تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در کرج

نقاشی ساختمان در کرج

اگر تصمیم به نقاشی ساختمان در کرج و استان البرز دارید گروه نقاشی ساختمان محمدی آماده دریافت سفارشات شما همشهریان محترم می باشد .

نقاشی ساختمان کرج

نقاشی ساختمان کرج

همه افراد در هر کجای ایران که ساکنند با این حرفه آشنا هستند اما نقاشی ساختمان کرج نسبت به شهرستان های کوچک، بیشتر بصورت تخصصی اجرا می شود چرا که ساخت و سازها ساختمان های لوکس و لاکچری رو به افزایش است که همین امر سبب تمایل افراد به نوگرایی می شود و از نوآوری های صنعت نقاشی ساختمان استقبال بیشتری صورت می گیرد. در این مقاله قصد داریم به نقاشی ساختمان در کرج بپردازیم و به اختصار به گوشه ای از نوآوری های این هنر پرطرفدار که توسط تیم حرفه ای نقاشی ساختمان محمدی اجرا می شود، اشاره کنیم.

نقاشی ساختمان یک هنر قدیمی و آشنا برای همه افراد است، اما این هنر و حرفه نسبت به گذشته تغییرات زیادی پیدا کرده و بسیار حرفه ای و گسترده تر شده است. ابزارها، تکنیک ها و رنگ های جدیدی که وارد این صنعت شده اند همگی در ایجاد تفاوت نقش پر رنگی دارند. نقاشی ساختمان از یک کار ساده تبدیل به یک حرفه تخصصی شده است که فقط افراد ماهر و با تجربه می توانند اصول و تکنیک های نقاشی ساختمان را به خوبی اجرا کنند.

نقاشی ساختمان های لوکس کرج

استان تهران دارای مساحت و جمعیت زیادی است و مناطق و محله های بسیاری دارد. در مناطق بالاشهر و خوش آب و هوای تهران شاهد ساختمان ها و برج ها و پنت هاوس های بسیار لوکس و لاکچری هستیم که هر کدام از آن ها برای نقاشی ساختمان یک پروژه به شمار می روند. واضح است که ساختمان های این چنینی را نمی توان با یک رنگ ساده زینت داد. بلکه این ساختمان های لاکچری مخاطب خاص تکنیک ها و رنگ های متنوع نقاشی ساختمانی می باشند.

نقاشی ساختمان لاکچری

کیفیت بالای رنگ های امروزی باعث شده که از این رنگ ها برای نقاشی نمای بیرونی ساختمان ها نیز استفاده شود. تنوع و زیبایی این رنگ ها جلوه جادویی به نمای ساختمان های لوکس کرج می بخشد که بسیار تحسین برانگیز است. برای مثال رنگ کنیتکس یکی از رنگ های با کیفیت و پرقدرت است که برای نقاشی نمای خارجی ساختمان پیشنهادی عالی محسوب می شود.

ویژگی‌های رنگ کنیتکس

رنگ کنیتکس یکی از دسته رنگ‌ های ساختمانی است که خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد و در برابر هر گونه ضربه از خود مقاومت نشان می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بارز این رنگ چسبندگی بسیار بالایی است که دارد. به همین دلیل این رنگ را بر روی انواع سطوح مختلف  از سیمان گرفته تا بتن، گچ، فلزات و غیره قابل اجرا می باشد. سطح این رنگ نیز به صورت بافت الیافی است که هم به صورت دانه ریز و هم دانه درشت وجود دارد. معمولا بافت برجسته درشت آن را در نمای ساختمان و طرح بافت ریز آن را در فضاهای داخلی بیشتر استفاده می‌کنند.

مزایای رنگ کنیتکس

از رنگ کنیتکس بیشتر برای رنگ آمیزی دیوار های داخلی لابی و یا میان پله و همچنین برای نمای ساختمان استفاده می‌ شود. رنگ کنیتکس عایق بسیار قوی حرارت و صوت است و علاوه بر این صرفه اقتصادی نیز دارد. از دیگر مزایای این رنگ می‌توان به دوام بسیار بالای آن و تنوع رنگ آن نیز اشاره کرد. این رنگ از مواد ضد آتش زا ساخته شده و در برابر حرارت مقاوم است.

کنیتکس دارای طرح های متفاوت و زیبایی می باشد که به راحتی می توان طرح و رنگ انتخابی را به سایر ساختمان های همجوار و نمای داخلی ساختمان هماهنگ کرد. نمای کنیتکس بدلیل شکل خاص خود و همچنین زبر بودن سطح آن از جرم پذیری بالایی برخوردار است. یکی دیگر از مزایای این رنگ سرعت اجرای بالای آن است که سبب کاهش هزینه ها می شود. این رنگ را می توان برای نقاشی ساختمان لاکچری و معمولی در کرج استفاده کرد.

