تماس با نقاشی ساختمان محمدی
سفارش نقاشی ساختمان

جدیدترین طرح های نقاشی ساختمان

جدیدترین طرح های نقاشی ساختمان برای خانه، رنگ هایی با رنگ های پاستلی یا رنگ های زمینی هستند. اینها چیزهایی هستند که با مبلمان و وسایل خانه همخوانی دارند و مکمل یکدیگر هستند . دیوارهای مختلف در فضای زندگی شما با توجه به موقعیت و محیط خود به رنگ های متفاوتی نیاز دارند. هر نوع رنگی تاثیر متفاوتی بر روی دیوارها ایجاد می کند.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

۱ . رنگ دیستمپر پویا برای دیوار رنگ های دیستمپر یکی از قدیمی ترین رنگ های هند است که در نقاشی دیوار خانه استفاده می شود. منشا رنگ دیستمپر به مصر باستان برمی گردد. رنگ مدرن دیستمپر که به طور سنتی با استفاده از گچ، آهک و آب ساخته میشود، از ترکیب کوپلیمری پیشرفته تشکیل شده است که پوششی استثنایی برای بهبود ظاهر فضای زندگی شما ارائه میدهد.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

  1. ۲٫ رنگ امولسیونی زیبا برای دیوار

ظرافت رنگهای امولسیونی بهترین رنگها برای خانه ایجاد میکند. اگر به رنگ آمیزی داخلی خانه فکر می کنید، رنگ امولسیونی مطمئن ترین گزینه است. این رنگ بر پایه آب است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد بو یا مشکل بدبو ندارید.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

مزیت اضافی امولسیون ها این است که می توانید به راحتی تمام لکه ها را تنها با یک پارچه خیس از روی دیوار پاک کنید. شما می توانید از بین انواع پوشش های امولسیونی، از جمله ساتن، ابریشم، مات و پوسته تخم مرغ، همه را با قیمت های مناسب انتخاب کنید تا سال ها دوام بیاورند .

 

۳ . رنگ درخشنده دلپذیر برای دیوار

اگر به دنبال رنگی براق و صاف برای نقاشی ساختمان خود هستید، درخشش دلپذیر پاسخ شماست. این رنگ مبتنی بر حلال دارای ظاهری بسیار براق و غنی است که سال ها بدون هیچ مشکلی دوام می آورد.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

یکی از معایب رنگ براق این است که بوی قوی دارد که ممکن است چند روز طول بکشد تا کاهش یابد. اما تمام نکات منفی با خواص ضد لک رنگ براق برای نقاشی داخلی خانه پوشانده می شود .

 

۴ . رنگ لعاب بدون زحمت برای دیوار

رنگ لعابی بدون دردسر برای دیوار از نظر شیمیایی ترکیب شده است تا سطحی براق و مات روی سطوح مختلف ایجاد کند. رنگ در رنگ آمیزی دیوارهایی که در معرض آب و هوای شدید یا شرایط سخت قرار دارند مفید است.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

رنگ آمیزی دیوارهای آشپزخانه با استفاده از رنگ لعابی برای دیوار، شما را از مشکلات زیادی نجات می دهد.رنگ لعاب جدیدترین طرح نقاشی ساختمان برای خانه است زیرا می توانید از آن برای رنگ آمیزی دیوارهای بالکن یا ایوان خود استفاده کنید یا حتی درب حمام خود را رنگ کنید. قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و رطوبت بیش از حد در بالکن و حمام، به ترتیب، روی رنگ لعاب سخت تأثیر نمی گذارد و آن را برای استفاده برای نقاشی خانه در داخل و خارج از خانه ایده آل می کند.

