تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در شرق تهران

نقاشی ساختمان در شرق تهران: تحولی رنگارنگ

 

در سال‌های اخیر روند رنگارنگ نقاشی ساختمان در شرق تهران مشهود بوده است. این شکل هنری در نقاشی ساختمان در تهرانپارس نه تنها به شهر شور و نشاط می بخشد، بلکه بستری را برای هنرمندان محلی فراهم می کند تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

 

بسیاری از صاحبان ساختمان در این منطقه از این روند استقبال کرده اند و هنرمندان را مأمور کرده اند تا ساختمان های خود را نقاشی کنند. از الگوهای هندسی گرفته تا طرح های انتزاعی، هنرمندان مهارت های خود را در خلق آثار هنری پیچیده و چشم نواز به نمایش گذاشته اند.

 

یکی از بارزترین نمونه های نقاشی ساختمان در شرق تهران، «ساختمان رنگین کمان» است. این بنا توسط گروهی از هنرمندان ایرانی که از هنر رنگارنگ آمریکای جنوبی الهام گرفته اند نقاشی شده است. هر طبقه از ساختمان طراحی منحصر به فرد خود را دارد و رنگ های زنده نقاشی ها، ساختمان را به یک نقطه عطف محلی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در غرب تهران

نقاشی ساختمان در شرق تهران نه تنها نوعی بیان هنری است، بلکه راهی برای احیای منظر شهری است. این یک رویکرد نوآورانه است که رنگ و زندگی را به ساختمان های معمولی می بخشد و به یک جاذبه محبوب برای گردشگران و افراد محلی تبدیل شده است.

 

در مجموع، نقاشی ساختمان در شرق تهران یک روند مثبت و خلاقانه است که زیبایی و شخصیت را به شهر می بخشد. این نه تنها استعداد هنرمندان محلی را به نمایش می گذارد، بلکه تنوع فرهنگی منطقه را نیز افزایش می دهد.

یک نقاش ساختمان در تهران باید از دقت بالایی برخوردار باشد و به جزئیات توجه خاصی داشته باشد. مردم حساسیت زیادی به رنگ منزل خود دارند و در صورتیکه رنگ کار در نقاشی ساختمان دقت لازم را نداشته باشد خروجی کار او مورد رضایت و پسند مشتری نخواهد بود.  

از روش های قدیمی و مرسوم در کشور ما که برای پوشاندن سطح دیوار و سقف مورد استفاده قرار میگیرد نقاشی ساختمان میباشد. نقاشی ساختمان بیشتر برای سازه های مسکونی مرسوم است و همانطور که به خوبی میدانید پوشش بیشتر دیوارها و سقف های منازل رنگ ساختمانی میباشد. از جمله شهرهایی که در کشور ما بیشترین متقاضی نقاشی ساختمان را به خود اختصاص داده است تهران میباشد.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در حومه تهران

آماده کردن سطوح برای نقاشی ساختمان در شرق تهران

قبل از شروع کار نقاشی ساختمان در شرق تهران باید در ابتدا ترک ها و تورفتگی ها را پیدا کنید و آن ها را به خوبی رفع نمایید. برای این کار باید از مواد با کیفیت و حرفه ای استفاده شود تا بتوانید بهتری نتیجه را از نقاشی ساختمان خود بگیرید. برخی از نقاشان برای دریافت بهترین نتیجه در نقاشی ساختمان از سمباده برای یکنواخت سازی دیوار ها استفاده می نمایند.

انتخاب رنگهای مورد استفاده در نقاشی ساختمان

رنگهای مورد استفاده در نقاشی ساختمان در شرق تهران وسایر نقاط، کرج وحومه باتوجه به تکنولوژی امروزی ودانش ترکیب رنگها بسیار متفاوت میباشد در واقع امروزه در بازار علاوه بر برندهای مختلف رنگ، دانش ترکیب رنگها نیز گسترده شده است بنابراین نقاشان برای ارائه بهترین باید دانش خود را به روز نمایند.

بیشتر بخوانیم: نقاشی ساختمان در مرکز تهران

انواع رنگ ها در نقاشی ساختمان در شرق تهران

نقاشان کاربلد وحرفه‌ای برای نقاشی ساختمان در شرق تهران وسایر نقاط، کرج وحومه باتوجه به جنس سطحی که رنگش میشود و اینکه آن سطح درداخل یاخارج ساختمان است همچنین سليقه و بودجه کارفرما از رنگهای باجنس مختلف استفاده میکنند. برای جنس رنگها میتوان بموارد زیراشاره نمود.

۱-رنگ روغنی

این نوع رنگ در نقاشی ساختمان در شرق تهران برمبنای روغن میباشد ودقیقاً به همین دلیل درخشندگی خاصی دارد. به دلیل پایدار وسخت بودن این نوع رنگ ،برای رنگ کردن سطحهای چوبی وفلزی وسطحهای فضاهای خارجی ازآن استفاده میگردد. بسته بشرایط رطوبت وتهویه ۸تا۲۴ ساعت زمان برای خشک شدن این نوع رنگ زمان لازم است. دقت بفرمایید رنگهای روغنی می توان روی رنگهای پایه آب قرارداد ولی رنگهای پایه نمیتوان روی رنگهای روغنی استفاده نمود.

۲-رنگ پلاستیک

این نوع رنگ زیباست وقیمت مناسب دارد اما دوام کم، عدم درخشندگی ومشکل تمیز کردن آن ازمعایبش میباشد. رنگ پلاستیک دارای انواع کوارتز، کوارتز لاستیکی، گرافیتو، براق، نیمه براق و غیره میباشد.

۳-رنگ مولتی کالر

این نوع رنگ توسط اسپری انجام میگردد ودارای رنگهای مختلفی است، برای رنگ آمیزی دیوارهای نقاشی ساختمان در شرق تهران، کرج وحومه بکار برده میشود.

 

دیوار پوش بلکا

دیوار پوش بلکا نقاشی ساختمان در شرق تهران ازجنس الیاف میباشد وبه سلولزی معروف میباشدکه براساس سلیقه کارفرما برای دیوار پوش استفاده میشودو درنهایت شبیه کاغذ دیواری میباشد.

 

پتینه کاری در نقاشی ساختمان در شرق تهران

برای اجرای انواع پتینه کاری بابهترین کیفیت وکمترین قیمت ممکن درسراسر نقاط تهران، کرج و حومه میتوانید ازاستادکاران حرفه ای بهره مند گردید.