تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان تهرانپارس

هنر نقاشی ساختمان تهرانپارس

با پیشرفت دنیای مدرن و توجه بیشتر به فضاهای داخلی، نقاشی ساختمان از جمله مواردی‌است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رنگ‌ها در طراحی داخلی بسیار مهم هستند و نقاشی ساختمان یعنی رنگ! رنگ‌هایی که هر یک حس و ذوقی را به بیننده القا می‌کنند و اگر درست استفاده شوند حس مکان مطلوب در معماری را با خود به همراه خواهند داشت.

در نقاشی ساختمان در شرق تهران این مورد از اهمیت زیادی برخوردار است که به گونه‌ای رنگ‌ها را به کار بریم که مناسب با همان فضا،سلیقه و مراجعه کنندگان به آن ساختمان باشد.

پس می‌توان نقاشی ساختمان را نوعی هنر تلقی کرد که اجرای آن را باید به هنرمندی کاردان سپرد! نقاشی ساختمان محمدی با استفاده از کادری مجرب، هنرمند و کاردان همواره ثابت کرده است که در نقاشی ساختمان می‌تواند حرف اول را بزند و اعتماد مشتریان و رضایت آن‌ها خود گویای این مسئله است. پس کار خود را به بهترین نقاش ساختمان تهرانپارس یعنی نقاشی ساختمان محمدی بسپارید.

نقاشی ساختمان تهرانپارس

نقاشی ساختمان تهرانپارس

تهرانپارس از جمله مناطقی است که مورد توجه بسیاری از افراد برای زندگی است. تلفیق بافت قدیم و جدید و آب و هوای به نسبت خوب این محله شمال تهران را به محله‌ای مورد توجه همگان و مخصوصا اقشار مرفه جامعه برای زندگی تبدیل کرده‌است.

از همه این‌ها که بگذریم نقاشی ساختمان در این محله نیز حائز اهمیت است. نقاشی ساختمان محمدی با استفاده از روش‌های نوین رنگ‌آمیزی، شما را در زیباتر کردن فضای زندگی‌تان یاری خواهد داد. در ادامه به بررسی روش‌های مختلف نقاشی ساختمان که می‌شود در نقاشی ساختمان تهرانپارس از آن استفاده کرد میپردازیم.

رنگ آکلیریک در نقاشی ساختمان تهرانپارس

رنگ آکلیریک در سه نوع مات، نیمه مات و براق در نقاشی ساختمان کاربرد دارد. آکلیریک مات قابلیت شستشو ندارد و از استحکام دو نوع دیگر نیز برخوردار نیست. این رنگ در نقاشی ساختمان بسیار پر کاربرد است و در نقاشی ساختمان تهرانپارس می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد.

رنگ روغنی در نقاشی ساختمان تهرانپارس

از جمله رنگ هایی که در نقاشی ساختمان استفاده می‌شود و سرشار از مزیت است رنگ روغنی است! این رنگ در دو نوع آلکیدی مات و براق وجود دارد و به عنوان یک رنگ تزئینی بادوام مورد استفاده قرار می‌گیرد. از بهترین مزاایای این رنگ می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد.

رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان تهرانپارس

اگر به دنبال شیوه‌ای قدیمی می‌گردید که همواره جواب داده است، رنگ پلاستیک در نقاشی ساختمان از جمله مواردی‌است که برای پوشاندن ضعف‌های رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان از آن در نقاشی ساختمان تهرانپارس برای مواردی که این رنگ پاسخگوست استفاده کرد. مزایا و معایب این نوع رنگ و مابقی رنگ‌ها در وب سایت نقاشی ساختمان محمدی به تفصیل آمده‌است که از مزایای آن به اختصار می‌توان به سریع و بدون بو بودن روش کار اشاره کرد. این نوع رنگ برای رنگ آمیزی سقف و دیوار داخل کمد مناسب است.

نقاشی ساختمان تهرانپارس شرق

رنگ مولتی کالر در نقاشی ساختمان تهرانپارس

در این نوع رنگ، یک رنگ پس زمینه است و مابقی رنگ‌ها در آن پس زمینه موج می‌زند. این رنگ نیز از جمله رنگ‌های تزئینی در نقاشی ساختمان است.

کنیتکس در نقاشی ساختمان تهرانپارس

کنیتکس از جمله رنگ‌های نماست که در سه نوع روغنی،پلاستیک و اکرولیک عرضه می‌شود. نمونه کارهای نقاشی ساختمان با کنیتکس را می‌توانید در وبسایت نقاشی ساختمان محمدی ببینید. اگر قصد نقاشی ساختمان در تهرانپارس را دارید و نمای بیرونی مد نظرتان است کنیتکس می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

پتینه کاری در نقاشی ساختمان تهرانپارس

اگر نمی‌خواهید به ظاهری ساده برای نمای داخلی ساختمان بسنده کنید، پتینه کاری از جمله انتخاب‌های هوشمندانه است.هنری ایتالیایی که این روزها طرفداران بسیاری دارد و داشتن مهارت در انجام آن از جمله افتخارات نقاشی ساختمان محمدی است. این روش شما را به حال و هوای گذشته وصل می‌کند و اجازه می‌دهد در نقاشی ساختمان خود از سادگی عبور کرده و قدری مانور بدهید. پیشینه واژه پتینه هم به حس کهنگی که از اشیا می‌گیریم برمی‌گردد.

نقاشی ساختمان به روش پتینه به دو دسته رنگ و بافت تقسیم می‌شود. شما می‌توانید برای نقاشی ساختمان تهرانپارس خود از این روش استفاده کنید و نمونه کارهای گروه نقاشی ساختمان محمدی را مشاهده کرده و با ما در تماس باشید تا بهترین راهنمایی را برای نقاشی ساختمان در اختیارتان قرار دهیم.

نقاشی ساختمان در تهرانپارس

قیمت نقاشی ساختمان در نقاشی ساختمان تهرانپارس  متاثر از چیست

هزینه نقاشی ساختمان با توجه به وجود برخی عوامل متغیر است و لیست قیمت نقاشی ساختمان با توجه به متراژ در حداقل و حداکثر آن با توجه به مصوبه ۱۳۹۸ موجود است.

از جمله عواملی که در قیمت نقاشی ساختمان متاثر هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اول ماده ای که قبلا استفاده شده است. اگر ماده قبلی به گونه ای باشد که نیاز به نیروی اضافی و صرف وقت بیشتر برای جداسازی از دیوار داشته باشد این امر در دستمزد نقاشی ساختمان تاثیر گذار است.

دوم اینکه وجود هر ماده ای که باعث شود رنگ بیشتری نسبت به سطح گچی استفاده شود نیز در برآورد هزینه موثر است.

پس در هنگام برآورد هزینه نقاشی ساختمان این موارد توسط تیم ما مد نظر قرار داده می‌شود.

تمامی هزینه‌‌های نقاشی ساختمان در خدمات نقاشی ساختمان محمدی دارای ۳۵ درصد تخفیف است. می‌توانید با مراجعه به نظرات کاربران از رضایتشان از کار با کیفیت بالا در برابر قیمت مقرون به صرفه مطلع شوید.

تماس با نقاشی محمدی

نقاشی ساختمان محمدی

۰۲۱۶۶۱۰۲۷۱۶

۰۹۱۲۵۶۵۹۷۶۸

۰۹۱۲۴۳۳۴۵۲۱