نقاشی فضای داخلی ساختمان های کرج

نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها و بخش های داخلی ساختمان های کرج یک امر بسیار مهم است که نیاز به دقت و ظرافت خاصی دارد. کرج نیز یکی از شهرهای پر جمعیت و مهاجر پذیر است که زیبایی ساختمان های این شهر تاثیر زیادی بر زیباتر شدن شهر و محله دارند. بطور کلی نمی توان گفت چه رنگی برای چه فضایی مناسب است. در واقع انتخاب رنگ باید با توجه به فاکتورهایی مثل میزان نور، متراژ، نوع طراحی، سبک معماری داخلی، دکوراسیون، شخصیت و سلیقه افراد صورت گیرد.

خوشبختانه تنوع بالای رنگ ها این امکان را فراهم آورده تا تمام فاکتورهای لازم  بدون تکراری شدن در نظر گرفته شوند. همچنین اساتید حرفه ای  نقاشی ساختمان محمدی با ترکیب رنگ ها قادرند رنگ های متنوع و بی شماری بسازند که نمونه اش در بازار موجود نمی باشد. اصول ترکیب رنگ ها در ایحاد تنوع بالا، بسیار کارآمد و موثر است.

تیم نقاشی ساختمان محمدی با تجربه و سابقه درخشانی که در زمینه نقاشی ساختمان دارند با استفاده از ابزارهای باکیفیت و تکنیک های روز این هنر، بهترین و با کیفیت ترین اجرا را به عزیزان ساکن در کرج ارائه می دهند. اکثر افراد دغدغه زیادی برای انتخاب رنگ و نقاش حرفه ای دارند و این امر کاملا طبیعی است. زیرا باید رنگ های مناسب و با کیفیت، متناسب با دکوراسیون هر بخش از خانه انتخاب شوند از طرفی این رنگ ها باید سلیقه و شخصیت اعضای خانواده را نیز پاسخگو باشد تا یک شاهکار تمام عیار را به رخ بکشد.

گروه نقاشی ساختمان محمدی با مهارت و تجربه بالایی که دارند مشاوران خوبی در این زمینه می باشند و با پیشنهادهای شایسته خود متقاضیان نقاشی ساختمان کرج را به وجد می آورند.

روانشناسی رنگ در نقاشی ساختمان

روانشناسی انتخاب رنگ مناسب برای فضای داخلی

محیط خانه جایی است که زمان زیادی را افراد در آن سپری می کنند. به همین دلیل رنگ هایی که برای بخش های داخلی بکار برده می شوند از اهمیت بالایی برخوردارند. از جنبه روانشناسی هر رنگ تاثیر خاص و مستقیمی بر روحیه افراد می گذارد. روانشناسان معتقدند رنگ هایی که برای فضای داخلی استفاده می شوند باید از قواعد خاصی پیروی کنند. برای مثال رنگ های روشن، لطیف و خنثی  نظیر آبی روشن، سفید و غیره سکون و آرامش را به ارمغان می آورند اما قرار گرفتن زیاد در مکانی با این رنگ ها سبب خستگی و کسالت روح می شود. بنابراین بهتر است این رنگ ها  بصورت ترکیبی استفاده شوند و یا برای دکوراسیون رنگ هایی را انتخاب کرد که این یکنواختی را از بین ببرد.

همچنین رنگ های تند و پر حرارتی مثل قرمز و نارنجی نیز برای تمام دیوارهای یک اتاق توصیه نمی شود. شور و گرمی این رنگ ها نیز باعث ایجاد هیحان زیاد در افراد می شود. رنگ هایی که از ترکیب رنگ های مختلف بدست می آید می تواند توازن را به فضا دعوت کند بطوریکه نه باعث کسالت شود و نه هیجان زیادی را انتقال دهد. در نقاشی ساختمان های کرج به این امر توجه زیادی می شود و تمام نقاشان ساختمان لازم است به اصول ترکیب رنگ و تاثیر روانشناسی رنگ ها آگاه باشند.

نقاشی ساختمان های غیر مسکونی در کرج

علاوه بر ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری، تجاری، آموزشی، سالن های ورزشی و غیره از متقاضیان نقاشی ساختمان در کرج می باشند. هر کدام از این ساختمان ها و موسسات با توجه به خدماتی که ارایه می دهند باید از رنگ هایی در فضای داخلی بهره گیرند که با نوع خدمت و سلیقه مخاطب در هماهنگی باشد.