 

۵ . رنگ بافت پیروزمندانه برای دیوار

رنگ بافت پیروزمند مدتی است که در صدر جدیدترین طرح های نقاشی ساختمان قرار دارد. این رنگ استثنایی فضای داخلی ساده شما را به یک اثر هنری تبدیل می کند. دیوار نقاشی شده با استفاده از رنگ های بافت به طور خودکار به قطعات برجسته تبدیل می شود.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

رنگهای بافتدار در مقایسه با رنگهای معمولی متفاوتتر ایجاد میشوند و با مولکولهای رنگ بیشتر متراکمتر هستند تا غنا و ضخامت را برای ایجاد بافتها، طرحها و آثار هنری به طور مؤثر بر اساس نیاز و ترجیح شما فراهم کنند. بافت ها را می توان با استفاده از ابزارهایی مانند کفگیر، اسفنج و بسیاری دیگر ایجاد کرد. بافت پیروز یکی از جدیدترین طرح های نقاشی ساختمان برای خانه است و اگر با مراقبت مناسب نگهداری شود می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد. اگر می خواهید دیوار خاصی را در خانه خود برجسته کنید تا همه توجه را به خود جلب کند یا از آن به عنوان وسیله ای برای بیان دید خود استفاده کنید، بافت پیروز بهترین رنگ دیوار برای شماست.

 

چگونه رنگ های مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید؟

به رنگهای مورد علاقه تان بچسبید و هنگام انتخاب رنگ برای خانه، به رنگهای مورد علاقه تان فکر کنید و آن را راهنمای شخصی برای انتخاب رنگها قرار دهید. به عنوان مثال، به سادگی کمد لباس خود را باز کنید و ترجیحات ناخودآگاه خود را درک کنید و رنگی را انتخاب کنید که ذهن شما انتخاب می کند .

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

از مبلمان موجود برای انتخاب رنگ برجسته استفاده کنید

برای برجسته کردن مبلمان خود، یک سایه آرام تر یا سایه مکمل را به عنوان رنگ خانه انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر یک لامپ زرد دارید، انتخاب رنگ شما برای خانه میتواند شامل یک سایه لیمویی بسیار روشن در پس زمینه باشد تا لامپ تسلط بیشتری داشته باشد .

 

اندازه اتاق را در نظر بگیرید

اگر میخواهید اتاقتان بزرگتر به نظر برسد، سایه های روشنتر را انتخاب کنید، اما اگر میخواهید اتاق دنجتر به نظر برسد، هنگام انتخاب رنگ برای خانه، سایه تیره تری را انتخاب کنید .

 

تم کلی رنگ را در نظر داشته باشید

هنگام انتخاب رنگ برای قسمت های مختلف خانه خود از یک کارت سایه رنگ کمک بگیرید. هنگام انتخاب رنگ برای خانه باید جریان مناسبی از اتاق به اتاق وجود داشته باشد .

 

به نورپردازی توجه داشته باشید

قبل از انتخاب رنگ برای خانه، نوع نور اتاق خود را در نظر داشته باشید. در حالی که نور طبیعی رنگ واقعی رنگ را نشان میدهد، نورهای رشته ای رنگ های گرمتری را نشان میدهند، در حالی که نورهای فلورسنت رنگهای آبی تند را برجسته میکنند .

 

عملکرد اتاق و تنظیم خلق و خو

قبل از انتخاب رنگ برای خانه، هر دوی این عوامل را در نظر بگیرید. اگر میخواهید اتاق فضایی پر انرژی باشد، از رنگهای گرم استفاده کنید، اما اگر میخواهید از فضا برای استراحت استفاده کنید، رنگهای سرد مانند آبی و خاکستری را در نظر بگیرید. همچنین، می توانید سطوح مختلف براق را با توجه به نحوه استفاده از اتاق انتخاب کنید

 

روش آزمون و خطا

از نمونه های مختلف رنگ در قسمت های مختلف دیوار استفاده کنید تا بهترین رنگ را برای خانه انتخاب کنید. این روش هرگز شکست نمی خورد زیرا می بینید که رنگ های مختلف دیوار چگونه به نظر می رسند .

