقاشی ساختمان

ایجاد فضای لوکس و لاکچری با پتینه کاری

پتینه کاری هنر کهنه کاری و ایجاد فضای لوکس و کلاسیک است. با استفاده از این سبک از نقاشی ساختمان شما می توانید محیطی مجلل در فضای خانه خود ایجاد کنید که حس رضایت را به شما می دهد. اگر به موزه های ایتالیایی و ساختمان های اشراف زاده های فرانسوی را دیده باشید قطعا با دیدن هنر پتینه کاری یاد و خاطرات سفرهای اروپایی به ویژه ایتالیا و فرانسه و حتی لندن در دلتان تازه خواهد شد.

خوبی پتینه کاری این است که بر روی انواع وسیله های منزل، سنگ، چوب، گچ، گلدان، سرامیک، دستشورهای سرامیلی توالت و غیره قابل اجرا است.

به راحتی می توانید هنرهای فاخر و حرفه ای اروپایی را در خانه ایرانی خود داشته باشید که قطعا تلفیق هنر ایرانی و معماری اروپایی سبک جدید از استفاده رنگ ها را به شما می دهد که پتینه کاری را از جمله محبوب ترین روش های نقاشی ساختمان خواهید دانست و قطعا هیچ شکی در آن نخواهد بود.

پتینه کاری منزل

می بینید که برای هر کاری در نقاشی ساختمان راه حلی وجود دارد که نمی توان از هیچ یک از آن ها صرف نظر کرد. به راحتی می توان فضای مورد علاقه خود را در محیط زندگی، کار و غیره داشته باشید بطوریکه مقرون به صرفه ترین هزینه ها را داشته اید.

بیشتر بخوانیم: نقاشی و رنگ آمیزی مجتمع اداری تجاری

کاربرد رنگ های دکوراتیو و پتینه کاری

  1. نقاشی ساختمان مدرن در داخل و نمای ساختمان
  2. بازسازی ساختمان های قدیمی بدون ایجاد تغیر دکوراسیون
  3. ارائه سبک های جدید از رنگ های ساختمانی توسط استادکار حرفه ای نقاشی ساختمان
  4. نقاشی ساختمان لاکچری با کمترین هزینه ها
  5. کهنه کاری و ایجاد فضای کلاسیک حتی در ساختمان ها مدرن و لاکچری و غیره

 

با توجه به تمام توضیحات بالا تنها یک وجه اشتراک در همه روش های فوق میبنید که می توانید خروجی ایده آل را دریافت کنید و آن هم مراجعه به شرکت های معتبر نقاشی ساختمان است که بهترین نقاشان ساختمان در این شرکت ها مشغول به فعالیت هستند.

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و سفارش با ما تماس بگیرید:

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