برای مثال دفاتر کار باید با سلیقه و نوع تیپ شخصیتی خود فرد رنگ آمیزی شود تا فرد احساس راحتی و آرامش داشته باشد و بیشترین بازده کاری را به نمایش بگذارد. در مشاغلی که افراد در حال تولید و خلق محصولاتی می باشند بهتر است رنگ هایی بکار برده شود که میزان خلاقیت را افزایش دهد.

در محیط های آموزشی مثل مدارس و دانشگاه ها باید رنگ های نقاشی ساختمان متناسب با سن محصلان در نظر گرفته شود تا تمرکز و دقت دانش آموزان بیشتر شود. برای محیط های ورزشی نیز باید به نوع ورزشی که انجام می شود توجه کرد. رنگی که برای سالن بدنسازی بکار می رود به هیچ وجه با رنگی که برای سالن یوگا استفاده می شود یکسان نیست. ساختمان های تجاری زیادی در کرج وجود دارند که بسیار پررونق می باشند. اینگونه ساختمان ها باید با رنگ هایی تزیین شوند که معرف اجناسی باشند که بفروش می رسند از طرفی سبب جذب  بیشتر مشتری شوند.

تاثیر روانی رنگ ها را درهیچ مکانی نمی توان نادیده گرفت. در انتخاب رنگ مناسب حتما باید با افراد خبره  در این زمینه مشورت کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید. اساتید ماهر و با تجربه نقاشی ساختمان محمدی با سال ها تجربه موفق و سابقه درخشان در نقاشی ساختمان، با افتخار آماده پاسخگویی به همه ساکنین کلان شهر کرج می باشند.

در هر کجای کرج ساکنید می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید. خدمات ارائه شده توسط اساتید خبره و حرفه ای نقاشی ساختمان محمدی دارای ضمانت اجرا می باشند. بنابراین عزیزان ساکن در کرج  می توانند با خیالی آسوده سفارشات خود را ثبت نمایند.

نقاشی ساختمان در کرج

گروه نقاشی ساختمان محمدی مجری طرح های امروزی و مدرن نقاشی ساختمان و نمای ساختمان در کرج و تمامی نقاط کشور می باشد که تجربه بیش از دو دهه را بر دوش می کشد .

این تجربه باعث شده تا با یادگیری راه کار ها و فنون بسیار توانایی بسیار بالا و سرعت کار بالایی داشته باشند .

لیست قیمت نقاشی ساختمان قیمت نقاشی ساختمان در کرج

قیمت نقاشی ساختمان در کرج بستگی به جنس و نوع مورد استفاده شده در دیوار دارد و تمامی قیمت های این گروه دارای ۳۵ درصد تخفیف زیر قیمت صنف نقاشان در سال ۹۹ می باشد که این امر فقط به خاطر جلب رضایت کامل مشتری از نظر کیفیت ، سرعت و قیمت کار می باشد .

لازم به ذکر است قیمتی که از سوی کارشناسان و همکاران گرامی ارائه می شود نسبت به کیفیت کار و درخواست شما مشتریان گرامی است. همچنین باید در نظر داشت که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و کسانی که به دنبال کار ارزان قیمت هستند می توانند به روزنامه های کثیر الانتشار مراجعه نمایند و یا با نقاشان نما تماس بگیرند در ضمن تماس با دلالان در این زمینه نیز بی تاثیر نیست. اما توجه داشته باشید سپردن کار خود به افرادی از این دست باعث کاهش کیفیت کار شما خواهد شد چرا که این افراد تحصص لازم در این زمینه را ندارند. ثانیا در صورت نیاز به تعمیرات شما به هیچ وجه نمی توانید بار دیگر با این افراد تماس بگیرید.

 

 

نقاشی ساختمان محمدی

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

 

نقاشی ساختمان در کرج ، نقاشی ساختمان در استان البرز ، نقاشی ساختمان در جهانشهر ، نقاشی ساختمان در شاهین ویلا،   نقاشی ساختمان در مهر ویلا ،  نقاشی ساختمان در عظیمیه،   نقاشی ساختمان در گوهردشت،  نقاشی ساختمان در میدان کرج،  نقاشی ساختمان در پل شهید روحانی ،  نقاشی ساختمان در کمالشهر،  نقاشی ساختمان در چهار راه طالقانی



لیست قیمت نقاشی ساختمان house painting price list