 

ایده های رنگ دیوار برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه است، زیرا فرد تمایل دارد بیشتر وقت خود را در اینجا با اعضای خانواده سپری کند. همچنین مکانی است که صاحبان خانه از مهمانان پذیرایی می کنند.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

هنگامی که به دنبال رنگ برای خانه هستید، می توانید سایه های خاکی یا خنثی را برای این منطقه انتخاب کنید، از جمله نعناع آبی، وانیلی فرانسوی، سبز زمردی یا سفید. اگر رنگ های معمولی برای خانه خود می خواهید، می توانید خاکستری، آبی یا بژ را انتخاب کنید. مشکی رنگ غیرمعمولی برای اتاق نشیمن است، اما اگر میخواهید عنصری غیر واضح به اتاق نشیمن خود اضافه کنید، میتوانید از آن استفاده کنید .

 

ایده های رنگ دیوار برای اتاق غذاخوری

اگر می خواهید اتاق غذاخوری شما جمع و جور و دنج اما پر انرژی به نظر برسد، می توانید رنگ های گرم تری از قرمز و زرد را انتخاب کنید. اگر میخواهید اتاق را بزرگتر نشان دهید، رنگهای روشنتر از سبز، زرد یا بنفش را برای اتاق غذاخوری انتخاب کنید و آن را با پردههایی در رنگهای مکمل تقویت کنید.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

ایده های رنگ دیوار برای اتاق مطالعه

در حالی که قرمز رنگ مناسبی برای بهبود تمرکز و تمرکز است، میتوانید با سایههای مختلف سبز، خاکستری عمیق یا نقرهای نیز آزمایش کنید، زیرا گفته میشود این سایه ها خلاقیت را بهبود میبخشند و به تمرکز کمک میکنند.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

نارنجی و زرد از دیگر رنگهای عالی برای اتاق مطالعه هستند، زیرا هوشیاری را افزایش میدهد و انتخابهای عالی را در انتخاب رنگ برای خانه ایجاد میکند.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

ایده های نقاشی اتاق کودکان

صورتی کم رنگ، آبی کودک یا رنگ های ملایم زرد، محبوب ترین رنگ ها برای اتاق کودکان هستند. از آنجایی که این رنگها آرامشبخش هستند، تأثیر آرامبخشی روی کودک شما خواهند داشت.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

همچنین، اگر میخواهید چند رنگ غیرمعمول برای اتاق انتخاب کنید، مطمئن شوید که سایه روشن تری را انتخاب کنید تا کمی اشتیاق به آن اضافه شود.

 

ایده های رنگ دیوار برای اتاق مهمان

می توانید ترکیبی از رنگ ها را برای تزئین اتاق مهمان خود انتخاب کنید، مانند رنگ های پوسته تخم مرغ، سایه های لیمویی، رنگ های خنثی کرمی یا رنگ های دریایی. علاوه بر این، رنگ برای خانه مانند رنگ قهوه ای شکلاتی، انتخابی عالی برای اتاق مهمان شماست تا آن را دنج و راحت نشان دهد. می توانید آن را با مبلمان چوبی جامد تکمیل کنید تا مهمانان خود احساس خوشایندی کنند.

 

بهترین رنگ در خانه برای سال ۲۰۲۲ چیست؟

سبز و سایه های سبز بهترین رنگ برای تمام قسمت های خانه است و در سال ۲۰۲۲ به طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

روش های خلاقانه برای رنگ آمیزی دیوار

اگر از دیوارهای ساده و خالی خسته شده اید، می توانید با استفاده از چند تکنیک ساده، آن را خلاقانه تر جلوه دهید. در اینجا چند الگو وجود دارد که دیوارهای شما مد روز به نظر می رسد:

 

الگوی لانه زنبوری

شکی نیست که الگوهای شش ضلعی به طور تصادفی فضایی سرگرم کننده و بد بو به اتاق ایجاد می کنند. میتوانید از رنگهایی استفاده کنید که فضای داخلی اتاق را تکمیل میکنند و از سایههای روشنتر برای اتاق خواب بچهها و سایه -های کمرنگتر برای اتاق نشیمن یا ناهارخوری استفاده کنید.

 

سبک گینگهام

ویژگی دیوار الهام گرفته از گینگهام به اتاق جذابیت روستاییرو حال و هوای بت می بخشد. نکته کلیدی موفقیت آمیز بودنردیوار سنگی در مطالعه دقیق سایه ها، برنامه ریزی نقاشی ورصاف نگه داشتن خطوط است.

 

پوست پرتقال

به غیر از نارنجی، می توانید رنگ مورد علاقه خود راربگیرید و با اضافه کردن تدریجی رنگ سفید، چندین سایه از آن ایجاد کنید. این یک راه آسان و سرگرم کننده برای افزودن یک رنگ به یک گوشه تاریک است.

 

انواع رنگ های بافت دیوار

بافت موزاییکی: این بافت ظاهری شبیه کاشی می دهد. با استفاده از تکنیکهای کاربرد بافت شانهسازی، که در آن از ابزارهای شانهمانند یا شابلونها برای ایجاد الگوهایی مانند زیگزاگ، شطرنجی، خطوط موجدار یا چرخش در رنگ مرطوب استفاده میشود تا جلوه مورد نظر حاصل شود.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

بافت روستایی: برای اینکه به اتاق خوابتان حس خنک و خامی بدهید، پارچه ای را در رنگ فرو کنید، رنگ اضافی را فشار دهید و آن را در امتداد دیوار بغلتانید تا ظاهری زیبا و ناهموار داشته باشید.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

بافت آجری: بافت آجری را می توان با اعمال یک الگوی آجر مانند بر روی دیوار کانونی، با استفاده از یک غلتک شابلون، که می تواند در رنگ ضخیم آغشته شود و سپس در سراسر دیوار بغلتاند، ایجاد کرد.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

بافت مرمر: برای اینکه ظاهری ویکتوریایی به دیوارهای خود بدهید، بافت مرمر را انتخاب کنید. این را می توان با فرآیند صاف کردن به دست آورد، جایی که یک لعاب روی دیوار اعمال می شود، که سپس یک ورق پلاستیکی روی آن قرار می گیرد، قبل از اینکه خشک شود.

 

جدیدترین طرح های رنگ آمیزی ساختمان

 

نکاتی که در مورد رنگ بافت دیوار باید بدانید

معمولا ا چهار نوع رنگ بافت وجود دارد: لمسی، طبیعی، مصنوعی و بصری. هنگامی که با یکدیگر ترکیب می شوند، گزینه های متنوع تری را ارائه می دهند.مهم است که دیوارها را قبل از استفاده از رنگ های بافت با کاغذ سنباده بشویید تا ظاهری بهینه داشته باشید. استفاده از پرایمر نیز برای به دست آوردن پوشش مورد نیاز مهم است.

بافت ها را می توان به راحتی با رنگ های ساده، غلطک ها و شابلون ها یا با موادی مانند سنگ و چوب ساخت. قبل از اعمال بافت رنگ دیوار، خراش دادن دیوارها، حذف هرگونه چسب، زباله و سایر ذرات جامد الزامی است. اگرچه راه های مختلفی برای خراش دادن دیوارها وجود دارد، اما ساده ترین راه استفاده از محلول صابون شکر است. می توانید مقداری صابون شکر را با آب مخلوط کنید و چند بار آن را روی دیوارها بمالید تا در نهایت دیوار تمیزی داشته باشید.

 

جدیدترین نوع رنگ های دیوار

 

رنگ های پایه آب

مزایا:

استفاده آسان، بدون نیاز به پیش تصفیه، خشک شدن سریع، تقریب آب روی تمام سطوح قابل استفاده است، در برابر نور خورشید محو نمی شود.

 

معایب:

دوام زیادی نداشته باشد، ظاهری غنی نمی دهد، می تواند از دیوارهای مرطوب جدا شود.

 

رنگهای روغنی

مزایا:

ظاهری براق میدهند، برای اتاقهایی با رطوبت بالا مناسب هستند، دارای روکش بادوام است.

 

معایب:

مدت زمان زیادی برای خشک شدن طول می کشد، شستشوی آن بسیار سخت است و روند نامرتبی دارد.